Gå til innhold

Modern Family


Trampe

Anbefalte innlegg

:hallo: Roadrunner!

Miore: heldig du er da. Min er ikke kommet hjem enda, og han kommer nok ikke på noen timer heller... De overnattet på ei eller annen hytte. Jeg hadde også samme dag som deg i går. Han sov en runde i vugga, men det var det. 30 minutter, liksom. Så jeg har gått på do med baby på fanget, spist kald middag, varmet tekoppen i mikroen to ganger og jeg måtte fortrenge lysten til å legge foundation da jeg så meg selv i speilet. Snakk om takras. Og så trenger jeg en dusj, men lillebror er akkurat lik i dag, så jeg blir visst sittende her. Han vil bare ligge ved puppen og småspise, er ikke sulten, men blir sinna hvis han blir lagt på teppet eller stellematta. Nå ligger han på puppen og fjerter. Mye luft i den lille magen!

I går kveld våkna han jo, så jeg måtte begynne på nytt. Ammet i dobbeltsenga, men han sovnet ikke da heller. Til slutt lot jeg ham bare ligge i fred (han gråt ikke altså) og plutselig sovnet han av seg selv. Flink :hjerte: Men han var våken 01:30, 04:30 og så måtte jeg stå opp 06:30 fordi han bare lå og presset og stønnet. Juhuu!

Kanskje det blir foundation på meg i dag. Jeg trenger det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg følge med. Er interessant å lese om hverdagen til andre i samme situasjon. Sitter i sofaen med en sovende gutt liggende oppå meg. Er tørst, men siden mannen er på jobb får jeg bare holde ut. Man vekker jo ikke bjørnen som sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nori! :vinke:

Jeg sitter også med en liten venn sovende på skuldra mi. Det er det beste stedet å sove, uten tvil. På dagtid sover han kun i vogna mens den trilles, i vugga mens den vugges eller oppå noen. Stort sett lar jeg han sove oppå meg, fordi jeg aldri vet om han bråvåkner når han blir lagt ned. Og så er det jo koselig også da, å ha sovende baby på brystet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teit nabo. Eller, naboen har teit besøk. De har sommergjester, og gjett hvor de syns det er kjempelurt å parkere en diger bil og ei enda større campingvogn?!! På tvers foran innkjørselen min. De blokkerer bilen og alt mulig. Jeg får ikke engang barnevogna forbi der om jeg prøver. Den må ha kommet i løpet av natta, den sto der i morges da jeg sto opp.

Jeg blir så barnslig når folk tar seg til rette, så nå vurderer jeg en biltur bare for å tvinge de til å flytte vogna :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner impulsen  :laugh:  Jeg har en tendens til å bli "litt" territorial hvis noen tar seg til rette på MIN eiendom ;)

 

Mannen skulle faktisk også ha overnattet på en hytte, men har var trøtt og orket ikke, så han kom hjem til oss i steden for - flaks for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjerpet meg, og orket ikke å bry meg med det, og rett etterpå dro de. De kunne jo ikke ha planlagt å stå sånn der, midt i en innkjørsel og halvveis uti en vei i timesvis.

Mannen er fortsatt ikke kommet hjem. Tyder på at de ikke er kjørbare enda. Han har ikke med seg bilen, så han er jo avhengig av at den som kjører er blitt høvelig edru, og noen av de folka i det utdrikningslaget der er ikke av typen som spytter i glasset for å si det sånn. Jeg har aldri greid å helle innpå enorme mengder alkohol, så jeg blir litt fascinert over de som kan bøtte nedpå ei helflaske sprit på et par timer og fortsatt stå på beina. Jeg hadde svimt av i en dam av mitt eget spy før jeg var halvveis tror jeg. Ikke at jeg har prøvd, da. :ler:

Festing og alkohol virker milevis unna. Det er både lenge siden og lenge til. Jeg trodde ikke jeg var typen som ikke vil ha barnevakt, men ingen får passe lillebror med det første, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!  :blomst:

 

Jeg festet i går og kan skrive under på at det er kjedelig... Ehm, jeg mener slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh, dronninga, du er bare misunnelig for at du ikke kan spise spekemat. :flekke: Jeg har spist halve posen allerede :briller2:

Ja, jeg er så sjalu at jeg nesten tvinger deg til å bli gravid igjen :grine:

Skal spise så masse biff og spekemat etter at jeg har født. Er så sjalu på folk på Resturant som spiser det. Jeg stirra lenge på mannen ved siden av oss som spiste det siste gang vi var ute å spiste. :ler: Han trodde vel jeg var besatt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åh Gud, jeg ødela jobbpcen min!!!

Hadde den stående på gulvet, ens ærend for å lete opp smileykodene som jeg ikke når på mobilen... Så begynte lillebror å sutre, jeg tok ham opp, reiste meg og fikk dermed pcen i blindsona som man jo har med baby på magen. Så snubla jeg i pcen, og tråkka på skjermen!!!

En viss datamann på jobb kommer til å klikke fullstendig, og jeg har flere dokumenter på den pcen som jeg MÅ ha. Det var derfor jeg tok den med hjem fra jobb før sommeren, og jeg skulle levere den inn nå etter ferien. Regner med at selve harddisken funker fint, så alt ligger jo der, men skjermen er helt fucka, så det er helt umulig å se noe som helst.

Hva gjør jeg nå?!!

Wæææææh! :bond:

Jeg skulle jo bare lage et lykkelig innlegg om pulings :(

Endret av Trampe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampe, du vet at det blir babyer av sånt???  :sjokkert:  :ler:

 

Du kan fikse skjermen lett, det tar kanskje en time. Har gjort det et par ganger selv med jobbpcen der jeg jobbet tidligere. Det går fint!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...