Gå til innhold

Fanden hakk i hel - en treningsdagbok om løping


Maximillian Cohen

Anbefalte innlegg

Torsdag 12. nov 2015:

I dag ble det ingen trening, men det er igjen tid for et *BONUSINLEGG* - Produktvurdering!

 

Første produkt ut er refleksvesten til Craft. Denne må jeg si skuffer på flere områder. Først og fremst har de laget en høy og løs krage som jeg på ingen måter ser poenget med, og som om ikke det var nok er den av et stoff som klister seg fast rundt halsen din når du blir svett. For en som svetter mye og som har litt "halsklaustrofobi" (never ikke navn) gjør det vesten nærmest ubrukelig. Ellers er passformen litt merkelig, noe som gjør at vesten kryper opp under løping. Sist, men ikke minst, selv i small blir den på meg (som stort sett bruker small til medium) posete på magen. Dette er altså et produkt jeg ikke vil anbefale, men det er heller ikke så forferdelig at jeg ikke kommer til å fortsette å bruke det.

Neste produkt ut er Olight H15B. Her får en etter min mening veldig mye for pengene. Lykten har lav vekt, god passform, liten av størrelse, valgfri stropp over hodet, vanntett (IPX 6), oppladbar Lithium batteripakke i tillegg til mulighet for 4xAAA og ikke minst lav pris. Som en liten bonus har den også mulighet for å slåes av og på kun ved et lite vink foran lykten. Lysstyrken er ikke den beste, men til løping er det mer enn nok til å se godt hvor en setter foten, og med filteret nede gir den et jevnt og behagelig lys uten plagsomt skarpe kontraster.

Sist ut er Adidas Adizero Adios Boost II. Her får en ekstremt mye for pengene (jeg betalte 1 300 kr og er fremdeles kjempefornøyd). Disse skoene er rett og slett det beste jeg noen gang har løpt med. Dette er konkurransesko for lengre løp, men jeg bruker dem til alt. Konkurranse, lange løp, korte løp, alt. Super passform, lev vekt, veldig bra grep, god løpsfølelse og selv med 10mm drop er det ingen problem å komme seg opp på fremfoten. Jeg går også ut i fra at kvaliteten er meget god da jeg har over 1 300 km i mine Adidas Adizero Adios II (uten Boost), og de ser nesten ny ut (sålen mangler noen av knottene, men det er ikke merkbart under løping).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...