Gå til innhold

Trump leder på meningsmålingene


waco

Anbefalte innlegg

Og det er så enkelt som at; Du vil se hvor langt det går, - hvor langt kan trump komme i amerikansk valgkamp?

http://www.theonion.com/blogpost/admit-it-you-people-want-see-how-far-goes-dont-you-50895

 

edit, teksten er skrevet av trump selv og den er skrevet idag.

 

The latest polls are out, and just as I predicted, I’m leading the Republican presidential race by a wide margin. You might be wondering how that could be. After all, it’s hardly been a month since I entered the field and I’ve already alienated America’s largest immigrant population, seen dozens of my high-profile business deals implode one after the other, and publicly insulted a national hero’s military service, all while not offering a single viable policy idea. But none of that matters at all, and my candidacy continues to surge forward, because none of you—not a single one of you—can look away. Not even for a second.

 

Admit it: You people want to see just how far this goes, don’t you?

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt med The Onion, men regner med at du også la opp til en faktisk vurdering av sjansene hans. For han har ikke sjans på nominasjonen. Hvis man tror noe annet kan man bli rik hos alle større bettingselskaper, og det er det en grunn til.

Han er fortsatt mislikt av det store flertallet, og han topper bare målingene fordi feltet er så utrolig stort. I prosent scorer han tross alt ikke særlig bedre enn Bernie Sanders gjør på demokratisk side. Det handler bare om at det er så helvetes mange kandidater som ligner på hverandre, slik at han som er elsket (av noen) og hatet (av langt flere) skiller seg ut nå. Både før primærvalgene og underveis vil folk droppe ut en etter en, og da samler de seg om en etablert kandidat - sannsynligvis Bush, Rubio eller Walker - som vinner.

Men Trump kan nok slumpe til å få noen delegater, dersom han står løpet ut. Han har en del støtte fra en del desillusjonerte republikanere som er misfornøyde med Washington. Han har gjort det skarpere på målingene enn ventet, men jeg frykter overhodet ikke at han blir republikanernes kandidat. Ikke at han ville hatt sjans mot Hillary uansett, men han kommer ikke dit.

Og ja, jeg må innrømme at jeg også har lyst til å se hvor langt dette kan gå. Jeg er ikke bekymret for at det går hele veien, og det er fantastisk underholdende så lenge det varer :)



Anonymous poster hash: a194a...b3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Morsomt med The Onion, men regner med at du også la opp til en faktisk vurdering av sjansene hans. For han har ikke sjans på nominasjonen. Hvis man tror noe annet kan man bli rik hos alle større bettingselskaper, og det er det en grunn til.

Han er fortsatt mislikt av det store flertallet, og han topper bare målingene fordi feltet er så utrolig stort. I prosent scorer han tross alt ikke særlig bedre enn Bernie Sanders gjør på demokratisk side. Det handler bare om at det er så helvetes mange kandidater som ligner på hverandre, slik at han som er elsket (av noen) og hatet (av langt flere) skiller seg ut nå. Både før primærvalgene og underveis vil folk droppe ut en etter en, og da samler de seg om en etablert kandidat - sannsynligvis Bush, Rubio eller Walker - som vinner.

Men Trump kan nok slumpe til å få noen delegater, dersom han står løpet ut. Han har en del støtte fra en del desillusjonerte republikanere som er misfornøyde med Washington. Han har gjort det skarpere på målingene enn ventet, men jeg frykter overhodet ikke at han blir republikanernes kandidat. Ikke at han ville hatt sjans mot Hillary uansett, men han kommer ikke dit.

Og ja, jeg må innrømme at jeg også har lyst til å se hvor langt dette kan gå. Jeg er ikke bekymret for at det går hele veien, og det er fantastisk underholdende så lenge det varer :)

Anonymous poster hash: a194a...b3c

 

 

ah, jeg glemte å fortelle. Den teksten jeg la ut er skrevet av trump selv idag. Han forteller at han skal annonsere en overraskelse og at han enda ikke har begynt kommersiell-tv kampanje. Les den, den er informativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje noe å bidra med økonomisk/styring, men humant/medmenneskelighet eier han ikke. President blir han aldri.



Anonymous poster hash: 9bfa7...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er merkelig at han gjør det så bra, for alt jeg ser på twitter og i andre medier er jo dumheter fra hans side

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser på han som en klovn.

