Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

E var nettopp ferdig med en forkjølelse og inatt kom hosting og masse snørr igjen. Og etter at vi kom hjem fra svigermor, så var hun varm og 38,9. Ikke bra... Godt vi ikke har planer imorgen. Det var en ille natt til idag så da bør vi være forberedt på en ille natt til. 

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Nori skrev:

Håper E føler seg bedre! 

Takk, det gjør hun.

Hun våknet med null feber søndag morgen. Men 2 netter med lite søvn tar på. Hos alle 3. Så mens E tok luren sin igår (3 timer), sov også vi. Hehe..

Hun er fortsatt forkjølet og hoster men det ble barnehagen på henne idag.

Imorgen skal vi på 18 måneders kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har E smittet meg. Vondt i halsen og hodepine. Trøtt. Litt varm så spørs om jeg har feber og. Ville ikke stå opp idag. Bare ligge i senga og sove mer. Men har ikke tid til å bli syk. Har planer idag og imorgen + helgen. Noe jeg ikle vil avlyse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig at du ble smittet! Håper du blir fort bra igjen. Du får ta godt vare på deg selv i dag og sove masse hvis du kan :)

Hvordan gikk kontrollen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen? Gleder meg ikke til S begynner i barnehagen og smitter oss med det ene etter det andre altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Surriball skrev:

Hvordan gikk kontrollen? 

Bra! Helsesøsteren er litt sånn merkelig. Forrige gang mente hun at E lå over i forhold til vekta. Noe jeg ble provosert av men denne gang lå hun akkurat der hun skulle. Så da sa hun ingenting. Jeg spurte om tips i forhold til legging og smokk men hun hadde ikke noe fornuftig å si. Da savner jeg den gamle helsesøsteren som vi hadde i Oslo.

20 timer siden, juliane skrev:

Hvordan er formen? Gleder meg ikke til S begynner i barnehagen og smitter oss med det ene etter det andre altså...

Jeg kom meg gjennom dagen på jobb igår. Måtte det siden jeg hadde en del å gjøre. Det har jeg idag og. Men igår hadde jeg også avtalt å møte ei venninne som var på besøk fra Trøndelag. Det ville jeg helst ikke avlyse. Veldig hyggelig å se henne igjen. Hun ble med hjem og fikk hilst ordentlig på M og E. Kun møtt dem en gang. Veldig kort. E sjarmerte henne og. :)

Men idag er formen verre. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg lå hjemme i senga. Men må få gjort det jeg skal idag. Pluss at jeg skal på show med ei venninne ikveld. Kanskje ta en hjemmedag imorgen?! Får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag måtte jeg rett og slett bare kaste inn håndkle. Kroppen er sliten og fortsatt vondt i halsen. Hodepine. Håper en rolig dag hjemme hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke denne arbeidsdagen være over snart? Skikkelig tung i hodet. Første dag på jobb etter sykdom er aldri gøy. Fortsatt forkjølet og hoster men kjedelig å være hjemme for lenge og. 

Men veldig koselig å være hjemme når E kom hjem fra barnehagen igår. Hun smilte fra øre til øre og koselig å spise middag sammen alle 3. Det gjør vi aldri ellers, kun i helgene. Skulle ønske jeg hadde en 9-15 jobb sånn at jeg kunne være hjemme til middag hver dag. Jeg får se om jeg finner noen spennende jobber og sette meg ned og skrive noen søknader til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om vi har samme greia. Jeg blir aldri helt frisk jeg heller, men som du sier kan man ikke være hjemme fra jobb for lenge heller.

Så dumt at dere sjelden får spist middag sammen. Når er du hjemme fra jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nori skrev:

Virker som om vi har samme greia. Jeg blir aldri helt frisk jeg heller, men som du sier kan man ikke være hjemme fra jobb for lenge heller.

Så dumt at dere sjelden får spist middag sammen. Når er du hjemme fra jobb?

Håper det går over etter hvert.

Jeg er ikke hjemme før kl. 17.15. E er ofte sulten når M henter henne i barnehagen halv 4. Selvom de spiser kl 14. Så da spiser de kl 16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MissStiles skrev:

Håper det går over etter hvert.

Jeg er ikke hjemme før kl. 17.15. E er ofte sulten når M henter henne i barnehagen halv 4. Selvom de spiser kl 14. Så da spiser de kl 16. 

OK, det var jo ikke så sent da. Vi spiser sjelden middag før rundt 1730-1800. Etter jobb og barnehage spiser vi noe annet som for eksempel omelett, havregrøt, brødskive eller lignende. 

På denne måten har vi også god tid til middagslagingen og slipper å måtte velge mat på bakgrunn av hva som går fort å lage. 

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Nori skrev:

OK, det var jo ikke så sent da. Vi spiser sjelden middag før rundt 1730-1800. Etter jobb og barnehage spiser vi noe annet som for eksempel omelett, havregrøt, brødskive eller lignende. 

På denne måten har vi også god tid til middagslagingen og slipper å måtte velge mat på bakgrunn av hva som går fort å lage. 

Nei, det er ikke så sent. Men jeg får jo 3 timer sammen med henne før hun skal legge seg. Og hun vil ofte spise noe før hun legger seg. Frukt eller yoghurt eller noe annet. Så da sitter jeg alltid sammen med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nori skrev:

Da har du jo masse tid med henne og det er godt. Her er det natta ca 18.15-18.30 så vi har dessverre lite tid sammen. 

Her var leggetid kl 19 før sommeren men etter at hun begynte i barnehagen igjen, klarer vi aldri å få lagt henne før kl 19:30-20. Avhenger av hvor lenge hun har sovet i barnehagen. De har allerede fått beskjed om å ikke la henne sove lenger enn til kl 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MissStiles skrev:

Her var leggetid kl 19 før sommeren men etter at hun begynte i barnehagen igjen, klarer vi aldri å få lagt henne før kl 19:30-20. Avhenger av hvor lenge hun har sovet i barnehagen. De har allerede fått beskjed om å ikke la henne sove lenger enn til kl 14.

Lar de henne sove lenger allikevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...