Gå til innhold

ting som ikke kommer i ditt hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikeakjøkken
Saueskinn
Utstoppa dyr
Chabby chic greier
Pynte stige
Klovnebilder
Bide(sånn rompevasker) eller rompespyle do.

FRITYRGRYTE!! :sinna::nei:

Paul pavaskriblerier

Skinnmøbler

kuteppe

kurvstoler

Lysekroner

Endret av melatonin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skinnmøbler

Tv

Veggord

Engler

Anonymous poster hash: 772d5...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at så mange svarer tørketrommel!? :overrasket: Jeg hadde aldri i livet greid meg uten tørketrommel. Vi er fem mennesker som produserer skittentøy her i huset, og jeg har absolutt ikke plass til å henge opp alt som blir vasket av klær, pluss håndklær og sengetøy. Det er ikke alle som har eget vaskerom å henge opp klær på, eller en uteplass til klesvask om sommeren. I vår familie har vi dessuten et par pollenallergikere, derfor utgår klestørking ute uansett.

Å tørke tøy i stua er uaktuelt, ikke bare fordi det ser rotete ut, men også fordi det blir dårlig inneklima av det: http://www.abcnyheter.no/livet/2013/09/24/182762/advarer-mot-torke-klaer-inne



Anonymous poster hash: 01d15...db8
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter, marsvin, hamstere, rotter, mus, akvariefisk, minigriser

"Brimi" spisebord og lignende møbler

Bokstaver til pynt

Skilt med "visdomsord" (ofte fulle av stavefeil og grammatikkfeil)

Frityrkoker

Lysekrone med prismer

Tørkestativ andre steder enn på badet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birckenstock!!  :kvalm:



Anonymous poster hash: 1dbd9...f5a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poul Pava, snakk om keiserens nye klær...

Anonymous poster hash: ca647...4e3

 

Haha, måtte google den der. Grusomme greier.

Anonymous poster hash: 7ca5c...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom lesing. "Alle" har fått med seg hva som er trenden, og hva som VAR trend, men UT nå. Om to år er det som er IN, UT! Interiør er big business, og vi lar oss villig påvirke.

Akkurat nå vil jeg ikke ha følgende i mitt hus:

- hvit kjøkkeninnredning

- hvitevarer i stål

- duker/løpere på bordene

- lysfat

- hvitt, hvitere, hvitest på det aller meste

For noen år siden synes jeg alt dette var helt topp :) De fleste av oss er nok ikke så personlige i stilen som vi liker å tro. Heller ikke jeg :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freppere og andre rasister.



Anonymous poster hash: e6dfe...5c2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildoer og vibratorer.



Anonymous poster hash: 0923d...a1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det folk nevner her, har jeg i hus :P 

 

Jeg liker generelt hjem med litt "karisma" og hvor det ser ut som det lever folk med allsidige personligheter og interesser. Liker at vi har mye bøker overalt, samboers utallige plater, møbler som er ganske hummer og kanari i stilen, mange planter, og ikke minst en sammensetning av flere ulike tidsepoker og ting som gjenspeiler aspekter ved livene våre. 

 

Så her har vi en salig blanding av både min mormors hjemmebroderte blondeduker, moderne billedkunst, arvet servise fra 50-tallet, en supermoderne rar lampe, heklede sengetepper.. Vi er ikke så nøye på det, bare vi er glad i tingene på en eller annen måte.

 

Men selvsagt finnes det noe jeg absolutt ikke ønsker i leiligheten vår. Diger TV er uaktuelt, vi kommer aldri til å møblere stua etter hva som passer best for TV-en. Jeg er heller ikke så glad i for mange møbler fra Ikea, da jeg synes det er noe deprimerende med såpass masseproduserte, generiske møbler. Vi har noen hyller og annet småtteri derfra, men sitter langt inne å kjøpe lenestol eller stuebord derfra. Da kikker vi heller på loppemarked, om vi vil spare penger.



Anonymous poster hash: 9fa45...da7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wall stickers med bokstaver.

Nips

Engler (nei, ikke til jul heller)

Teakmøbler (fikk overdose på syttitallet). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Mangt og meget som er nevnt allerede, så tilføyer heller noe nytt:

 

- Billig champagne! Billig alkohol generelt. Har man ikke råd til anstendige saker, så kan man like godt la være. Peach Canei og Liebfraumilch og brennevin som står mellom tennvæske og Plumbo i butikkhyllene - nei takk!

 

- Legeromaner og andre lignende litterære vederstyggeligheter.

 

- Surströmning. 

 

- Jehovas Vitner. Virkelig en uting jeg ikke vil ha i hus. Samme gjelder nazister og rasister. Da forsvinner gjestfriheten raskere enn lynet.

 

- Kirsebærsteinutstikkermaskin. 

 

- Og så for å pådra meg mye vrede: Barne"kunst". Beklager, men at lilleprinsen har klisset med fingermaling, nugatti, og syltetøy på papir gjør han ikke til Picasso eller Pollock! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med møbler fra IKEA?

Jeg nekter å ta imot flere Coelho-bøker, uansett hvor velment gaven måtte være.

Hva er galt med Coelho bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det slik at dere som ikke vil ha boyand musikk og apple produkter og sengetøy med farger på slik at dere nekter de andre familiemedlemmene å ta det inn? O.o 

 

Dere er også veldig rare. Tørketrommel er jo faktisk kjekt å ha, spesielt på vinterstid. 



Anonymous poster hash: 7b355...eca
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at dere som ikke vil ha boyand musikk og apple produkter og sengetøy med farger på slik at dere nekter de andre familiemedlemmene å ta det inn? O.o

Dere er også veldig rare. Tørketrommel er jo faktisk kjekt å ha, spesielt på vinterstid.

Anonymous poster hash: 7b355...eca

Nei. Det er veldig unødvendig bruk av strøm når man like greit kan henge klærne til tørk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumiekopper, de er så "Harry".

Anonymous poster hash: ca647...4e3

Nei, det er de ikke.

Anonymous poster hash: f37f7...49f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel er et must her i huset iallefall. Med to tenåringer, en 12-åring og oss to voksne så går det mye klær! Det går ekstremt mye håndduker da tenåringene dusjer hyppig. Forrige uke f.eks så vasket jeg 8 maskiner, fulle maskiner, med både håndduker og klær over 2 dager. Skulle jeg hengt opp alt dette inne så måtte jeg ha kjøpt flere tørkestativ.. Jeg tromler ikke klær, bare sengetøy, håndduker, sokker og undertøy. Har tørkestativ ute, som jeg bruker hyppig på finværsdager med oppholdsvær, men det er det ikke så mange av for tiden. 

 

Ellers ting som jeg ikke vil ha i hus:

 

Veggord som man limer på veggen (fikk dessverre et til jul for noen år siden av moren min, det måtte jeg bare klistre opp på veggen på et gjesterom sånn at hun ser det når hun overnatter....)

 

Skilt med visdomsord.

 

Kiosklitteratur.

 

Gigantisk tv.

 

Microovn

 

Frityrgryte

 

Minimalistiske møbler

 

Sort skinnsofa

 

Pels/skinn/sauefeller

 

Plastjuletre

 

Juletrepynt som er design i ei eller to bestemte farger.

 

Gigantiske høytalere

 

Perfect Home-tinger

 

Masseprodusert kunst

 

Porselensnips

 

Partytelt

 

Fontene/fuglebad/brønn

 

Trampoline

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...