Gå til innhold

Modern Family


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tørka nedi kløfta med gulpekluten, til og med uten å fukte den først :sjenert: Mannen har vært først på jobb, og så på trening, så jeg regner med han er for sliten til å stikke nesa mellom puppene når han kommer hjem :lol:

:hallo: missdior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stanginga i gulvet høres kjent ut. :ler: Min er ikke særlig flink på gulvet og han har fått ligget alt for lite på magen dessverre. Men sånn er det, tvinger ikke en skrikende baby til å ligge slik mor vil.

 

Ugh, samme her - det blir nok skriking med kolikken, så jeg klarer bare ikke å fremprovosere ENDA mer skrik ved å tvinge henne til å ligge på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæresjal ftw!!! Det er gull!!! :jepp:

Lillebror var urolig i morges. Ingenting funket. Det fristet ikke å gå ut med vogna, og uansett har han ikke sovet mer enn 45 min i vogn. Så til slutt knøt jeg ham fast på magen min. Ett minutt senere sov han som en stein, og han sover fortsatt. Han har sovet to timer nå...

Ulempen er at jeg ikke får sove selv mens han sover, men det er jo kooooselig også å ha sovende baby på magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, håper de passa!! :fnise:

Husker ikke hvilken størrelse jeg kjøpte! Ikke hvilken farge heller :lol: Skal spørre mannen om han gidder å hente de etter jobb. Jeg er litt spent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så bra! Her er det altfor varmt for sjal i dag, så vi har vært ute en tur i vogna (og lillemor sutret og skreik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre og en halv time ble det. Det er jo like lenge som om natta. Jeg har visst fått bærebaby :hjerte:

Været begynner å ta seg opp her også. Lover godt for brudeparet :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt bæresjal vi også. Har gode erfaringer med det selv, og vi fikk tak i en ny en kjempe rimelig så jeg måtte bare ha den :ler:

Jeg elsker salg, det er et eller annet med meg og salg..

Og så fint med bærebaby! :)

Endret av Saltsild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte mitt brukt på finn, og kommer til å selge det etterpå. Med mindre det slites veldig, noe det sannsynligvis ikke gjør, tar jeg samme prisen eller en hundrelapp mindre eller noe. Det var veldig billig i utgangspunktet i forhold til ny pris, og man kan ikke se at det er brukt. Samme med ammeputa, den kjøpte jeg også brukt. Kjekt å spare når man har muligheten til det :jepp:

Lillebror er snodig. Han vil ikke sove i vogn eller vugga si, men sov jo i evigheter i sjalet i dag. Så måtte jeg stryke mannens skjorte og ta meg en dusj, og pappaen øvde litt mageleie og slikt på gulvet med lillebror. Og hva gjør han etter det? Jo, han sovner på leketeppet sitt midt på gulvet. Han trenger ihvertfall ikke å ha det trangt rundt seg for å sovne... Midt på gulvet lå han og snorket i en halvtimes tid, det var bare å legge et pledd over ham. Raringen :hjerte:

Jeg fant såklart en flekk på kjolen jeg skal bruke i morgen, så nå har jeg kjørt vanish og skylt den opp. Håper bare den tørker til i morgen, hvis ikke blir det våt kjole på meg...!

Jeg er spent på hvordan det går med lillebror og bryllup. Vi blir jo på farten hele dagen. Han skal være hos ei venninne under vielsen, men vi skal ha han med under middag og kaffen. Og han er jo ikke spesielt glad i vogn, så jeg må vel pakke bæresjalet bare i tilfelle. Det blir tungt ellers, å holde ham hele dagen, og jeg tviler på at så mange andre gjester vil risikere gulp på fine kjoler og dresser... Fin kjole og bæresjal, blir vakker i morgen jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 min i vogn??? luksus! her er det max en halvtime, og jeg må trille konstant :P

hva slags bæresjal har du kjøpt? jeg har litt lyst på et selv, men har en liten gutt som synes det er litt teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bæresjal er helt nødvendig her. Har brukt et elastisk til nå, men han begynner å bli for tung for det så nå har jeg kjøpt et (brukt) vevd sjal. Gleder meg til jeg får det i posten.

Kos dere i bryllup. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et elastisk babyloniasjal. Funker som gull! Når han blir litt større har jeg meitai. Storebror elsket meitaien, jeg har sydd den selv. :tommel:

Ny soverekord i natt. Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så på klokka. Han fikk mat 22:00, og sov til 04:30 :sol: Han kavet en del før han sovnet, da, men fikk ikke mer mat. Flinkis!!! :jepp:

Nå har jeg spist frokost, så nå skal jeg starte Prosjekt Bæsj (lillebror naken på stellematta, så han ikke bæsjer ut bryllupsklærne sine) og Prosjekt Slette Hår.

Finfint bryllupsvær, men det blåser, så jeg må holde på kjolen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som fulgte den gamle dagboka mi: gjett hva som kom i posten i dag?

:hoho:

:hoho: Hva slags sko var det? Passa de?

 

Jeg var i bryllup i går, jeg! Hadde med bæresjalet, men endte opp med å gå rundt og bære på henne i steden. Er jo alltid full av gulp likevel, og hadde ikke på meg den aller fineste kjolen min uansett i og med at den er fryktelig vanskelig amme i. Det gikk overraskende bra å ha henne med, hun ble helt utslitt av alle inntrykkene (masse folk som ville titte og hilse på), så hun sov mye mer enn vanlig. Men hun skulle sove på mamma da, for det var visst litt skummelt å ligge i vogna.

 

Soving 22-0430 høres helt fantastisk ut! Får håpe det fortsetter slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...