Gå til innhold

Farmen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Spiderman

Jeg vil gjerne takke André for å ha gjort Farmen litt underholdene. Tror folk tar det forgitt hvor mye kjedeligere serien hadde vært uten han som kan skape litt intriger og ikke hele oppføre seg som en flink skolegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Jeg vil gjerne takke André for å ha gjort Farmen litt underholdene. Tror folk tar det forgitt hvor mye kjedeligere serien hadde vært uten han som kan skape litt intriger og ikke hele oppføre seg som en flink skolegutt.

Om bare Erling var med lengre, begge to underholdendes fyrer :ler: Skulle gjerne dratt på byen med dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre har jo blitt redigert og fått "fy" i mot seg så fort han har prøvd å si noe. Først Marit, så Eilev og co. Marit var der så fort Andre sa noe og kommenterte hans meninger. Bra at hun røk ut! Akkurat som ei bikkje som blir hysjet på når den bjeffer. Helt utrolig at han har holdt ut der egentlig.

Da Charlotte valgte han som 1.kjempe så sa han noe om dårlige familiebånd eller noe sånt til Charlotte. Da var jammen meg Eilev der med en gang og kommenterte dette, "det er ikke riktig å si sånt til Charlotte." Kunne han ikke la Andre snakke for seg selv?

Jeg hadde ikke greid å være der om jeg hadde vært Andre. Jeg hadde klikket fullstendig. Jeg hadde tatt og banka opp både Eilev og Øystein. Makan til ekle skapninger!!

 

å så sinna. Har Øystein og Eilev tråkket deg på såre føtter? Er enig i det du skriver om André, men ikke om E og Ø. Eilev virker jævla trivelig faktisk. 

Anonymkode: 8a19e...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Andrè var grei som prøvde å fortelle Charlotte at hun ikke burde være så jækla blåøyd.. Tenker det må være kjipt å være stuck på gården med folk som er veldig annerledes/mye yngre. Synes ikke han oppførte seg bedritent, som en del andre, selv om han også spilte spillet.

Synes hun Nord-Trønderen rett og slett virka ufyselig. Det var noe ekstremt usympatisk med henne, som man sjelden ser hos damer i den alderen.

Anonymkode: 4c9f3...ec5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

André var en dårlig taper. For det første gav han opp før tvekampen var avgjort. For det andre var han skikkelig sur etterpå og ville knapt nok ta avskjed med de andre

Skjønner han godt. Så dårlig  som han har blitt behandlet.  Nå er det bare drittunger  igjen I finalen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke mot den rottegjengen som er igjen nå, de har jo gått mot Andre fra dag en.  Å bli 1.kjempe tre ganger... det er jo en bragd bare det å vinne to kamper som 1.kjempe, og så blir han enda en gang 1. kjempe. Hun kunne valgt Eilev eller Øystein som 1.kjempe, ikke Andre for tredje gang!!

Den rottegjengen som er igjen nå hadde jeg på ingen måte tatt en "gruppekos" med så lenge dem bare ønsker Andre ut. Jeg skulle heller stilt meg opp inntil dem og sluppet en lydløs en, slik at de ble tvunget til å lukte på fisen min. Den avskjeden hadde de fått av meg.

 

Har han ikke vært 2.kjempe én gang (mot Morten) og 1.kjempe to ganger da? 

 

Anonymkode: 867d8...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han godt. Så dårlig  som han har blitt behandlet.  Nå er det bare drittunger  igjen I finalen.

André har jo lagt opp til det mye selv da. Synes ikke de fire gjenværende har vært noe ille mot han. Om han opplevde det sånn kunne han vel hevet seg over det, vært en bedre person og gitt dem en klem.. Å lage et stort nummer utav at de ikke får klem siden han ikke fikk klem sist tvekamp, når han tydelig har gitt uttrykk for at han ikke er en klemmer, er litt barnslig da ;) 

Anonymkode: 867d8...add

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Noen andre som også kommer til å boikotte store deler av finale-uken nå ?

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stykker i finaleuka, er ikke det veldig stusselig? I fjor var det 6. Må være ekstra kjipt for André å ryke ut så sent akkurat det året det tilfeldigvis blir slik at det kun er 4 i finaleuka.

Riktig nok var det to stk som trakk seg underveis, men det blir litt rart at folk kan trekke seg om de allikevel ville blitt valgt til kjempe, og så må en annen person ryke i tillegg.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte har vel egentlig mye større konkurrenter i Øystein eller Eilev. Men uansett hva Andre finner på, så får han sinte folk i mot seg. Det var vel egentlig Øystein som først skulle fortelle storbonden om det ukesoppdraget, som gjengen ikke hadde lyst til å fullføre. Øystein feiget fullstendig ut. Men Andre tørr faktisk å si ifra, og alle andre blir fly forbanna på ham!  :angry:

Eilev har vel vært en ganske patetisk figur der inne, iallefall når han ikke gidder å løfte en finger for å hjelpe folk som faktisk hjalp ham gjennom heile oppholdet der inne. Det burde ikke vært noe problem å gi Charlotte ein slik finale-kniv. Hun har vel aldri vært noen himla stor konkurrent, og ein eventuell kniv ville ikke ha spilt inn før selve finalen.

