Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Nori skrev:

Spennende med ny jobb på onsdag! 

Jeg begynner faktisk ikke før på mandag. Veldig glad for det nå siden formen ikke er så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med noen dager fri før ny jobb. Det er jo egentlig helt ideelt. Håper du føler deg bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en ny uke og jeg er på vei til min første dag i ny jobb!

Det var deilig med et par fridager i forrige uke men jeg har vært forkjølet og plaget av en hoste av en annen verden. Så jeg dro til legen for å få hostesaft og tok det med ro hjemme. 

Helga forsvant like for som den kom. Og det virker som om det er en vane at vi får en helg med lite søvn. Fordi det fikk vi nå og. E er også forkjølet og vi trodde at hun var på bedringens vei. Der tol vi feil. Hun hostet så mye at hun våknet hele tiden. Til slutt sovnet hun i senga vår både lørdag og søndag. Inatt fikk vi heldigvis sammenhengende søvn igjen. Selvom hun våknet to ganger men sovnet fort igjen. Håper vi blir friske snart!

Men nå er jeg spent på den nye jobben! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ny jobb! Dette blir spennende - gleder meg til å høre hvordan det var! :)

Nattehoste hos de små er helt grusomt. :( Vi fikk Cosylan av legen da S hostet til hun spydde to dager på rad, det var helt magisk. Men skal jo ikke bruke for mye sånt heller....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, juliane skrev:

Lykke til på ny jobb! Dette blir spennende - gleder meg til å høre hvordan det var! :)

Nattehoste hos de små er helt grusomt. :( Vi fikk Cosylan av legen da S hostet til hun spydde to dager på rad, det var helt magisk. Men skal jo ikke bruke for mye sånt heller....

Ang. hostingen til E så ringte vi legevakta kl 3 natt til søndag fordi da hostet hun opp slim. Det var ikke gøy. Men de sa ikke noe om noe hostesaft. Det var bare å passe på at hun fikk hostet og drakk litt. Så vi satt jo oppe med henne litt til hun hostet mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nori skrev:

Lykke til i dag! Gleder meg til å høre om førsteinntrykket ditt. :nordvesta:

Tusen takk for alle 3! 

Første dag i den nye jobben gikk bra. Jeg fikk igang pcen min med alle passord osv, hilste på alle, sett på hvordan systemene fungerer, vært med på avdelingsmøte og vi spiste lunsj sammen på kontoret. Det virker som et veldig hyggelig sted å jobbe. Og det er flere som har små barn så da har de nok mer forståelse for dette med at man får en tlf fra barnehagen av og til. 

Er spent på resten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på toget hjem på fredag og skrev litt om hvordan første uka i den nye jobben har vært men ble aldri ferdig. Jeg var ganske sliten! Det er mange datasystemer å sette seg inn i og mange koder man må huske. Men jeg har ikke blitt skremt av det. På fredag var det til og med fredagsbar på jobben. De handler inn øl/vin og litt snacks. Litt merkelig å være brisen før klokken er 15 men veldig hyggelig. 

Helga har bare flydd avgårde. M hadde bursdag på fredag aå det ble litt feiring med familien hans. Og igår feiret vi bursdagen til farmoren min. Hun synes alltid det er så koselig å se E. Men vi var glad når kl ble 19:30 og E hadde sovnet. Og vi kunne ta det med ro de siste timene av helgen.

Men nå er jeg klar for andre uka på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med fredagsbar på jobben! Hvor ofte har dere det? Det er utrolig slitsomt å være ny på jobben. Ikke bare skal man lære masse nytt, systemer og koder og arbeidsoppgaver og hva enn det er, men det er også slitsomt å ikke kjenne noen og være litt "usikker" sosialt. Men det går over om ikke lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den første tiden i ny jobb er veldig krevende. Heldigvis går det seg til litt etter litt, bare du har hatt en god start. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, men skjønner godt du blir sliten. Alltid slitsomt i ny jobb! Virker som det går bra, og det blir nok forhåpentligvis bedre og bedre som dagene går. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag! Det blir en kort arbeidsdag siden det er kick-Off med jobben. Jeg får kun vært med på arrangementet idag. Litt kjipt siden det hadde vært en grei måte å bli kjent med alle på. Men de skal til dfds og akkurat en fylletur er jeg ikke så lei meg for å gå glipp av. 

Også føler jeg at vår London tur denne helgen er litt bedre og noe vi har gledet oss til LENGE! Første tur uten E og bare en kjærestetur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi levert E hos bestemoren sin og nå sitter vi på flybussen til flyplassen. London, here we come!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig trist å lese om det som skjedde i London igår. Kun 24 timer etter at vi kom hjem. Nå var jo ikke vi i nærheten der men allikevel.. man blir litt redd!

Men om turen vår! Utrolig godt å komme seg bort å være kjærester. Vi shoppet (jeg er sammen med en mann som liker å gå i butikker hvor man også kan kjøpe noe), spist mye god mat, så Beauty and the beast på kino, var på studio hvor de filmet Harry Potter filmene og vi har gått masse!! Dessverre fikk vi ikke sovet lenge som vi drømte om siden vi ofte våknet tidlig eller måtte være et sted tidlig på morgenen. Men men..

Og E koste seg hos farmor (lør-søn) og mormor (søn-tirs). Vi fikk oppdatering med bilder hele tiden så vi savnet henne masse. Og det var godt å komme hjem til henne igjen. 

Og nå er det kun 1 dag igjen til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...