Gå til innhold

Trump leder på meningsmålingene


waco

Anbefalte innlegg

Jepp, mine foreldre og noen av mine venner. Har du noe imot det?

Bare det ikke er hu Hillary som blir president så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Bare det ikke er hu Hillary som blir president så er jeg fornøyd.

Da er vi enige, min venn! Hillary vil være en katastrofe for USA. Hun har null troverdighet samt er en notorisk løgner. Blir hun president, gir jeg opp mitt amerikanske statsborgerskap og søker det norske på flekken. Har fått nok av udugelige demokrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Så lenge det ikke blir Trump er jeg fornøyd :) Jeg heier på Hillary

Da er vi enige om at vi er uenige. Det har å gjøre med at jeg er oppvokst over there og vet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Den 21.7.2015 at 0.53, AnonymBruker skrev:

Morsomt med The Onion, men regner med at du også la opp til en faktisk vurdering av sjansene hans. For han har ikke sjans på nominasjonen. Hvis man tror noe annet kan man bli rik hos alle større bettingselskaper, og det er det en grunn til.

Han er fortsatt mislikt av det store flertallet, og han topper bare målingene fordi feltet er så utrolig stort.


Anonymous poster hash: a194a...b3c

 

Hehe, ja, særlig :D

Anonymkode: 7ea75...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Den 19. august 2015 at 8.35, AnonymBruker skrev:

 

Hillary har ikke noe i politikken å gjøre, bare fordi mannen hennes var president, så skal hun bli det? Samme med Jeb Bush, far og bror var presidenter, så da kan jo han også bli det lizzm. Helt latterlig.

 

Donald Trump hadde vært bra for USA. Det sykelige landet hvor alle blir fornærmet for alt mulig og få tør si hva de virkelig mener. Trump kan snu dette.

 

Donald Trump! Sivilisasjonens beskytter! De svakes forkjemper!

 

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

Støtter denne fra i fjor sommer! Donald Trump var vist seg som forkjempere for vestlige verdier som ingen annen. Ja, i praksis er han nettopp sivilisasjonens beskytter og de svakes (i vesten) forkjemper.

Anonymkode: 7ea75...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. august 2015 at 10.20, Severin skrev:

Trump er en overvurdert klovn. Takk meg til skikkelige kandidater som Marco Rubio, Scott Walker og Chris Christie.

Hehe..

Anonymkode: 7ea75...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. juli 2015 at 0.53, AnonymBruker skrev:

Morsomt med The Onion, men regner med at du også la opp til en faktisk vurdering av sjansene hans. For han har ikke sjans på nominasjonen. Hvis man tror noe annet kan man bli rik hos alle større bettingselskaper, og det er det en grunn til.

Han er fortsatt mislikt av det store flertallet, og han topper bare målingene fordi feltet er så utrolig stort. I prosent scorer han tross alt ikke særlig bedre enn Bernie Sanders gjør på demokratisk side. Det handler bare om at det er så helvetes mange kandidater som ligner på hverandre, slik at han som er elsket (av noen) og hatet (av langt flere) skiller seg ut nå. Både før primærvalgene og underveis vil folk droppe ut en etter en, og da samler de seg om en etablert kandidat - sannsynligvis Bush, Rubio eller Walker - som vinner.

Men Trump kan nok slumpe til å få noen delegater, dersom han står løpet ut. Han har en del støtte fra en del desillusjonerte republikanere som er misfornøyde med Washington. Han har gjort det skarpere på målingene enn ventet, men jeg frykter overhodet ikke at han blir republikanernes kandidat. Ikke at han ville hatt sjans mot Hillary uansett, men han kommer ikke dit.

Og ja, jeg må innrømme at jeg også har lyst til å se hvor langt dette kan gå. Jeg er ikke bekymret for at det går hele veien, og det er fantastisk underholdende så lenge det varer :)

 


Anonymous poster hash: a194a...b3c

 

K9z

Anonymkode: 7ea75...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. september 2015 at 19.45, AnonGangerTo skrev:

Da er vi enige, min venn! Hillary vil være en katastrofe for USA. Hun har null troverdighet samt er en notorisk løgner. Blir hun president, gir jeg opp mitt amerikanske statsborgerskap og søker det norske på flekken. Har fått nok av udugelige demokrater.

Hun vil neppe være en katastrofe, men hun vil ikke være det USA trenger.

Problemet er at det vil ikke Trump heller være. Det er på dette tidspunktet umulig å si noe om hvordan Trump skal klare å lande alle de store ordene han har servert, som han ikke har noen som helst mål eller mulighet til å få gjennomført.

Så det store problemet med Trump er at han kan føre til den samme formen som politikerforakt Obama har skapt. (Valgkampen til Trump har fulgt samme mal som Obama, med unntaket at Obama markedsførte seg som en politiker istedet for anti-politiker; gjennomslagskraften er den samme) Faktisk vil den kunne bli verre, fordi Trump har gått så ekstremt hardt ut.

Det som hadde vært litt greit , var om det fantes en eneste bedre alternativ igjen. Men for øyeblikket er faktisk Trump det beste alternativet USA har tilgjengelig. Det sier ingenting positivt om Trump, bare hvor ekstremt dårlig det totale politiske miljøet er.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Druid skrev:

Det som hadde vært litt greit , var om det fantes en eneste bedre alternativ igjen. Men for øyeblikket er faktisk Trump det beste alternativet USA har tilgjengelig. Det sier ingenting positivt om Trump, bare hvor ekstremt dårlig det totale politiske miljøet er.    

