Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Mange lillesøsterfans her ;) vi får vente i spenning til 5. november eller når det var jeg fikk oul, tror det var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Her vil jeg også lese. Så himla spennende med baby i magen, vil også ha! (må vente litt..) Håper du slippper mer drama fremover, nok for en hel evighet det du har opplevd i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange lillesøsterfans her ;) vi får vente i spenning til 5. november eller når det var jeg fikk oul, tror det var da.

Akk, så lenge til! Veldig spennende, da, og så blir det jo knall uansett hva det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg også lese. Så himla spennende med baby i magen, vil også ha! (må vente litt..) Håper du slippper mer drama fremover, nok for en hel evighet det du har opplevd i dag!

 

Hei, så koselig med nye "fjes", velkommen skal du være :) Veldig spennende med baby på vei igjen, særlig når det er så annerledes fra forrige gang :Nikke: Har du barn fra før? Jeg har jo sett deg i andre dagbøker jeg følger her inne, men får visst ikke med meg all verden, må snoke litt :P

 

Det har definitivt vært nok drama for en stund, men kjenner jeg han lille fyren min rett er det neppe lenge til neste skade, legebesøk eller random sykdom som bekymrer mor :fnise:

 

Akk, så lenge til! Veldig spennende, da, og så blir det jo knall uansett hva det blir. :)

 

Veldig lenge! Jeg må sjekke hvor langt jeg faktisk er på vei når den timen er og evt be om å få den litt før. Kjønn spiller heldigvis ingen rolle, jeg ønsker meg bare en unge, fortrinnsvis en frisk en. Ut over det skal jeg ikke komme med noen ønsker. :) Jeg kan jo skjønne at det hadde vært gøy for familien med ei jente siden det er overvekt av gutter, men å si at de "håper så inderlig det blir ei jente denne gangen" synes jeg blir litt teit, selv om jeg jo skjønner hva de egentlig mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er teit, ja. Vet at svigermor tenkte det samme her, siden hun bare fikk gutter selv, men hun sa ikke noe før det var bekrefta at vi fikk ei jente. ;) Synes det er veldig stas med begge deler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært gøy med en av hver, det tror jeg nok de fleste tenker :)

 

Haha! Denne gangen, som sist, tror jeg mannen har fått mine rare cravings ;) Jeg ble nettopp sendt ut for å kjøpe Fjordland risgrøt! :hoho: Vi spiser stort sett grøt en gang i året, og det er lille julaften siden vi må lage grøt for å ha til riskremen som serveres julaften :P Men da alltid hjemmelaget, så mye bedre. Skjønner ikke helt hvor det behovet kom fra, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sympatigravid :ler: Halsbrann, leggkramper ooog så videre. Jeg bare venter på at det skal komme :laugh:

 

Nå; barneavdelingen på FEM. Jeg kommer til å grine. I bøtter og spann. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Snik i vei ;) har du dagbok? Er gøy å følge de som har termin ca samtidig :)

Øh, har visst kjøpt vogn. Eller bestilt. Min favorittbutikk har en liten kampanje disse dagene, fikk 20% rabatt på bagen og en voksipose med på kjøpet. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det glemte jeg midt i all dåninga mi! Super viking :nigo::sjenert:

Og, hallo! :klemmer:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror den kan bli veldig bra, har trua! Til og med mannen ville ha den :ler: Hvilken bag hadde du, Grastusta?

Stormberg har 30% på mammakolleksjonen sin i dag, så jeg kjøpte meg like greit ei turbukse og fleecejakke som vil passe en voksende kropp litt bedre :) sist kunne jeg bruke alle mine vanlige turklær, men savnet å ha det ekstra tøyet over magen når vinteren kom, så siden jeg nå skal være gravid gjennom hele vinteren føles det greit å kjøpe noe nytt og magevennlig. I tillegg fant jeg noen sko jeg har sikla etter lenge, på salg! Må diskutere med meg selv om det er greit å bruke mer penger nå. Men de er jo så fiiine! https://lillevinkelsko.no/høst-vintersko-skoletter/sixtyseven/76397-00-sort-fôr:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for vooogn! jeg vil ha en til vogn. men vet ikke hvilken. vi har jo ikke gått over til sportsdelen enda, så må kanskje teste den før jeg kjøper en ny vogn. vil ha en vogn til turbruk... har kjøpt en brukt tfk joggster twister eller hva den heter, men håndtaket er brukket så må ha nytt.. vet ikke hvor man får tak i det. betalte 100 kr for den, så om vi ikke får tak i nytt håndtak er den fin som barnehagevogn!

 

jeg vil ogsåååå ha en til baby.. tok jo 1,5 år sist, men så kan det jo skje med en gang nå, sånn som med dere :sjenert:

 

jeg har forresten diskutert ferdig for deg, for de skoa var fiiine!!! :hoppe:

 

 

(altså, turbruk. da mener jeg i skogen og på fjellet og sånt!)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...