Anonymous poster hash: c6d25...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er merkelig at han gjør det så bra, for alt jeg ser på twitter og i andre medier er jo dumheter fra hans side

 

Les teksten hans som er linket til i hovedinnlegget så forstår du hvorfor han gjør det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, jeg glemte å fortelle. Den teksten jeg la ut er skrevet av trump selv idag. Han forteller at han skal annonsere en overraskelse og at han enda ikke har begynt kommersiell-tv kampanje. Les den, den er informativ.

Venter i spenning!

Dette er tross alt fra den velkjente satiresiden The Onion, da, så lovnaden om en overraskelse er vel like mye fleip som resten av teksten er. Men denne var ganske god, for all del :)

Anonymous poster hash: a194a...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært digg, så hadde Demokratene gjort det bra i stedet.

Anonymous poster hash: 17935...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært digg, så hadde Demokratene gjort det bra i stedet.

Anonymous poster hash: 17935...43b

Hva er det som er så digg med demokratene?

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at Donald Trump har fått så mye oppmerksomhet i media, er fordi han er mangemillionær og var ganske kjent før han annonserte at han hadde lyst til å bli USAs president. Dessuten kommer han med så mange latterlige og idiotiske kommentarer og meninger, selvfølgelig får han en god del oppmerksomhet og fleire oppslag om seg i pressen...

 



Anonymous poster hash: 5fd0a...016
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

grunnen til at Donald Trump har fått så mye oppmerksomhet i media, er fordi han er mangemillionær og var ganske kjent før han annonserte at han hadde lyst til å bli USAs president. Dessuten kommer han med så mange latterlige og idiotiske kommentarer og meninger, selvfølgelig får han en god del oppmerksomhet og fleire oppslag om seg i pressen...

 

Anonymous poster hash: 5fd0a...016

 

 

Ikke bare det, trump har enda ikke brukt en dollar på markedsføring og han forteller at når han skal begynne tv-reklame så skal han sette ny standard.

 

Lurer på hva han mener med det? Trump forteller at han skal kjøre en mediekampanje verden aldri har sett tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig artig at Trump stiller, høy underholdningsverdi så lenge det varer. Ikke er jeg så sikker på om han hadde gjort en dårligere jobb som president enn mange av de øvrige kandidatene heller. Forsøk på å latterliggjøre ham kan fort virke for ham snarere enn mot ham.



Anonymous poster hash: 1cc5f...dad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Utrolig artig at Trump stiller, høy underholdningsverdi så lenge det varer. Ikke er jeg så sikker på om han hadde gjort en dårligere jobb som president enn mange av de øvrige kandidatene heller. Forsøk på å latterliggjøre ham kan fort virke for ham snarere enn mot ham.

Anonymous poster hash: 1cc5f...dad

 

 

Han har garantert høy underholdningsverdi, men det er langt fra sikkert at han hadde gjort en dårligere jobb. Obama ble til sammenligning tatt ekstremt godt i mot, og gikk til valg på å kutte krigsinnsats utenlands, minske arbeidsledighet og både innelandsk og utenlansk gjeld. Ingenting av dette har blitt innfridd.

Anonymous poster hash: 22a75...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at han har enkelte gode poenger i "politikken" sin. Han varer nok en stund, men neppe hele løpet ut. Underholdende er det jo absolutt, og han får den PR'en han ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel inne i noe som kalles for Primary nå? Anyways, selv om Trump nå leder så skal vi ikke ikke se bort i fra at han blir passert. Det har skjedd før at en som leder på dette tidspunktet blir passert av flere kanditater når det nærmer seg.

 

Blir uansett spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Klovn ?  Han legger ihvertfall ikke 2 fingere imellom når han uttaler seg og bryr seg ikke om å pynte på sin egen oppfattelse av den politiske virkeligheten i amerikansk og annen vestlig politikk.

Det som er en skandale er at mange foretrekker å spise mat laget og servert av en klovn isteden for en kokk, og så ser du hva resultatet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er merkelig at han gjør det så bra, for alt jeg ser på twitter og i andre medier er jo dumheter fra hans side

 

Haha, i motsetning til alt det "smarte" vi hører fra politikere som Lysbakken og Støre her hjemme mener du? LOL.:) Tror nok Trump har betydelig mer å komme med enn politisk korrekte og ikke så smarte politikere. :)

Anonymous poster hash: 013fb...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...