Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Og der våknet hun. Så da er det bare å skifte bleie & gi flaske. Håper hun sovner igjen etterpå.

Håper frøkna sovnet fort igjen :) god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper frøkna sovnet fort igjen :) god natt :)

Det gjorde hun. Men våknet allerede igjen kl 3 inatt og nå er hun lysvåken. Jeg vil ikke stå opp enda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det gjorde hun. Men våknet allerede igjen kl 3 inatt og nå er hun lysvåken. Jeg vil ikke stå opp enda!!!

Huff. Du har min fulle medfølelse!  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde hun. Men våknet allerede igjen kl 3 inatt og nå er hun lysvåken. Jeg vil ikke stå opp enda!!!

Ååhh... :O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg er ute på trilletur før kl 10 men siden det ikke regnet så tok jeg sjansen. E sovnet heldigvis nesten med en gang.

Jeg er trøtt!! Ikveld vurderer jeg nesten å legge meg samtidig som E. Bare for å få et par timer ekstra med søvn.

Nå skinner til og med sola!

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E har virkelig slått rekorden her hjemme med bæsje bleier. Siden hun våknet kl 4 inatt, har jeg skifta bleie med bæsj i 5 ganger. 3 av dem kom rett etter hverandre på morgenen. Lurer på om hun hadde bæsjet igjen når hun sovnet for en time siden men da var hun så trøtt at jeg lot det være. Er det en tann på vei??

Endelig fredag! Og ikveld skal M og jeg ut på date. Vi skal på stand up og svigermor skal sitte barnevakt. Det skal bli godt å komme seg ut litt igjen. Gleder meg!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med en date med mannen, dere er heldige som har barnevakt i nærheten! :jepp:

 

5 bæsjebleier på like mange timer ja, det må jeg si! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som skal på date! :)

Hvilken stand-up er det dere skal på?

Vi skal på Nilsi sitt show - Ego. Synes han er morsom så vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Vi skal på Nilsi sitt show - Ego. Synes han er morsom så vi gleder oss.

Ok. Akkurat det tror jeg ikke at jeg har hørt om, faktisk.  :forvirra:

Men kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig igår kveld men vi klarte å krangle litt før svigermor kom. Ikke særlig bra men vi ble enig om å sette oss ned et sted etter showet og prate litt. Og det hjalp! Showet var veldig bra.

Idag er jeg sliten og trøtt. Av en eller annen grunn ble jeg dårlig inatt og fløy inn på badet flere ganger. Så da ble det sent innen jeg sovnet. Usikker på hva jeg har spist som gjorde at jeg ble dårlig men.. Bedre idag. M tok E på morgenen så jeg kunne sove litt mer men fortsatt trøtt. Prøvde å legge meg sammen med E nå men nei hun vil ikke sove. Jaja..

Snart skal jeg begynne på hjemmelaget pizza.

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E sov fra kl 19:45 - 4:30. Kjempebra men etter det ville hun ikke sove mer. Å stå opp kl halv 5 på en søndag sto ikke akkurat på planen.. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ble dagen bedre enn jeg hadde trodd.

Etter å ha ammet E igjen halv 8, la vi oss til å sove igjen. Våknet rundt halv 11. Godt å sove litt mer.

Vi benyttet dagen til å besøke oldefaren til E på pleiehjemmet sammen med oldemor og besteforeldrene. Det var veldig hyggelig for dem å se E igjen og de synes at hun hadde vokst mye siden de så henne sist før sommeren.

Jaja, nyte resten av søndagen før man legger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fredag imorgen allerede?? Denne uka har bare flydd avgårde. Selvom vi ikke har gjort så mye.

Emma har de siste dagene sovet til kl 4-5 og etter det har det vært nesten umulig å legge henne igjen. Ofte har jeg måttet stå opp. Jeg er ikke særlig blid så tidlig på morgenen men må man så... MEN da kan man sove mer senere. Da har vi ofte sovet 1-2 timer på dagen, begge to.

Nå for tiden driver jeg og maser på M om å høre med sjefen sin ang de siste 2 ferieukene han har igjen. Ikke mange måneder igjen av året og hvis vi vil reise noen steder så er det greit å planlegge det snart. Vurderer om vi skal tørre å ta en tur til varmere strøk om han tar ferie i november?!? Det hadde vært deilig selvom det er med en baby på slep...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferie høres himmelsk ut! Hvor vil du reise? Har E fått pass ennå?

Bare jeg kan ligge ved et basseng eller stranda og sole meg, så hadde jeg vært fornøyd.

Nei, ikke enda. Kommer nok å ordne det etter hvert uansett. Vi snakker om å dra på besøk til familien min i Østerrike til neste år. Mange som har lyst til å møte E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sole deg og ha avslappende ferie anbefaler jeg deg å reise før babyen har begynt å krabbe eller ca ved 1 år. Vi dro til Syden når vesla akkurat hadde lært å krabbe (9,5 mnd) og hun ville ikke sitte stille og ikke kunne hun være i sola heller. Men det er så klart bare vår erfaring, det kan være annerledes med dere :) Deilig å reise bort uansett da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil sole deg og ha avslappende ferie anbefaler jeg deg å reise før babyen har begynt å krabbe eller ca ved 1 år. Vi dro til Syden når vesla akkurat hadde lært å krabbe (9,5 mnd) og hun ville ikke sitte stille og ikke kunne hun være i sola heller. Men det er så klart bare vår erfaring, det kan være annerledes med dere :) Deilig å reise bort uansett da!

Da må vi reise idag fordi det er ikke lenge til hun knekker krabbe-koden. Og hun sitter ikke stille lenger. Maks 2 min klarer hun å sitte stille på fanget.

Vurderer å lufte dette med å reise til varmere strøk for moren min - kanskje hun blir med som barnevakt?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...