Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha, tror ikke det siden mods og admin kan finne ut hvem jeg er. 

Anonymkode: ecd91...aec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble befølt av sønnen til mammas eks mens jeg "sov" våknet mens han holdt på. Var å sjekke ut hvordan underlivet mitt så ut og ta litt på det. Men turte ikke å si noe, var selv bare 10 år og han var 14 år.  Tror ikke jeg bærer noe varie mén. 

Anonymkode: 48715...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig tiltrukket av en tidligere elev. Han var eleven min da han var 15, jeg 24, nå er han 18 og jeg 27. Har ikke sett han så mye etter ungdomsskolen, men det hender jeg støter på han. Er redd for hva jeg kommer til å gjøre om jeg treffer han på fylla i sommer. Ikke at det er ulovlig, men sykt shady likevel.

 

Anonymkode: c3004...5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ligget med ganske mange gutter som har kjæreste eller er gift. Vet ikke hvorfor det tenner meg, men jeg liker å ha den makten. Tanker på at jeg kan fucke opp for dem med en liten melding tenner meg. Har aldri gjort det, men jeg har lekt med tanken flere ganger. 

Anonymkode: 840ce...158

M2!

Anonymkode: baa30...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blitt utsatt for overgrep hele livet, omtrent. Fra fire stykker. Jeg fremprovoserer dem. 

Anonymkode: 067df...092

Huff, dette høres ikke bra ut. Hvordan fremprovoserer du det, mener du? Hvis du blir utsatt for vold eller overgrep er du ikke ansvarlig for det, på noen måte.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Sprutet en jente som sov på sofaen etter nach i ansiktet, på kinnet og det rant nedover hele siden. Hun våknet ikke.

- Stjålet brukte truser fra ca 20 forskjellige jenter, både som jeg kjenner og ikke.

- Har kjøpt sex og truser ved flere anledninger.

- Pleier å onanere offentlig så jeg blir sett av jenter. (Fikk en handjob av en random på bussen en gang:p )

- Var på fest hos en jeg ikke kjente, tok med en jente inn på rommet til moren og faren. Fingret henne så hun sprutet som bare det, flere ganger. Senga var veldig våt når vi gikk, lurer på hvordan de reagerte. haha uff...

- Da jeg var 18 møtte jeg en milf på 34 som jeg hadde regelmessig sex med i 3 år. Knullet henne bla meget høylytt mens hennes venninne sov på sofaen 3 meter unna.

- Knullet en dame på kjøkkenet på en fest mens det gikk flere forbi og så på.

- Hadde trekant med to jenter, tok hun ene i doggy mens hun andre lå under og slikket henne. Så fingret jeg hun øverste til hun squirtet over ansiktet til hun andre. Så fingret jeg hun andre til hun også sprutet før jeg selv avsluttet i ansiktet på hun som allerede var sprutet ned. Glemmer aldri ansiktet til hun som ble sprutet på av begge, hun så helt brukt og hardknulla ut. (dog fornøyd).

 

Uff her var det en del ja. Er nok mer også :/

Anonymkode: 5920e...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har hatt trekant med en venninne og typen. Dem hadde hatt lyst til å ha meg med på trekant og spurte meg. En gang vi drakk så ble jeg med på det. Husker spesielt når han tok meg bakfra mens jeg fingret og slikka ho til ho kom. Sykt pirrende, men kunne ikke ha gått ned på en jente i nåtid. Har også hatt trekant med to gutter. Var 16-17 på den her tia. 

- Har hatt sex med en kompis av broren min. Han brukte å være på besøk fra da jeg var liten. Møtte han på fest da jeg var 17, ble med han og pulte heele natta. Han var 10 år eldre.

- Tenner av å bli pult hardt mens gutten "kveler" meg. Liker alt som gjør litt ondt, kloring, biting, spanking, det meste som gjør at jeg føler meg underdanig. Elsker å føle at gutten bare MÅ ha meg og vil gjøre alt for å få pult meg. 

Anonymkode: 9ac6f...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svært mange du har møtt som spruter,  hører ikke det til sjeldenheten..suspekt(?):dry:

Anonymkode: baa30...18a

Det handler jo om skills fra mannens side. Menn som mestrer dette får det til med ca 9 av 10. 

Anonymkode: fd418...6d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde et halvt år i kollektiv med to andre. Han ene hadde dame som var der ganske ofte og som jeg kom godt overens med. En helg de andre var borte ringte dama på døra, i sånn på-vei-hjem-fra-byen tid. Jeg sa han var borte, men hun ville allikevel komme inn. Vi ble sittende å prate litt, men etter en stund gikk jeg for å legge meg og sa at hun sikkert bare kunne ta rommet til typen. Ikke lenge etter banker hun på rommet mitt, kun iført truse og en liten tskjorte og lurer på om hun kan sove med meg. Jeg er selv småfull og kåt og nøler ikke med å "sove med henne". 

Anonymkode: 1ec17...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler jo om skills fra mannens side. Menn som mestrer dette får det til med ca 9 av 10. 

Anonymkode: fd418...6d7

Du har tydeligvis mer peiling enn de fleste forskerene :laugh: på tide å bytte yrke for deg

Anonymkode: baa30...18a

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bli dominert og knulla av to homsegutter med kvinnelige brukere fra Kvinneguiden tilstede som ser på :) 

Anonymkode: cda06...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på barneskolen pleide formingslæreren min å beføle meg under genseren min, og gni seg inntil meg. Jeg var livredd han, men likevel klarte han alltid finn en måte å være alene med meg på.  

Det har jeg aldri fortalt noen.

Anonymkode: cb082...3d9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svært mange du har møtt som spruter,  hører ikke det til sjeldenheten..suspekt(?):dry:

Anonymkode: baa30...18a

Sjeldenheten? Da har du ikke hatt sex med mange jenter :P

Så lenge de er veldig våte så er det å få en jente til å squirte overraskende lett. Fra mine erfaringer på de jeg har prøvd på så vil jeg si at 60% ish spruter med rett teknikk og oppvarming ;)

Anonymkode: 5920e...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler jo om skills fra mannens side. Menn som mestrer dette får det til med ca 9 av 10. 

Anonymkode: fd418...6d7

Det er jo bare tullpreik.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fingra av en kamerat da vi begge var i forhold. Jeg har sendt naken bilder av meg selv til en jeg har sex med, og det er sykt pirrende for begge to! Har latt meg beføle av en annen mann da jeg var i forhold og han som befølte meg var singel. Har sett ståpikken til en kamerat. Vil ha trekant og firkant. 

Anonymkode: 9ff7d...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...