Gå til innhold

Wetsex, hvor vanlig er det? (avstemming)


Gjest supernova_87

  

149 stemmer

  1. 1. Har du prøvd wetsex?

    • Ja, én gang, tisset på noen
      5
    • Ja, én gang, ble tisset på
      5
    • Ja, én gang, tisset og ble tisset på
      6
    • Ja, flere ganger
      16
    • Ja, mange ganger
      7
    • Nei, men har lyst til å prøve/tenner på tanken
      16
    • Nei, har ikke noe spesielt forhold til det
      40
    • Nei, det er utelukket!
      54
  2. 2. Hvis du har prøvd wetsex, har du blitt tisset i munnen/tisset i munnen på?

    • Ja, men svelgte ikke
      6
    • Ja, og svelgte
      11
    • Nei, men har lyst til å prøve/tenner på tanken
      9
    • Nei, er utelukket
      30
    • Har ikke prøvd wetsex, men tenner på tanken på å få det i munnen/tisse i munnen
      12
    • Har ikke prøvd wetsex, frister ikke
      81
  3. 3. Hva tenker du om wetsex?

    • Liker det selv
      24
    • Folk må få drive med det de ønsker, "har du lyst har du lov"
      91
    • Æsj, det er ekkelt
      34


Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Wetsex. Det å tisse på partner eller bli tisset på av partner. Hvor som helst på kroppen, inni fitta, rumpa, munnen, ansiktet, og noen ganger å drikke den andres urin. 

 

Har du prøvd wetsex? Hvor vanlig tror du det er? Er det en ekkelt fetisj? Hvorfor er det så digg? Hvorfor er det så ekkelt? Er du åpen om at du liker det? Hvordan hadde du reagert om partner foreslo dette? Tanker! 

 

Jeg fant noen gamle tråder om wetsex, men var ikke til å bli klok av. Jeg kan ingenting selv om emnet, derfor denne tråden. Men håper beskrivelsen i alle fall er riktig. Opplys meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker å få en del urinveislekkasjer, det bare drypper av meg, lukter skikkelig surt og ekkelt, og trusa blir gul og svett... Men om noen menn med store peniser tenner spesielt på dette, så må han gjerne få komme å leke med meg...  :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wetsex. Det å tisse på partner eller bli tisset på av partner. Hvor som helst på kroppen, inni fitta, rumpa, munnen, ansiktet, og noen ganger å drikke den andres urin.

Har du prøvd wetsex? Hvor vanlig tror du det er? Er det en ekkelt fetisj? Hvorfor er det så digg? Hvorfor er det så ekkelt? Er du åpen om at du liker det? Hvordan hadde du reagert om partner foreslo dette? Tanker!

Jeg fant noen gamle tråder om wetsex, men var ikke til å bli klok av. Jeg kan ingenting selv om emnet, derfor denne tråden. Men håper beskrivelsen i alle fall er riktig. Opplys meg!

Hvis ei jente squirter når hun kommer, regnes det som wetsex? Man tisser jo ikke, men det kommer jo masse væske fra musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tror det er relativt vanlig iallefall, kanskje ikke å gjøre det regelmessig, men jeg tror det er en del som har iallefall prøvd det.

 

Det er uansett ikke noe for meg, og jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å prøve det. Fikk det foresått av en sexpartner en gang og jeg takket bare pent nei, uten at det skadet forholdet på noen måte såvidt jeg vet. Jeg ble mye mer satt ut da han spurte om han kunne prøve trusene mine, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hvis ei jente squirter når hun kommer, regnes det som wetsex? Man tisser jo ikke, men det kommer jo masse væske fra musa.

Skulle ønske jeg kunne svare deg på det, men jeg aner faktisk ikke selv. Kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å få en del urinveislekkasjer, det bare drypper av meg, lukter skikkelig surt og ekkelt, og trusa blir gul og svett... Men om noen menn med store peniser tenner spesielt på dette, så må han gjerne få komme å leke med meg... :rodmer:

😨😵😱

Anonymous poster hash: bd03e...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel dette en av de få tabubelagte fetisjene igjen, men det er nok mange fler som tenner på dette enn man skulle tro. Er derfor nyskjerrig på hva resultatet blir til slutt.

En annen ting er at variasjonene er jo mye større enn det hi antyder. Utover golden showers som men gjør sammen, er det jo mange som liker å tisse i buksa, tisse på "forbudte steder", gå tissetrengt osv.

Det tok meg en stund å forstå og akseptere at jeg tente på wetsex, men nå i ettertid må jeg si at det har vært en stor kilde til glede og nytelse.