 

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt mot slutten av gårsdagens episode, så kunne vi se litt av det som kommer til å skje i løpet av denne finale-uken. Man kan jo bare spekulere i hvorfor vi fikk se Eilev som var ekstremt irritert og frustrert over seg selv, fordi det hadde gått så dårlig med et eller annet. Dette er vel for å få alle TV-seerne til å anta at han kanskje kommer til å tape....

I tillegg var det faktisk mulig å se Marte (om jeg ikke tar helt feil?) som kom gående nedover kun med ein jakke hengende over den ene armen. Men de andre  hadde med seg hver sin ryggsekk / bag. Dermed er det vel ikke så vanskelig å skjønne at Marte mest sannsynlig kommer seg videre, iallefall til semi-finalen eller til finalen. I tillegg fikk vi jo sett en del klipp fra ein hinderløype hvor Øystein, Charlotte, og Eilev skal konkurrere mot hverandre. Kanskje det er Marte som slipper denne konkurransen, fordi hun allerede hadde vunnet i øksekast eller ein annen konkurranse?

Anonymkode: 3455d...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Eilev har invitert meg på skitur på Norefjell, sier André "

http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/andre-om-farmen-exiten-det-var-en-stor-lettelse/a/23569213/

 

Betyr vel at Eilev vinner..?

Anonymkode: 26ae2...6f2

 Hvorfor betyr det at han vinner? Forøvrig er jeg ikke enig i at det er en gjeng drittunger som sitter i finale-uka. Jeg syns alle fire har gjort en god figur, og det at de er i 20 åra alle sammen gjør de ikke til drittunger. Selvsagt leit for Andre at han har følt seg utenom, men situasjonen hadde vært den samme dersom det var fire i femtiåra og en i tjueårene. Til slutt lurer jeg på hva enkelte får glede av å si stygge ting om de som har vært med på Farmen. De har vært der i 2,5 mnd og vi har bare sett lite på tv i forhold til hele oppholdet. Man har ikke grunnlag nok for å si noe om personligheten til den enkelte på bakgrunn av det. Det er også kjent fra tidligere at det til tider er konstruert opp hendelser for å få blest om enkelte. Det skaper, som man ser her inne, engasjement.

 

 

 

Anonymkode: 49efa...652

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt mot slutten av gårsdagens episode, så kunne vi se litt av det som kommer til å skje i løpet av denne finale-uken. Man kan jo bare spekulere i hvorfor vi fikk se Eilev som var ekstremt irritert og frustrert over seg selv, fordi det hadde gått så dårlig med et eller annet. Dette er vel for å få alle TV-seerne til å anta at han kanskje kommer til å tape....

Anonymkode: 3455d...2a2

Ja, typisk TV2, de tro seerne er idioter. Basert på de klippene kommer Eilev minst til finalen, så får vi se om han vinner den

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, typisk TV2, de tro seerne er idioter. Basert på de klippene kommer Eilev minst til finalen, så får vi se om han vinner den

Anonymkode: 26ae2...6f2

 Hvorfor tror du Eilev vinner på bakgrunn av artikkelen hvor Andre sier Eilev har invitert ham på skitur på Norefjell? Jeg ser ikke noe i den artikkelen som avslører noe om vinneren.

Anonymkode: 49efa...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så sinna. Har Øystein og Eilev tråkket deg på såre føtter? Er enig i det du skriver om André, men ikke om E og Ø. Eilev virker jævla trivelig faktisk. 

Anonymkode: 8a19e...1cc

Nei føttene mine er helt fine de. :) 

Men både pga at de er to tøffelsniker og pga at det ikke er blitt gjort i Farmen tidligere; begge to hadde havnet på ryggen i søla med blåveis og neseblod + løse fortenner. Da hadde det virkelig blitt action på Farmen! Ikke sant? Lurer på hvor mye TV2 hadde vist av det? Da hadde de fått et dilemma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvorfor tror du Eilev vinner på bakgrunn av artikkelen hvor Andre sier Eilev har invitert ham på skitur på Norefjell? Jeg ser ikke noe i den artikkelen som avslører noe om vinneren.

Anonymkode: 49efa...652

Eilevs nye hytte på Norefjell..? Neida, så fort går det ikke, men at Eilev vinner og er i storhumør, såpass godt humør at han tar initiativet til å skvære opp med André er ikke helt ulogisk.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvorfor tror du Eilev vinner på bakgrunn av artikkelen hvor Andre sier Eilev har invitert ham på skitur på Norefjell? Jeg ser ikke noe i den artikkelen som avslører noe om vinneren.

Anonymkode: 49efa...652

Her har vi link til Eilevs nye (Saltdals)hyttetomt på Norefjell:

http://hyttefelt.saltdalshytta.no/hyttetomter/norefjell-365

Så at Eilev vinner virker nok ganske åpenbart, med mindre det er en bevisst finte fra TV2.

Anonymkode: 26ae2...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...