Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Nordmenn er høysensitive så det synger.

Ler av de voksne som sier de begynte å grine :heks: Småsøskene mine ble bare irritert fordi sendingen ble avbrutt..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig du er som viser deg fra din beste side og ikke skjønner at akkurat det de gjorde var kunst... Synd på...

Den som ikke viser seg fra sin beste side er du, jeg er ferdig med deg.

Anonymkode: 59b79...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt til opptredenen deres jeg. Først gikk jeg fem på og tenkte "hva har skjedd nå da" og var redd det hadde skjedd noe forferdelig. For det har jo som regel det når en ekstra nyhetssending bryter inn i programmet. Skjønte jo fort at det var en del av opptredenen og tenkte først at det var ganske stilig og originalt, men etterpå tenkte jeg fy faen så drøyt og at det ikke var morsomt i det hele tatt. Sikker på at de mistet mange stemmer pga dette. 

Odin fortjente virkelig å vinne. Han kommer til å bli en stoooor gitarist om noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt til opptredenen deres jeg. Først gikk jeg fem på og tenkte "hva har skjedd nå da" og var redd det hadde skjedd noe forferdelig. For det har jo som regel det når en ekstra nyhetssending bryter inn i programmet. Skjønte jo fort at det var en del av opptredenen og tenkte først at det var ganske stilig og originalt, men etterpå tenkte jeg fy faen så drøyt og at det ikke var morsomt i det hele tatt. Sikker på at de mistet mange stemmer pga dette. 

Odin fortjente virkelig å vinne. Han kommer til å bli en stoooor gitarist om noen år. 

Kan tenke meg han har fått mange jente fans nå :)

Anonymkode: c8583...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ikke viser seg fra sin beste side er du, jeg er ferdig med deg.

Anonymkode: 59b79...f96

sjarmerende :D alltid like festlig i forum når argumentene tar slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...