Til glede for nye lesere: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=866006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å tisse på og å bli tisset på kroppen. Det var for så vidt greit, ble ikke tent av det, men det gjorde heller ingenting.

En gang ble jeg tisset i munnen, svelget en del før jeg skjønte hva som skjedde. Det var grusomt, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen.

Anonymous poster hash: 6b19f...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har prøvd å tisse på og å bli tisset på kroppen. Det var for så vidt greit, ble ikke tent av det, men det gjorde heller ingenting.

En gang ble jeg tisset i munnen, svelget en del før jeg skjønte hva som skjedde. Det var grusomt, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen.

Anonymous poster hash: 6b19f...d2c

På grunn av smaken at det var grusomt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg elsker og se Jenter tisser! Jeg blir veldig kåt av det!

Jeg har lest en del om det og det er ikke farlig så lenge en er frisk! jeg elsker og slikke musa, og om det er litt tiss der så smaker det litt extra syrlig.. godt :-) (fittesaft) består vanligvis av ca 40% smøring som kommer ut fra urinrøret sammen med ca 60% tiss. Så slikker mann mus får man tiss med på kjøpet uansett! :-)

Veldig mange menn har lyst til og bli tisset på. min bedre halvdel er desverre ikke på det nivået :-P.

Jeg synes det er sånn passe kinky og spennende. ;-) 

Anonymkode: e2e87...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde wet sex var å ha sex med klær på i dusjen eller basenget jeg. At tissing het noe annet. Jeg har tisset på en mann en gang. Han spurte litt utpå kvelden om jeg ikke kunne tisse på ham og tenkte først at det var j..... grisete. Men han skulle legge seg i badekaret, så han bedyret at det ikke ville bli noe griseri. Jeg aksepterte vel mest av nysgjerrighet tror jeg. Så gav han meg en halvannen liters flaske med brus og ba meg drikke så mye som mulig av den mens han skiftet. Han kom ut igjen i en adidas treningsdress, la seg i badekaret og jeg tisset på han mens han runket. En underlig følelse som egentlig aldri har gitt meg noe annet enn en undring. Nå likte han underdanige ting. Han slikket joggeskoene mine, sokkene mine, lengre om de var ekstra svette, føttene og tærne mine også. Han tryglet å ba om mer tissing men det ble med den ene gangen. Sokkene og føttene og skoene fikk han alltid kose seg med. Han likte spesielt godt hvite sportssokker jeg hadde trent med, så jeg kunne vente med å dusje om jeg skulle til han etter trening. Jeg tror han håpet i det lengste at det skulle bli mer tissing. 

Anonymkode: d6a8c...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

jeg har blitt tisset på noen ganger av noen litt eldre menn. ikke noe jeg vanligvis gjør. men prøvde for å se om jeg liker det. det er jo helt greit. det gjør meg litt kåt. men ikke noe jeg går og tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ved flere anledninger tisset på menn. Dette er ikke noe som tenner meg personlig, men å se hvor tent han blir av det gjør meg tent! Så har absolutt ikke noe imot å gjøre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg var spesiell og eksperimentell i senga. Helt til jeg møtte en som ville at jeg skulle tisse på ham og vrengte rævhølet mot meg for at jeg skulle ta han i rompa med strap-on. 

Da forsto jeg hvor vanilla og kjedelig jeg egentlig er.

Anonymkode: 9fc72...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Ikke prøvd, men kunne faktisk tenkt meg å prøve! Men går ikke bort til hvem som helst og spør om dette :P Så det har blitt med fantasien hittil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i et SM-forhold, og en av "greine" vi har oss i mellom er at jeg må ta imot pisset hans. Enten at jeg må sitte/ligge i dusjen eller badekaret, eller at jeg må sitte med hodet over doskåla mens han tisser på meg. Innimellom må jeg også svelge.

Anonymkode: e3ce8...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker wet godt. Har gjort og gjøre det både med andre jenter og gutter/menn. 

Det smaker best hvis man har drukket mye vann på forhånd, så urinen ikke smaker så stramt, og gitt det så er det bare deilig :-) 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 9.12, saratool skrev:

jeg har blitt tisset på noen ganger av noen litt eldre menn. ikke noe jeg vanligvis gjør. men prøvde for å se om jeg liker det. det er jo helt greit. det gjør meg litt kåt. men ikke noe jeg går og tenker på.

Hva vil "noen litt eldre menn" si?

Anonymkode: 55e4a...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...