Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Har fulgt henne på instagram over lengre tid nå, og nå har hun startet blogg -endelig😊 er så vakker synes jeg!! Blir spennende å følge med på nå som hun skal gifte seg snart😊 raste jo rett inn på topplisten på blogg.no så tror hun kan gjøre det bra med det nettverket hun har😊. Skikkelig real housewife.. http://kristinesaltvoldhoili.blogg.no

Endret av Ljhh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble ikke så veldig imponert. For at jeg skal klikke meg inn på en blogg mer enn en gang må det være gode bilder. Det ser jo ut som om alle bildene er tatt via snapshat med det grusomme filteret over. Teksten er full med emoji, noe som gjør det slitsomt å lese.. Ikke noe for meg altså. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke så veldig imponert. For at jeg skal klikke meg inn på en blogg mer enn en gang må det være gode bilder. Det ser jo ut som om alle bildene er tatt via snapshat med det grusomme filteret over. Teksten er full med emoji, noe som gjør det slitsomt å lese.. Ikke noe for meg altså.

Kommer seg nok når en har vært i "game" litt vil jeg tro 😊 som med mye annet😊

Men skjønner hva du mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å trykke for har aldri hørt om henne. Tragisk at man skal gi helt vanlige folk status bare fordi de hyper opp seg selv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke å trykke for har aldri hørt om henne. Tragisk at man skal gi helt vanlige folk status bare fordi de hyper opp seg selv.

Janteloven lenge leve!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å trykke for har aldri hørt om henne. Tragisk at man skal gi helt vanlige folk status bare fordi de hyper opp seg selv.

Hvilke blogger leser du da? Som ikke handler om en vanlig person?? Må jo skape blest rundt seg selv for å lykkes med slik vil jeg tro.. Og "alle andre blogger" består vel også av vanlige mennesker? Eller hadde du hørt om Lene Orvik, FunkyGine, treningsfrue osv osv FØR de startet bloggingen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortiss Rosablogger fanget i en 40år-gammel kropp.

Kommer nok aldri til å gå inn på den bloggen igjen, litt for langt unna det jeg liker av blogging

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så uinteressant! "Kari og meg var på butikken i dag og så lagde vi fiskeboller. Nam nam! Og så løp vi opp på en topp og kjæresten var sååå stolt av meg! Skjønne gutten min! <3 <3 Og nå skal jeg prøve ut den nye såpen som jeg bestilte fra Happysoaps.com, den er IKKE prøvd ut på barn og dyr og er 100% naturlig. Bilder kommer i morgen. Natta, skjønninger!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortiss Rosablogger fanget i en 40år-gammel kropp.

Kommer nok aldri til å gå inn på den bloggen igjen, litt for langt unna det jeg liker av blogging

Eh... Hun er 25? Husker kjæresten hennes (som er snart 50 år) var med I Norges rikeste for noen år siden og da hadde han dilla på Ed Hardy...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Hun er 25? Husker kjæresten hennes (som er snart 50 år) var med I Norges rikeste for noen år siden og da hadde han dilla på Ed Hardy...

Ed Harry, mener du vel? *fnis*
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Hun er 25? Husker kjæresten hennes (som er snart 50 år) var med I Norges rikeste for noen år siden og da hadde han dilla på Ed Hardy...

Der jeg har sett han før, ja😅 hvorfor har jeg ikke googlet det tidligere😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjortiss Rosablogger fanget i en 40år-gammel kropp.

Kommer nok aldri til å gå inn på den bloggen igjen, litt for langt unna det jeg liker av blogging

Hun er jo ikke 40??? :P Hun er vel i slutten av tjueårene eller noe om jeg ikke husker feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke blogger leser du da? Som ikke handler om en vanlig person?? Må jo skape blest rundt seg selv for å lykkes med slik vil jeg tro.. Og "alle andre blogger" består vel også av vanlige mennesker? Eller hadde du hørt om Lene Orvik, FunkyGine, treningsfrue osv osv FØR de startet bloggingen?

Jeg leser ikke blogger, og hadde ikke hørt om noen av de du nevner før jeg så de ble nevnt her inne.

Det hender at jeg kikker innom utenlandske websider/blogger der fokus er på forskning og teknologi , og ikke på person :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke blogger, og hadde ikke hørt om noen av de du nevner før jeg så de ble nevnt her inne.

Det hender at jeg kikker innom utenlandske websider/blogger der fokus er på forskning og teknologi , og ikke på person :)

Er helt lov det😊 hver sin smak.. Morro med "lett fordøyelig" lesestoff i blandt også😁😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Det var da et ufattelig dårlig språk i den bloggen! Dårlige bilder og dårlig innhold. Og jeg ser de er omgangsvenner med Louise og JAR, og name dropping hele veien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The real housewives of Norway, starrring Kristine Saltvold. Så om de kunne fått med Shiv Safai også, som er forlovet med milliardæren Mohammed hadid - så begynner det å ligne en ny tv serie dere :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...