Hva er egentlig så galt med Hillary Clinton? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Testosteron skrev:

Hva er egentlig så galt med Hillary Clinton? 

En krigshisser, en løgner som snur kappen etter vinden. Hva er egentlig bra med henne?

Anonymkode: 7ea75...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.5.2016 at 0.18, Druid skrev:

Det som hadde vært litt greit , var om det fantes en eneste bedre alternativ igjen.

Bernie sanders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket ser det ikke ut til at Bernie har noen mulighet, det nærmeste han kan gjøre, er å sedimentere Hillary sin posisjon. 

Han er også litt ekstrem, og samtidig som at han er politiker, ville det i utgangspunktet kunne føre til at han kan gjøre mer skade enn Trump klarer, men jeg regner ikke egentlig med at han har så mye større handlingsrom enn Trump.

hillary er ikke egentlig ett stort problem, hun er bare ikke hva USA trenger nå og hun er så arrogant og skarp at hun skjærer seg selv men erkjenner ikke skaden hun gjør. Det er ikke tillitsvekkende. 

Og hun kan bli president bassert på republikanske stemmer men uten støtte, noe som fører USA inn i 4 nye år med Obama fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Druid skrev:

For øyeblikket ser det ikke ut til at Bernie har noen mulighet, det nærmeste han kan gjøre, er å sedimentere Hillary sin posisjon. 

Han er også litt ekstrem, og samtidig som at han er politiker, ville det i utgangspunktet kunne føre til at han kan gjøre mer skade enn Trump klarer, men jeg regner ikke egentlig med at han har så mye større handlingsrom enn Trump.

hillary er ikke egentlig ett stort problem, hun er bare ikke hva USA trenger nå og hun er så arrogant og skarp at hun skjærer seg selv men erkjenner ikke skaden hun gjør. Det er ikke tillitsvekkende. 

Og hun kan bli president bassert på republikanske stemmer men uten støtte, noe som fører USA inn i 4 nye år med Obama fart.

Altså, har det tørnet for deg? Hillary er et gigantisk problem. Hun er en krigshisser av dimensjoner, så du skal ikke se bort ifra at usa vil gå mye hardere inn i midtøsten om hun skulle havne ved roret. Nei, takke meg til Trump. I det minste en fornuftig mann som vil fokusere på usa's interne problemer fremfor å skulle bringe krig til midtøsten.

Anonymkode: 17512...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Druid skrev:

For øyeblikket ser det ikke ut til at Bernie har noen mulighet, det nærmeste han kan gjøre, er å sedimentere Hillary sin posisjon. 

Han er også litt ekstrem, og samtidig som at han er politiker, ville det i utgangspunktet kunne føre til at han kan gjøre mer skade enn Trump klarer, men jeg regner ikke egentlig med at han har så mye større handlingsrom enn Trump.

hillary er ikke egentlig ett stort problem, hun er bare ikke hva USA trenger nå og hun er så arrogant og skarp at hun skjærer seg selv men erkjenner ikke skaden hun gjør. Det er ikke tillitsvekkende. 

Og hun kan bli president bassert på republikanske stemmer men uten støtte, noe som fører USA inn i 4 nye år med Obama fart.

Forskjellen på obama og hillary er at obama angrer på libya-involveringen mens hillary utenriksminister ikke angrer på libya.

Jeg forstår ikke hvorfor folk elsker hillary så mye, men det er vel fordi hun nekter å gi ut talene du ga til goldman sachs tror du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.9.2015 at 19.49, AnonGangerTo skrev:

Da er vi enige om at vi er uenige. Det har å gjøre med at jeg er oppvokst over there og vet bedre.

Nei, det har det slettes ikke, det har å gjøre med at du har en annen oppfatning. Det er utmerket mulig å gjøre seg opp en godt informert mening om den amerikanske valgkampen om man så følger den fra Ulan Bator i Mongolia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, waco skrev:

Forskjellen på obama og hillary er at obama angrer på libya-involveringen mens hillary utenriksminister ikke angrer på libya.

Jeg forstår ikke hvorfor folk elsker hillary så mye, men det er vel fordi hun nekter å gi ut talene du ga til goldman sachs tror du ikke?

Hillary er Hillary på godt og vondt. Hun har sin historie, blant annet Libya, men jeg synes faktisk det er et mer betimelig spørsmål å spørre hvorfor hun er så hatet. Jeg registrerer ikke at hun er spesielt elsket. Men hun er en realpolitiker som vet hvordan man får gjort noe i den virkelige politiske verdenen, og ikke bare om man sitter som mer eller mindre totalitær bedriftsleder og gjør som man vil (Trump) eller drømmer (Sanders).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nordpedant skrev:

Nei, det har det slettes ikke, det har å gjøre med at du har en annen oppfatning. Det er utmerket mulig å gjøre seg opp en godt informert mening om den amerikanske valgkampen om man så følger den fra Ulan Bator i Mongolia.

Du må slutte å se på oddvar stenstrøm i debatt programmer tror du blir hjernevasket av den gjøken der.

Anonymkode: 18924...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...