Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

 Er det ikke egentlig litt juks at han Eiliv får beskjed om hvordan han egentlig burde ha gjort ting?

 Er ikke dette noe som han heller burde fått minus-poeng for etter at konkurransen er overstått?

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voldtatt, du liksom. Tautrekkingskonkurransen var jo latterlig. Det var ikke tautrekking i det hele tatt, den eneste som trakk i tauet var André. Hadde Øystein falt skikkelig i vannet som han nesten gjorde, kunne André enkelt ha fått tak i sin bøtte, men når Øystein i stedet fikk tak i sin, så var det over. Helt idiotisk i forhold til slik det var med hesteskoene, da var det faktisk tre reelle runder. Nå var det bare én runde, den som først fikk tak i bøtta vant. Dette var grunnen til at André gav seg, det var jo umulig å slå tilbake etter at Øystein først fikk tak i bøtta.

 

Man skulle produksjonsselskapet hadde lært litt etter å ha arrangert Farmen over ti ganger siden 2001, men dengang ei.

Anonymkode: 26ae2...6f2

Det første Øystein gjorde var å dra André ned til midten, slik at han ikke hadde mulighet til å ta bøtta. André var aldri inne i kampen, siden rykket til Øystein var for kraftig. 

Anonymkode: 49a14...7e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er det ikke egentlig litt juks at han Eiliv får beskjed om hvordan han egentlig burde ha gjort ting?

 Er ikke dette noe som han heller burde fått minus-poeng for etter at konkurransen er overstått?

Anonymkode: 3455d...2a2

Jo. Jeg er enig med deg. Jeg syns det er feil at Gaute driver og rådgir deltagerne underveis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig om de dropper øksekast, siden de har vist reklame for finaleuka hvor de.. bedriver øksekast.

De begynner nok med øksekast, den som vinner går rett til semifinale. Ganske latterlig, for det er nokså bingo. Og så blir det noe greier med båt, ro litt slalåm, diverse øvelser på land, blabla, på tid mellom de tre som ikke vant øksekast. Enten går de to beste derfra til semi, eller så går kun vinneren dit mens de to siste kjemper om den siste semifinaleplassen gjennom en hinderløype.

Deretter blir det semifinale, hvor vinneren går rett til finalen, mens de to andre får en duell i melkespann om hvem som får den siste finaleplassen.

Anonymkode: 26ae2...6f2

Du leste ikke innlegget mitt nøye nok. Tidligere har øksekast vært en enkelt øvelse som har gitt en semifinaleplass. Derfor lurte jeg på om kanskje den øvelsen var flettet inn i gårdskonkurransen istedet, men er ikke sikkert det er tilfelle..

 

Har ikke sagt at de ikke har øksekast med i år, det så jo alle på reklamesnutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

 

 Eiliv fikk til og med beskjed underveis, om at de nekene han satte opp var litt i minste laget.

 så han har vel egentlig bare seg selv å takke for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jentene valgte litt smartere enn Eilev på sagingen, ved å sage av to kubber for deretter og hogge dem. Tror Eilev tapte litt på å gå tre ganger frem og tilbake.

Anonymkode: 45472...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dem har iallefall lagt opp denne poeng-greia litt annerledes denne gangen. I den forrige sesongen, så fikk vel første plassen fem poeng. Men tidligere så var det vel litt fleire deltakere også da....

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jentene valgte litt smartere enn Eilev på sagingen, ved å sage av to kubber for deretter og hogge dem. Tror Eilev tapte litt på å gå tre ganger frem og tilbake.

Anonymkode: 45472...ae5

Ja, simpel logikk. Rart at han ikke tenkte lenger enn det.

Men samtidig er det jo mulig at han ikke ville fått med seg alt på èn gang. Men det er bedre å gå 2 ganger enn 3 ganger.

Endret av gutt_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det hele ble avgjort ved ett eneste kast. Det hadde vært mer rettferdig hvis de hadde kastet flere ganger og summert alle kastene. Nå ble det veldig tilfeldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det hele ble avgjort ved ett eneste kast. Det hadde vært mer rettferdig hvis de hadde kastet flere ganger og summert alle kastene. Nå ble det veldig tilfeldig.

JEg synes egentlig det er best som det er, var vel slik i fjor også. Synes det blir litt mer spennende når det er sudden death, og tenker presset for deltakerne er hakket verre også. 

Anonymkode: 45472...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det blir sannsynligvis Charlotte som vinner den semifinale-plassen med den hinderløype-greia. Etter hver eneste episode, så viser TV 2 små glimt av hva som kommer til å skje i fremtidige episoder.

Både Øystein og Eilev kan sees med forkle (under matlagingskonkurransen) i disse klippene......

Anonymkode: 3455d...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Marte ☺ men hadde André fremdeles vært inne,  hadde jeg heia litt på han og 😊

Anonymkode: 259fa...148

:pisk: pisker deg for det siste der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det blir sannsynligvis Charlotte som vinner den semifinale-plassen med den hinderløype-greia. Etter hver eneste episode, så viser TV 2 små glimt av hva som kommer til å skje i fremtidige episoder.

Både Øystein og Eilev kan sees med forkle (under matlagingskonkurransen) i disse klippene......

Anonymkode: 3455d...2a2

Det så ikke jeg. Er du sikker? Håper det er sant.

Men det er kanskje logisk, siden det er en del balanse i den øvelsen. Og vi har jo sett hvor god Charlotte er der, samt at gutta er en del tyngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævlig bra at Marte slo Øystein i saging/ klyving. Han har jo skrytt av at han kunne slå ut alle mannfolka i tvekamp. :D

Anonymkode: 293bd...e08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det blir sannsynligvis Charlotte som vinner den semifinale-plassen med den hinderløype-greia. Etter hver eneste episode, så viser TV 2 små glimt av hva som kommer til å skje i fremtidige episoder.

Både Øystein og Eilev kan sees med forkle (under matlagingskonkurransen) i disse klippene......

Anonymkode: 3455d...2a2

Har kun sett de med forklær når de lager noe i smia, ikke når de lager mat. Tror jeg 😉☺️

Anonymkode: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

 Gå og legg deg du.

Anonymkode: 3455d...2a2

Nei tenkte å døgne.

Hvorfor det? Må være lov å ha andre favoritter enn deg.

Andre favoritter enn meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...