Gå til innhold

Tomorrowland 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng på 4 som har tenkt oss til TL 2016.

Jeg aner egentlig ingen ting om dette, så har en del spørsmål.

Hvor og når slippes billettene, og hva skal man bestille?

Går det egne fly fra Gardermoen?

Hvor mye må man regne med å legge ut med?

Skal en person bestille alle billettene?

Sover man i telt eller hva?

Har sikkert mange andre spørsmål, men det får jeg ta fortløpende..

Tusen takk for svar!!:-)

Anonymous poster hash: 5f7f8...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om én person skal bestille alle billettene? Jeg anbefaler at alle prøver å bestille alle billettene. Om dere skulle være så heldig at mer enn én person kommer gjennom, får dere solgt de ekstra billettene på null comma niks. Garantert over opprinnelig pris, om ønskelig.

Det er svært vanskelig å få tak i billetter til Tomorrowland, da de blir revet bort på få minutter :( Har selv prøvd flere år.

Hva mener du om det går fly? Festivalen er i Belgia, så ja, det går nok fly til Belgia ;)

Så du må nok betale for flybillett, ha penger til alkohol og evt andre rusmidler om du skal gjøre som "resten" av festivalgjengerne :P Ellers er det sikkert lurt å ha penger til mat, krisesituasjoner, buss/tog til og fra flyplassen.

Husker ikke helt hva billettene koster, men det er mer enn 2000 kr, i hvert fall. Det finner dyrere billetter for de som vil ha mer "luksus". Er litt usikker på hva det innebærer, men tror det er bedre campingområde og betre utsiktsområde for konsertene :)

Tror pengene så absolutt er verdt hvert eneste øre! Håper du kommer deg dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om én person skal bestille alle billettene? Jeg anbefaler at alle prøver å bestille alle billettene. Om dere skulle være så heldig at mer enn én person kommer gjennom, får dere solgt de ekstra billettene på null comma niks. Garantert over opprinnelig pris, om ønskelig.

Det er svært vanskelig å få tak i billetter til Tomorrowland, da de blir revet bort på få minutter :( Har selv prøvd flere år.

Hva mener du om det går fly? Festivalen er i Belgia, så ja, det går nok fly til Belgia ;)

Så du må nok betale for flybillett, ha penger til alkohol og evt andre rusmidler om du skal gjøre som "resten" av festivalgjengerne :P Ellers er det sikkert lurt å ha penger til mat, krisesituasjoner, buss/tog til og fra flyplassen.

Husker ikke helt hva billettene koster, men det er mer enn 2000 kr, i hvert fall. Det finner dyrere billetter for de som vil ha mer "luksus". Er litt usikker på hva det innebærer, men tror det er bedre campingområde og betre utsiktsområde for konsertene :)

Tror pengene så absolutt er verdt hvert eneste øre! Håper du kommer deg dit!

Tusen takk for langt og fint svar! Okei, men da skal vi prøve ut den taktikken:-)

Jeg tenkte på de egne tomorrowland flyene som settes opp med festing på flyet osv, hvis jeg ikke er helt på bærtur?

Tusen takk, det håper jeg også!!

Anonymous poster hash: 5f7f8...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flyene går fra F.eks England. Tror ikke det går fra Gardermoen dessverre. Billettene blir vel sluppet rett etter jul om jeg ikke husker helt feil. Man før kjøpt forskjellige pakker, og alle disse pakkene og priser blir lagt ut god tid i forveien så man får sende forskjellige pakkene og hva slags overnattings alternativer man har. De har feks avtaler med hoteller som blir gjort om til TL hoteller med egne busser til og fra. Også er det jo camping område. Har selv ikke vært der, men prøvd å få tak i billetter mange år på rad.

Det er en dyr festival, og tror vi regnet med ca 10-15000 pr pers med fly, hotell, billetter.

Så vi har vært på festivaler i England istedenfor, mye billigere og ikke så "hypet" opp som TL er blitt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomorrowland flyene gikk fra Sverige også:) anbefaler å fly med disse flyene, det er helt sinnsykt!

Anonymous poster hash: beac7...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper global journey- billetter så går det egne fly fra Oslo. man kan bo i både telt og små hytter, men mest vanlig er det å bo i telt i dreamville. man kan også leie telt der, så man slipper å ta med eget. kan sjekke hva det kosta litt senere i dag! mat og alkohol er billig (i forhold til Norge i allfall) inne på festivalen. kjøper du global Journey er du sikra hele veien frem mener jeg, med buss til og fra flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...

Hei,

Vi er to jenter som ha billetter til Tomorrowland og planen var å kjøre ned. Uforutsette hendelser har oppstått sik at vi muligens ikke kan bruke egen bil. Er ikke tilfeldigvis noen som skal kjøre nedover som har plass til 2? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...