Gå til innhold

Fear The Walking Dead


Amber

Anbefalte innlegg

Nå kaster jeg snart inn håndkleet på den serien der. Shit de menneskene er kjedelige. Kan ikke en zombie spise faren snart :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Chibi skrev:

Jeg likte ep2. Fikk sett preview av neste episode og virker som det blir litt mer action da...
Virker som en person ryker ut da :O 

Problemet er at de er så flinke til å klippe og lime. Sikkert to scener som er spennende og så blir det like stille igjen. Men nå må jeg se til hu dama fra flyet kommer inn da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som jeg er i mindretall med å synes serien er veldig bra. Likte den første sesongen godt, og synes sesong 2 har starta bra også. Spesielt episode 2. Kan være enig i at noen av karakterene er irriterende, men sånn er det i alle serier. Min favoritt har hele tiden vært Nick, men synes Alicia og han Salazar er interessante også. Ser mye potensialet i dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dresden skrev:

Virker som jeg er i mindretall med å synes serien er veldig bra. Likte den første sesongen godt, og synes sesong 2 har starta bra også. Spesielt episode 2. Kan være enig i at noen av karakterene er irriterende, men sånn er det i alle serier. Min favoritt har hele tiden vært Nick, men synes Alicia og han Salazar er interessante også. Ser mye potensialet i dem. 

Nick har jeg også sansen for. Men faren i serien irriterer vettet av meg. Mest sannsynlig derfor jeg ikke liker serien. Men jeg fortsetter å gi den nye sjanser da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stormborn88 skrev:

Nick har jeg også sansen for. Men faren i serien irriterer vettet av meg. Mest sannsynlig derfor jeg ikke liker serien. Men jeg fortsetter å gi den nye sjanser da :P

Vi får håpe han blir spist opp da :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chibi skrev:

Vi får håpe han blir spist opp da :fnise: 

Åhh. Da hadde jeg blitt så ufattelig glad :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg liker også Nick, litt usikker på mora, men hun er i hvert fall ok. Har allerede senket forventningene til episoden jeg skal se i kveld, så får jeg heller bli positivt overrasket :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett episode 3? I dag var det jo faktisk spennende :) Det var på tide. Forøvrig misliker jeg nå også båteieren. Håper moren kaster han til sjøs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stormborn88 skrev:

Noen som har sett episode 3? I dag var det jo faktisk spennende :) Det var på tide. Forøvrig misliker jeg nå også båteieren. Håper moren kaster han til sjøs.

Jaaaa har sett 3'eren x)

Ble lei meg :( 
Charlie har byttet navn til Alex x)
Men spennende at hun vet så mye om viruset før alle andre o_o
Kan hun ha sett de aller første utbruddene og kanskje vite hvordan viruset kom... x)
Er slikt jeg vil vite liksom, zombier er nå helt greit, men å vite mer om bakgrunnen. Hadde håpet at FTWD hadde litt mer informasjon om det x)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chibi skrev:

Jaaaa har sett 3'eren x)

Ble lei meg :( 
Charlie har byttet navn til Alex x)
Men spennende at hun vet så mye om viruset før alle andre o_o
Kan hun ha sett de aller første utbruddene og kanskje vite hvordan viruset kom... x)
Er slikt jeg vil vite liksom, zombier er nå helt greit, men å vite mer om bakgrunnen. Hadde håpet at FTWD hadde litt mer informasjon om det x)

Haha. Jeg tenkte ikke over navnbyttet før du sa det nå :P

Det ville vært så spennende å sett. Men det kommer sikkert ikke før supersent i sesongen om den infoen kommer.

Satser på at hun blir med i gjengen til slutt. Men han båteieren nå. Misliker han mer enn jeg misliker faren i serien. Hadde sansen for han og skjønner kynismen, men det får være måte på. Tror han sitter på info om viruset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Stormborn88 skrev:

Haha. Jeg tenkte ikke over navnbyttet før du sa det nå :P

Det ville vært så spennende å sett. Men det kommer sikkert ikke før supersent i sesongen om den infoen kommer.

Satser på at hun blir med i gjengen til slutt. Men han båteieren nå. Misliker han mer enn jeg misliker faren i serien. Hadde sansen for han og skjønner kynismen, men det får være måte på. Tror han sitter på info om viruset.

Åååh det har jeg ikke tenkt på! Oh em geee! :fnise: 

Jeg tror jeg egentlig bør vente til hele sesongen er ferdig og se alt på en gang, men det betyr å ikke lese recaps og se talking dead etterpå :fnise: 

Jeg håper jo at serien blir bedre etterhvert :) 
Og følte på en måte at walking dead var litt dårlig skuespill i starten, de er jo blitt fantastisk nå, men nå er serien så kjedelig igjen fordi det er samme greia "hvem blir spist denne sesongen..." Kona til Rick, gud hvor hun irriterte meg :fnise:  Så man får vel alltid en slik "irriterende" person overalt x) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker sønnen til faren så innmari sterkt. Greit nok at moren døde, men han var idiot før det også. Jeg liker nesten ingen av karakterene, egentlig. Jeg liker Nick, og jeg liker han båtmannen (ja, for han er faktisk realistisk). Man kan ikke hjelpe alle og enhver i en zombie apokalypse, bare se hvor det fikk Rick og gjengen fra TWD. Så nei, foreldrene misliker jeg, hu jenta er dum som ga så mye info om båten, han humørsyke tenåringen er idiotisk og den spanske faren er teit.

Anonymkode: 6e808...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva som er motivasjonen for båteieren å la noen bli med i båten i det hele tatt? Han er tydeligvis drøyt kynisk, så hvorfor kaster han ikke alle over bord egentlig? Eller skyter dem? Han setter seg selv i fare når han i mindretall styrer skuta som han gjør, faren for mytteri øker for hvert sekund, og karakteren er smart nok til å skjønne det. Tror ikke på at han vet noe mer enn andre, ei heller at det er noe spesielt med de andre ombord, som han trenger. Akkurat nå virker dette mest som et hull i plotet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Selvfølgelig er det en som samler på de døde. Facinerende å se at han ene sønnen faktisk virker litt psyko. Gleder meg til å se fortsettelsen der :P

Kan nå hende jeg henger litt etter ettersom jeg måtte ta meg en pause på et par måneder. Klarte bare ikke mer. Men er nå tilbake på episode syv og det passet jo bra med tanke på at serien har startet opp igjen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ser at denne tråden bare døde helt ut :P Men jeg tok meg endelig tid til å se de siste episodene av sesong 2 og nå er det jo endelig litt action der. Blir spennende å se om de klarer å beholde den i sesong 3 eller om alt bare dør ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...