Gå til innhold

ting som ikke kommer i ditt hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må justere min liste. Jeg var fast bestemt på at "kunst" fra møbelkjeder ikke skal inn i vårt hjem. Nå har jeg funnet unntaket som bekrefter regelen. Det perfekte bildet, helt i min stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Wallstickers med tekst

- Bokstaver generelt

- Plakater på veggene

- Sånn kald, overhvit shabby chic-stil hvor huset ser ut som det aldri har vært ryddet før hvis man setter et eple på bordet

- Ting med asiatiske tegn

- Trehvite møbler

 

Men åh, mye andre skriver som jeg har gitt  :fnise: Pelspledd, saueskinn, diskrete ugler er kjempesøte, lykter, cottonballs, minimalistisk julepynt, kontrastvegg.. får være så ut eller inn en bare vil, jeg trives i eget hjem  :danse: Men jeg har venner som har kinesiske tegn, dødningehoder og bare smijernspynt.. oooog de har det helt fantastisk koselig hjemme. Så det meste går hos de rette folka, viktigst er det nok at man trives selv.

 

Åh, og røykere. Røykere jages ut i hagen  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å elske ting som er formet som små hus, men nå er det så mye av det i alle nipsenapsebutikker at jeg er drittlei. Får begynne å designe og lage min egen nips, ser det ut til. :D

Endret av AmandaVI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, og når glassbordet lempes ut av hus på tirsdag tror jeg det blir å gå en stund til jeg kommer på at dét er en god idé igjen altså. Herregudogstøvtørkingensrike

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...