Gå til innhold

Trump leder på meningsmålingene


waco

Anbefalte innlegg

Jeg får frysninger av tanken på Trump som president

 

Hillary er langt mer erfaren enn han

 

Jeg får også frysninger, tanken gir meg gåsehud!

 

Hillary erfaren, til hva da? Det USA trenger er en ikke-politiker, som kan tenke og handle litt utenfor boksen.

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

 

Jeg får også frysninger, tanken gir meg gåsehud!

 

Hillary erfaren, til hva da? Det USA trenger er en ikke-politiker, som kan tenke og handle litt utenfor boksen.

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

 

Bare ikke det blir Trump, han vil ødelegge USA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

PS! Ønsker ingen debatt med de anonyme da jeg tør å stå for egne meninger, noe jeg mener alle som diskuterer politikk bør gjøre.

 

Jaha? Hva heter du?

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvis jeg må ned på ditt debattnivå, så tenk over disse to ordtakene:

 

Mot dumheten kjemper selv gudene forgjeves  -  De som ikke kan historien er dømt til å gjenta den.

Du er så lavt på debattnivået at det ikke går an å nå deg, deg er jeg ferdig med...

 

Lykke til med "debatten din"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så lavt på debattnivået at det ikke går an å nå deg, deg er jeg ferdig med...

 

Lykke til med "debatten din"

Takk for det, og lykke til med kommunismen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Det er interessant å se hvor opprørt amerikanske mainstream-media er i forbindelse med Donald Trump (Norske mainstream-media er like opprørt, men det er fordi norske media nesten utelukkende er avskrift av New York Times når det gjelder utenriksstoff). Den siste målingen viser at 60% av kvinnene i det republikanske partiet støtter Trump, til tross for at pressen har forsøkt å tegne Trump som anti-kvinner. Men Trump stiger bare på meningsmålingene jo mer negative pressen er til ham. Ifølge en CNN Poll har Trump 24%, Bush 13%, med Carson på 9%.

http://edition.cnn.com/2015/08/18/politics/donald-trump-presidential-poll-debate/

Ifølge en FOX News Poll er Trump på 25%, Carson på 12%, og Bush på 9%.

http://townhall.com/tipsheet/danieldoherty/2015/08/17/fox-news-poll-n2039804

Men det er enda over ett år til valget, og mye kan skje.

Hillary har problemet med slettede emails. Frimaet som hostet serveren har antagelig en backup, og dersom det lykkes å gjennvinne de 31.000 e-poster hun slettet, kan hun ha et kriminelt problem.

http://hotair.com/archives/2015/08/17/abc-highly-likely-a-backup-of-hillarys-original-server-files-exists/

Uansett burde den amerikanske spionorganisasjonen NSA sitte med kopier av Hillarys email, men det er vel tvilsomt om de er villige til å utlevere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aladini, og hva heter du?

 

Hva er egentlig forskjellen mellom å diskutere politikk med en anonym profil, eller som anonym bruker? Hva i all verden har det å si?

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for personangrep, avsporinger og AB-hets, samt svar til alt dette

 

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er interessant å se hvor opprørt amerikanske mainstream-media er i forbindelse med Donald Trump (Norske mainstream-media er like opprørt, men det er fordi norske media nesten utelukkende er avskrift av New York Times når det gjelder utenriksstoff). Den siste målingen viser at 60% av kvinnene i det republikanske partiet støtter Trump, til tross for at pressen har forsøkt å tegne Trump som anti-kvinner. Men Trump stiger bare på meningsmålingene jo mer negative pressen er til ham. Ifølge en CNN Poll har Trump 24%, Bush 13%, med Carson på 9%.

http://edition.cnn.com/2015/08/18/politics/donald-trump-presidential-poll-debate/

Ifølge en FOX News Poll er Trump på 25%, Carson på 12%, og Bush på 9%.

http://townhall.com/tipsheet/danieldoherty/2015/08/17/fox-news-poll-n2039804

Men det er enda over ett år til valget, og mye kan skje.

Hillary har problemet med slettede emails. Frimaet som hostet serveren har antagelig en backup, og dersom det lykkes å gjennvinne de 31.000 e-poster hun slettet, kan hun ha et kriminelt problem.

http://hotair.com/archives/2015/08/17/abc-highly-likely-a-backup-of-hillarys-original-server-files-exists/

Uansett burde den amerikanske spionorganisasjonen NSA sitte med kopier av Hillarys email, men det er vel tvilsomt om de er villige til å utlevere dem.

Løpet er kjørt for Hillary, enten har hun noe å skjule, ellers så er hun bare dum. Hun har et troverdighetsproblem. Er du utenriksminister må du kunne reglene, en forklaring at det ikke finnes viktige e-mails på serveren holder ikke mål. Den skal uansett ikke være hjemme hos henne.  Til og med Børge Brende forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske med norsk dekning av amerikansk politikk er at de vet mindre enn en person som setter seg ned en kveld og leser seg opp. Alle som følge med vet at Trump gjør dette ene og alene fordi det er himla god markedsføring for ham. Uten å betale stort havner han i internasjonale media verden over. Prime time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske med norsk dekning av amerikansk politikk er at de vet mindre enn en person som setter seg ned en kveld og leser seg opp. Alle som følge med vet at Trump gjør dette ene og alene fordi det er himla god markedsføring for ham. Uten å betale stort havner han i internasjonale media verden over. Prime time. 

Det er ikke tragisk, spørsmålet er om det er bevisst, Liten artighet;  Noen tror D.Trump gjør det for å tjene penger eller for å få reklame, det er feil, han har nok penger. Han sa nei til en som ringte og ville støtte ham med 4-5 millioner. Han er ikke som andre politikere, han lar seg ikke kjøpe slik som de andre, han er ikke avhengig av å forholde seg til folk som sponser ham, han kan derfor stå og si hva han vill. Og han sier, vill dere støtte meg, så kan dere gå inn på nettsiden hans og gi der (alle presidentkanditater har egen nettside, øverst til høyre på nettsiden finner dere knappen "Donate") prøve å gå inn på den for å hjelpe ham med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for avsporinger og bruk av engelsk når norsk fint kan benyttes

 

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonGangerTo

Er det noen som vet hvordan trump ligger på meningsmålingene idag?

Spiller ingen rolle. Jeg kommer til å stemme på han neste år. Bare så det er sagt, jeg stemte ikke på klovnen som sitter i det hvite hus i dag.

Go Trump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle. Jeg kommer til å stemme på han neste år. Bare så det er sagt, jeg stemte ikke på klovnen som sitter i det hvite hus i dag.

Go Trump!

Vet du om flere som kommer til å stemme på trump?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...