Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Hello! 

Enn at noen enda sjekker innom her, blomster all around :blomst: 

Her er det ikke så ille for tiden! E ble ett år i slutten av mars, har begynt i barnehage og elsker det. Hun fant seg veldig fort til rette og er en virvelvind uten like. Hun vet hva hun vil og skaper et drama uten like om hun ikke får ting som hun vil. PanserE sier jeg bare, hun skal frem i verden, koste hva det koste vil. Jeg gleder meg til hun blir tre år, det vil bli fryktelig interessant :ler: 

J er så kul og morsom type, fantasi til tusen og er en skikkelig skøyer. I påska ga han bleiene sine til påskeharen og ønska seg batman-truser og leire i byttegave. Skikkelig knirkefri bleieslutt (han har fortsatt på natta, men håper å plukke den vekk i sommer)! :) nå gleder han seg bare til sommerferie og fri. Vi tar ferie neste fredag og det skal bli gooodt! :sol: 

Jeg begynte å jobbe igjen rundt ettårsdagen til E. Litt tungt å jobbe 100% med en mann som jobber 12timersskift, men får tilrettelagt vaktene mine litt, så det går sammen på et vis. Men veldig godt å være blant kollegaer igjen, bruke hodet og føle at jeg gjør noe som er nyttig for flere enn oss her hjemme. 

Vi er ett firbeint familiemedlem i minus etter vi valgte å avlive hunden vår for noen uker siden. Hater at dyrene blir gamle og skrøpelige, men det er jo en del av det. I følge J bor hun nå på månen i hundehimmelen og passer på ham når det blir mørkt. Hun bjeffer og skremmer bort alle monstre ;) og han har faktisk ikke fått meg til å gå på monsterjakt før leggetid en eneste gang siden hun døde. Han er nå god :hjerte: 

Mye mulig det blir fire mnd til neste oppdatering, så om noen kikker innom så ønsker jeg dere alle en god sommer 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande

:nordvesta:

Tenk at du har to barnehagebarn, da :bond::rodmer:

De høres ut som tøffe, trygge, herlige unger :nigo:

Så deilig med ferie! Håper den blir fin!

Det er trist når man må la de firbeinte slippe :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...