Gå til innhold

Modern Family


Trampe

Anbefalte innlegg

Ja, og de FIKSER den. Ikke spør meg hvordan fordi jeg jobber ikke innen IT/datareparasjon, men jeg har knust skjermen en gang når jeg tråkka på den og de fikk fiksa det. Og hvis ikke de kan fikse skjermen så kan de få ut alt du har på pcen, mest sannsynligvis så kan de bytte skjermen også hvis den er helt ødelagt. Samboer har gjort det her på min gamle. Kjøpte delen på ebay og fiksa litt og den funker som ny igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må vel bare krype til datafyren på jobb og slikke noen sko eller noe...

Jeg er jo innlogget både her og på fb og sånt også, med fanene stående oppe, og det vil jeg jo ikke at han skal se.

Jeg er jo ikke klønete, så hvordan greide jeg å få dette til?! Kan ikke huske sist jeg faktisk ødela noe.

Er skikkelig sur på meg selv akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan logge inn på facebook og finne noe som heter noe sånt som "logg ut av alle enheter". KG logger seg vel ut selv etterhvert?

 

Og jeg vet at det er jævlig surt å gjøre sånt. Dyrt også. Men du var uheldig. Du får skylde på ammetåka hvis IT-fyren spør. Ta med babyen, så kanskje han glemmer at du har ødelagt den og bare fikser det på stedet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, FB har jeg fiksa allerede. Men det finnes ikke en sånn funksjon på KG, og uansett står dagboka mi oppe i en fane, og den åpnes automatisk når pcen åpnes.

Jeg får ta med lillebror og tusle på kontoret hans, og spørre om han kan fikse mens jeg ser på. Det går jo an å koble laptopen til en større skjerm, det vet jeg at han har gjort med sin egen pc. Bruker harddisken til laptopen, og en større skjerm. Kanskje jeg får låne hans til å rydde i dokumentene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det kun er skjermen er det ikke noe problem å få lukket facebook og få ut dokumentene i alle fall! :) Det er bare å koble til en ekstern skjerm, enten ved å sette den i en docking eller bare med en ledning. :jepp: Kanskje du til og med får koblet den til tv-en hjemme hvis du har riktig utstyr? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en hdmi-kabel liggende (jeg tror det er noe de fleste har i følge med tvn sin), så kan du bare plugge den i laptoppen og tvskjermen, så får du bildet opp på tvn.

 

Så får du lett ryddet opp i eventuelle vinduer og dokumenter du ikke vil at pc-fyren skal se. 

 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...det tenkte jeg ikke på. Må se om jeg finner en sånn kabel! Jeg må jo ha en liggende et sted. Hvis ikke, kan jeg kanskje låne en av noen.

Takk for tips! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok jo! Her må jeg følge med. Mye som har skjedd på den uka jeg var på hytta ;)

Godt at det ble bedre med moren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ergerlig med PCen, håper du i det minste får lukket faner og klargjort den for innlevering. Jeg noier over tanken på å måtte levere fra meg mobil ellers PC på reparasjon, jeg googler så utrolig mye rart. Og selv om det ikke er noe galt føles det allikevel invaderende og flaut at andre skal se det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at pcen ikke har hdmi, så jeg må prøve noe annet. Men jeg har ikke gjort det enda. Har et håp om at jeg har drømt det også, akkurat som skoene... :sjenert:

Mannen er begynt på jobb igjen, så nå er permisjonen startet på ordentlig, liksom. Jeg testet bæresjalet i dag, for jeg får bruk for det i neste uke. Kjekt å teste det hjemme først. Jeg knotet litt med å få han oppi, men da jeg skjønte hvordan det skulle være gikk det som smurt. Et minutt etterpå sluknet han tvert i sjalet, og der sov han over to timer! Suksess :tommel: Såååå deilig å få hendene fri. Jeg kunne faktisk sitte og se på tv og strikke litt mens han sov på meg. Deilig!

I ettermiddag har han ligget på leketeppet sitt på gulvet. Jeg gikk på kjøkkenet, og plutselig ropte storesøster som lå sammen med ham at han rullet over på rygg. Jeg tenkte at det var tilfeldig, overbalanse eller noe, så jeg rullet ham tilbake på magen. Der lå han noen sekunder, før han rullet over på rygg igjen. Han gjentok det seks ganger før han ble sliten og stanget nesa i teppet i stedet. Det kan da ikke være tilfeldig? Seks ruller? Husker ikke når storebror rullet.

Han har en festlig teknikk, han letter på den ene hånda, og lener hodet over motsatt vei, så han tipper over. Så følger kroppen etter.

Flinkis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er moro! Og han gjør jo ting i helt feil rekkefølge. Han fester ikke blikket skikkelig, men rulle? Jajamennsann. :lol:

Han prøver nå på stellematta, men kanten er i veien, og han får ikke nok tyngde på hodet for å dra kroppen over. Så blir han sint. Haha!

Rare ungen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det må jo være veldig tidlig? (Sier hun som egentlig ikke har peiling i det hele tatt...)

 

Kanskje like greit at han ikke får det til på stellematta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for tidlig, såvidt jeg vet. Fire mnd er vanlig, tror jeg. Så det er helt sikkert tilfeldig, overbalanse eller noe, det var bare rart at det var tilfeldig seks ganger på rad. Kanskje jeg skal kalle det tippe i stedet for rulle :lol:

Stellematta ligger på golvet, så det er ikke så ille som det høres ut som :jepp:

Nå sover han på teppet sitt på golvet. Han gjør det av og til, bare slokner helt av seg selv midt på golvet. Raring. I morgen skal vi til fysioterapeut. Jeg tror ikke det er noe galt med nakken hans, men det er jo veldig greit å få det sjekket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster sa at rulling er vanlig fra 6 måneders alder :) Lille vår rullet jo først for 14 dager siden fra rygg til mage (kan ikke andre veien) og hun er snart 6 mnd. 

 

Har du instagram forresten? vil så gjerne se bebis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener storebror var fire mnd om jeg ikke husker helt feil. Både rygg-mage og omvendt kom ganske samtidig, og han syns det var rasende festlig å rulle gjennom hele stua. Jeg bare løp foran med ei matte, så han ikke skulle slå seg :ler: Nå ligger han bare og stanger med nesa i gulvet, så jeg kan nok ikke skryte av superbaby som ruller hele tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stanginga i gulvet høres kjent ut. :ler: Min er ikke særlig flink på gulvet og han har fått ligget alt for lite på magen dessverre. Men sånn er det, tvinger ikke en skrikende baby til å ligge slik mor vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har baby når du har fått en etterlengtet dusj, avslutter den med å vaske baby i dusjen sammen med deg, synger og leker på badet en stund, kler på deg og baby for så å få DEN gulpen rennende ned imellom puppa det øyeblikket du går ut av badet....

Dusje på nytt eller ha surmelkluktende pupper? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...