Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nautika skrev:

Så spennende med stilling som kan være relevant. Er det nærmere hjemme? Betyr det noe at sjefen kjenner noen der? :) 

Ja, det er det men må bare finne ut om jeg kan komme meg dit uten bil. 

Jeg vil helst ikke at han skal få vite fra noen andre at jeg har søkt på en annen jobb. Selvom han nok kommer til å forstå hvorfor jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke han kommer til å få vite det :) Slike søkeprosesser pleier jo å være litt hemmelige.

håper dere har ei fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Surriball skrev:

Jeg tror ikke han kommer til å få vite det :) Slike søkeprosesser pleier jo å være litt hemmelige.

håper dere har ei fin helg! :)

Du har nok rett. Nå kommer jeg ikke til å søke på den stillingen. Etter å ha sjekket hvordan jeg kommer meg dit uten bil, så fristet det ikke like mye lengre.

Helgen har vært fin. Vi var på badeland og bodde på hotellet fra lørdag-søndag. E synes det er gøy å bade. Angrer litt på at vi ikke fortsatte med babysvømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke - kort uke. Kun 3 arbeidsdager siden jeg har tatt meg fri på fredag. Deilig!

Idag skal vi ha foreldresamtale i barnehagen. Spent på å høre hvordan det går med E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt døde bestefaren min. :icon_frown:

Han har vært syk en stund og på fredag fikk vi beskjed om at nå er det ikke noe mer de kan gjøre. Da var det snakk om dager. Igår fikk vi beskjed om at det var snakk om timer. Han kom nok ikke til å overleve natta. Så da dro jeg dit rett etter jobb og var der i noen timer sammen med hele familien. Vi mimret litt og fortalte historier. Hyggelig (fælt å si det).... 

Utrolig trist å miste han. Selvom han ikke har vært tilstede på en stund. Han fikk heldigvis møte oldebarnet sitt flere ganger. Det er jeg glad for. 

Ikke sovet veldig mye inatt. Og gråt en del når jeg kom på jobb. Til og med sjefen gråt. Han sa at jeg bare måtte si fra om jeg ville dra hjem så forsto han det. Men for meg er det nok bedre å være på jobb enn hjemme. 

Brukte morgenen på å gi E mange klemmer siden hun sov når jeg kom hjem igår kveld. 

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Nå gråt jeg også litt. Det er utrolig trist å miste besteforeldrene sine, selv om de er gamle og har levd lange og flotte liv. Fint at du rakk å si farvel! Vi hadde også en veldig hyggelig stund på sykehuset siste kvelden min mommo levde, ingenting galt med det! Vil si det er en fin avslutning jeg. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Det har vært noen tøffe dager. Godt å kunne være hjemme hos M og E på torsdag og fredag. 

Igår dro jeg på jobbtur til Bergen. Hotellvisninger, segway tur i Bergen sentrum og ribbtur ut til en restaurant. Og avsluttet kvelden med AHA konsert. Utrolig bra dag med flott vær! Nå gleder jeg meg til å komme hjem til mann og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nori

Godt å komme seg bort litt og artig med AHA-konsert. Jeg er ingen utpreget fan, men det hadde vært en opplevelse allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Livet er så kjært. Fint å dele og mimre om de fine historiene om menneskene som har gått bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag merket jeg at jeg muligens var på vei til å bli forkjølet og idag våknet jeg med halvveis stemme, vondt i halsen og skikkelig forkjølet. Dro en tur på jobb siden jeg har så mye å gjøre men nå måtte jeg kaste inn håndkle. Hjem og sove litt. Håper jeg føler meg bedre imorgen. Vil helst ikke sitte med snørr & hosting i kirken på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er begravelsen til bestefaren min. Gruer meg! Vi skal ikke ha med oss E i kirken men etterpå. Hun er i barnehagen og feirer 17.mai. Synd det ikke er like bra vær ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!! Begravelsen på fredag var veldig fin. Godt å få tatt farvel med han og være sammen med familien. 

Resten av langhelgen har også vært fin. Jeg har vært forkjølet hele tiden og smittet E. Så vi snufser og hoster. Men vi har vært mye ute i det fine været. 

Igår ble det en hyggelig feiring med hans og min familie. Først så vi på barnetoget i område vi bor i siden barnehagen til E gikk i tog, også spiste pølser og kaker. Etterpå dro vi til søsteren til M hvor hele familien var samlet til grillmat og mer kaker. E sovnet ikke før kl 21 og vi er begge klare for å levere henne i barnehagen idag. 

Det blir deilig med en kort jobbuke. Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være sliten. Jeg var med jobben på et arrangement igår. Vi ble henta i 13 tiden og jeg var ikke i seng før midnatt. Masse gåing, løping, klatring ++ Sliten, støl og trøtt. Jeg drakk heldigvis ikke så mye alkohol igår men merker det allikevel.. Siden jeg drikker så sjelden. Og i hvert fall ikke sprit. Det var også veldig gøy da! Men gleder meg til å ta helg om ca 3 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok verdt det å være sliten når det var artig! :)

Kondolerer med bestefaren din :klem: Fint at begravelsen var fin, det er viktig med en god avskjed!

Håper dere får en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble E 15 måneder og det feiret hun med å våkne mer eller mindre hver time inatt. Hun har begynt å hoste igjen. Vi har akkurat ferdig med en forkjølelse også begynte hun vist på en ny en. Prøvde også å se om det var en ny tann på gang men ser ingenting. Jaja..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye med bestefaren din :hjerte:Gratulerer så mye med 15 måneder! Så stor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...