Gå til innhold

Cambrigdekuren.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hallo!!

er det noen av dere som har prøvd Cambridgekuren? Virker den? På hvilken måte og har dere holdt vekta siden? Håper på mange svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Jeg har tidligere prøvd den men kan ikke anbefale den.

Jeg har slanket meg stor med alle disse kurene og kan love deg at det eneste som hjelper er sunn og normal kosthold og aktivitet.

Den kan være grei å bruke som mellom måltider i tillegg til annen mat.

Men da kan det vel være like greit med yoghurt eller noe annet.

Jeg fikk store problemer med magen etter en stund på denne kuren og det var ikke noe godt.

Klart har du et kjempe vekt problem så kan den kanskje være grei som en begynner kur for å komme igang. Men da snakker jeg om virkelig overvekt.

Men dette er bare min erfaring....

God klem fra meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har gått på cambridge kuren to ganger, sist gang helt nylig!

Min erfaring med denne kuren er ar den er effektiv, du får ett raskt vekttap på bare 5 dager til en uke!

Du vil gå raskt ned i vekt de første dagenepga av vesketap etter det vil du gå gradvis ned i vekt!

Ville du bli kvitt noen kilo raskt er dette tingen, men husk og drikk vann.... Den første gangen drakk jeg altfor lite og ble kvalm svimmel rett å slett syk!Minst 2 liter vann per dag!

Jeg gikk selv ned 6 kg på en uke den første gangen..... men problemet kommer når du begynner å spise igjen.... D er VANSKELIG og holde vekten du har oppnådd.... Jeg spiste meg opp igjenn ganske raskt og ble super deppa....

Sist jeg tokk kuren gikk det mye bedre, det som er fint er at magesekken "krymper" sammen under slanke uken og du vil bli fortere mett.... spis LITE og ofte når kuren er ferdig!

Sunn mat lite fett, litt trening og masse vann og du vil få ideal vekten din!

Selv har jeg gått ned 7 kg på to mnd !

Ønsker deg lykke til jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mummi

prøvde denne kuren for noen år tilbake,men syntes ikke noe om den

det er ikke sunt for kroppen og gå ned så mange kilo på 1 uke.

jeg orket ikke og kun drikke og ikke spise.

pøv heller ett grete rode kurs .har akkurat avsluttet ett kurs på 8 uker og gikk ned 7 kilo.

her lærer du sunt kosthold.og du kan spise mye sunn og god mat og alikevel gå ned.

dette kan anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg går på Cambridge selv, og jeg er ganske fornøyd. Men jeg er ikke den personen som liker å sulte meg selv på pulver, og jeg vil gå langsomt ned i vekt for å ikke gå opp igjen etter kuren. Har ikke gått så mye ned, ca 12 kg på 1/2 år. Det jeg gjør er at jeg bruker kuren i ukedagene fra mandag til fredag som frokost og middag og i lunsjen spiser jeg normalt (vel; knekkebrød og magert pålegg) Og jeg passer på å drikke masse(vann,te, kaffe, saft, kakao) I helgene koser jeg meg med mat, valig god helgemat; god lang frokost og kosemidagger. Har ikke noe til overs for å sitte med pulver i helgene, noe godt skal man unne seg. dette fungerer bra for meg, og jeg blir ikke lei av å alltid være på "slankern".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...