Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Jeg er overrasket over at hun er så ung, jeg trodde hun var på alder med meg. 

Hun henger jo med Louise Angelica og Linni, de er jo ikke så gamle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke uttale meg om denne dama spesielt, men kan si at jeg kjenner "sånne" jenter i virkeligheten, og med "sånne" så mener jeg relativt unge kvinner som gifter seg med en del eldre, rike menn -

og det er så utrolig lite lykke og glød i dem etter noen få år.

 

Mannen har fått sin trophy wife og hun forventes å stille opp på "visse" ting mot alle de glitrende tingene hun eier. Som min mor sier, om man gifter seg med noen for pengene deres, da fortjener begge to det de får. De vet jo hva de går til. 

Samtidig er det så stusselig og når jeg ser bildene fra bloggen hennes så ser det så utrolig oppstyltet og falskt ut. Hvor mye koser hun seg egentlig med de halvgamle vennene til mannen sin mens de griller rundt på sørlandskysten, marbella og alle disse andre ganske "voksne" (ehem) stedene? 

 

Godt mulig jeg tar helt feil og hun er klukk lykkelig, men min erfaring er altså ofte at mannen i forholdet er utro/har masse annet på gang/setter kona absolutt sist/hun er bare en verpehøne med kjøkkenskills og fine silkonbryster og at hun i sin tur enten har en på si også/er utrolig ulykkelig/de krangler hele tiden/det går utover barna at mor og far er så bitre på hverandre hele tiden. Det virker så SLITSOMT, bare. Masse mas hele tiden. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke uttale meg om denne dama spesielt, men kan si at jeg kjenner "sånne" jenter i virkeligheten, og med "sånne" så mener jeg relativt unge kvinner som gifter seg med en del eldre, rike menn -

og det er så utrolig lite lykke og glød i dem etter noen få år.

 

Mannen har fått sin trophy wife og hun forventes å stille opp på "visse" ting mot alle de glitrende tingene hun eier. Som min mor sier, om man gifter seg med noen for pengene deres, da fortjener begge to det de får. De vet jo hva de går til. 

Samtidig er det så stusselig og når jeg ser bildene fra bloggen hennes så ser det så utrolig oppstyltet og falskt ut. Hvor mye koser hun seg egentlig med de halvgamle vennene til mannen sin mens de griller rundt på sørlandskysten, marbella og alle disse andre ganske "voksne" (ehem) stedene? 

 

Godt mulig jeg tar helt feil og hun er klukk lykkelig, men min erfaring er altså ofte at mannen i forholdet er utro/har masse annet på gang/setter kona absolutt sist/hun er bare en verpehøne med kjøkkenskills og fine silkonbryster og at hun i sin tur enten har en på si også/er utrolig ulykkelig/de krangler hele tiden/det går utover barna at mor og far er så bitre på hverandre hele tiden. Det virker så SLITSOMT, bare. Masse mas hele tiden. 

 

Bedre enn å jobbe og ha lite penger til overs når regningene er betalt antageligvis.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han faren til barna? De ser så store ut i forhold til at det ikke er så lenge siden han skilte seg fra hun Siv som han var gift med når de var med i serien «Norges Rikeste»…

Jaja, lurer på om faren hans er stolt på hvordan sønnen bruker opp Europris arven han fikk….

 

Håper for bloggerens del at han har fått fjernet tatoveringen han tok sammen med ex kona da....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han faren til barna? De ser så store ut i forhold til at det ikke er så lenge siden han skilte seg fra hun Siv som han var gift med når de var med i serien «Norges Rikeste»…

Jaja, lurer på om faren hans er stolt på hvordan sønnen bruker opp Europris arven han fikk….

 

Håper for bloggerens del at han har fått fjernet tatoveringen han tok sammen med ex kona da....

 

Hva slags fyr er det her?`???? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han faren til barna? De ser så store ut i forhold til at det ikke er så lenge siden han skilte seg fra hun Siv som han var gift med når de var med i serien «Norges Rikeste»…

Jaja, lurer på om faren hans er stolt på hvordan sønnen bruker opp Europris arven han fikk….

 

Håper for bloggerens del at han har fått fjernet tatoveringen han tok sammen med ex kona da....

Hun Kristine fødte det minste barnet for ikke så lenge siden, husker hun var gravid på instagram ifjor sommer eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags fyr er det her?`???? :daane:

 

Europris arving og tidligere deltaker i tv3 serien Norges Rikeste....

Bare å Google Dag Høili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris arving og tidligere deltaker i tv3 serien Norges Rikeste....

Bare å Google Dag Høili

 

Og han har allerede vært gift to ganger?????

 

http://www.f-b.no/nyheter/nyheter/fra-luksusliv-til-kreftdiagnose-og-nav/s/2-2.952-1.8613834

 

http://www.seher.no/brudd-bryllup/skilles-etter-12-år-47948

 

Vel, han liker visst kun en type damer, for de ser likens ut alle tre....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaah, særskrivingsfeil! (orddeling som folk flest kaller det)! :bond:

 

Kjæreste dag?

Christoffer gutten vår?

Små sulten?

Lørdags kos?

 

og bare loddrette mobilbilder...

Endret av Rainbow
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig språk og dårlige bilder. Selv om man har klart å bli gift med en rik mann, så er det dermed ikke sikkert man er en god blogger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig språk og dårlige bilder. Selv om man har klart å bli gift med en rik mann, så er det dermed ikke sikkert man er en god blogger.

tja, hun trenger jo ikke være noen god blogger, hun trenger ikke tjene noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tja, hun trenger jo ikke være noen god blogger, hun trenger ikke tjene noe.

Nettopp, men hun trenger ikke blogge heller, bare fordi hun er gift med en riking.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han der hadde jeg ikke tatt i med pølseklype en gang, æsj. lyser førti (femti!)årskrise lang vei.. menmen, hva gjør man vel ikke for penger?
så beleilig at hun rakk å få to barn på to år med han da, sikra seg godt i framtiden! smart jente.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, men hun trenger ikke blogge heller, bare fordi hun er gift med en riking.

Tror ikke hun blogger fordi hun er gift med en som har mye penger, er vel mer for å ha noe å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...