Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 07/08/2017 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å være bitter? Og hvorfor MÅ man ha en mann? De fleste menn er jo bare utro uansett

Anonymkode: 7b5a1...e14

Om man ikke klarer å få en mann så gjelder det å lyve for seg selv om at alle menn er utro. Du gjør helt rett!

 

Anonymkode: 3a0f3...663

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man ikke klarer å få en mann så gjelder det å lyve for seg selv om at alle menn er utro. Du gjør helt rett!

 

Anonymkode: 3a0f3...663

Hva mener du? 

Anonymkode: 7b5a1...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Anonymkode: 7b5a1...e14

Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme. :)

Anonymkode: 908d2...e9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot de som snakker mer en de hører. De som bruker utallige faguttrykk når de diskutere med folk på fest. De som ligger med svarte fordi de er "eksotiske"  selv om de er født og oppvokst her i Norge.  Jeg tror de fleste er rasister, så med mindre jeg er din venn så blir jeg ikke overasket om du kommer med kommentere som "ja, men de folka er tilbakestående. Kan ikke forstå at hun tørr" Jeg har også fordommer mot folk som synes synd på seg selv. Det er greit å bade i gjørma i en periode, men når det har vart månedsvis så blir jeg bare kvalm av vedkommende. 

 

Anonymkode: 8a3b5...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når enkelte av de kjente brukerne på KG klager over at man må være pen/kjekk for å få seg kjæreste så tenker jeg ofte: Jeg er ikke overrasket at du er single med tanke på hvordan du oppfører deg på KG. 

Anonymkode: 6203f...c0c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer og jenter som får seg nye pupper/lepper/negler og viser dem stolt frem i media.....de er jo bare falske og ikke noe du selv opprinnelig har. Hvorfor skal det bli sett på som "bedre" enn de som har det naturlig? Og hvorfor skal de som har det naturlig ofte få spørsmål om hvor de har gått for å få dette? Jeg er så lei disse plastikktrynene som tror de er bedre. 

Anonymkode: 52c5e...6c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Folk med 'allergier' mot gluten og laktose. Sikkert 30% av venninnene mine har blitt 'allergiske' de siste årene. Kan man ikke bare være ærlig å si at man er på slanker'n? 

Anonymkode: 98b21...875

Hei! en måte å "ta de på senga" her er å spørre om de får stønad fra nav. Jeg (mamma, lillebror og mange andre i familien) har glutenallergi, og for å virkelig bekrefte at du har det og få støtte av staten (pga. skyhøye priser) må man gjennom gastroskopi (slange ned i magen for å ta ut en del av magesekken). Uten dette er det lite som sier om du faktisk har glutenallergi eller bare har genet, da prøven før bare er en blodprøve som undersøker genet. Og hvem sier ikke ja takk til penger når man faktisk har en så vanskelig sykdom ;) Selv hater jeg de som går rundt å sier at de har det uten at de egentlig har det.

Anonymkode: 5afb7...7d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker svært ofte "raring" om brukerne på KG.  Men er disiplinert nok til å ikke si det til de aktuelle brukerne. 

Anonymkode: 6b6a2...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror deres eget barn er Guds gave til menneskeheten

Uføretrygdede som kan gjøre alt, bortsett fra å jobbe

De som mener at vold og kjefting er måten å oppdra en hund på

Veldig religiøse mennesker. "Hjernevaska"

Folk som mener homofili, pedofili er en sykdom

 

Anonymkode: bbb9a...59a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte de som bor hjemme i voksen alder og snylter på foreldrene, får tøyet vasket osv.

Anonymkode: bbb9a...59a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
On 9.8.2017 at 8:03 PM, AnonymBruker said:

Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra det med det samme. :)

Anonymkode: 908d2...e9f

Det er sant. Mange vil også kalle det å tro at single feminister er kvinner som ikke har greid å få en mann for en livsløgn. Behagelig tanke som sikkert masserer selvtilfredsheten for de som er i forhold og gjenreiser selvfølelsen hos de som vil ha men ikke får seg dame, men sannheten er at en god del av dem ikke har mann fordi de ikke vil ha. Noen velger bort barn fordi de vil beholde friheten sin. Noen velger bort partner. Samme greia.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg misliker innvandrere fra engelsktalende land. Synes de er de slappeste når det kommer til å lære seg norsk. "Det er ikke så farlig om jeg lærer meg norsk for alle forstår jo engelsk" og om de først lærer seg norsk så er det alltid med mange engelske ord. 

Mennene på KG. Hadde vært bedre om de holdt seg borte. 

Anonymkode: 0526c...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Folk som blir altoppslukt i egen prøving og bryter totalt sammen hver gang de får mensen. Gråter og gjerne sutrer høylytt på KG om det. Det finnes andre ting i livet og konsentrere seg om selvom man prøver å bli gravid. Dessuten finnes det langt verre ting i livet enn egen barnløshet.

Anonymkode: e859e...9f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Hei! en måte å "ta de på senga" her er å spørre om de får stønad fra nav. Jeg (mamma, lillebror og mange andre i familien) har glutenallergi, og for å virkelig bekrefte at du har det og få støtte av staten (pga. skyhøye priser) må man gjennom gastroskopi (slange ned i magen for å ta ut en del av magesekken). Uten dette er det lite som sier om du faktisk har glutenallergi eller bare har genet, da prøven før bare er en blodprøve som undersøker genet. Og hvem sier ikke ja takk til penger når man faktisk har en så vanskelig sykdom ;) Selv hater jeg de som går rundt å sier at de har det uten at de egentlig har det.

Anonymkode: 5afb7...7d7

Smart å sette seg litt inn i ting før man uttaler seg så skråsikkert, kanskje? ;) 

Anonymkode: b5828...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke fordra folk som alltid sier nei/ er negativ til alle forslag, men aldri har en eneste konstruktiv ting å komme med selv. De som slår ned alt av konstruktive ideer fordi de vil ha det på sin måte, men ikke aner hva "sin måte" er en gang.  For eksempel når man i jobb/studiesammenheng skal jobbe i grupper.

Person 1 vi kan gjøre det sånn

Idiot: Nei det går ikke

Person 2 : Hva med sånn da?

Idiot: Jeg vil ikke gjøre det sånn

Person 3: Da kan vi gjøre det sånn da!

Idiot: Jeg vil ikke gjøre det sånn heller

Person: 4: Jammen idiot; hvordan mener du vi skal gjøre det da?

Idiot: Vet ikke. Bare ikke sånn. 

 

Takk skal du faen meg ha. Du var virkelig et varp å få på gruppen. Hvis du ikke har et eneste forslag å komme med selv, så holder du kjeft og gjør det resten av gruppen foreslår!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. august 2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Hei! en måte å "ta de på senga" her er å spørre om de får stønad fra nav. Jeg (mamma, lillebror og mange andre i familien) har glutenallergi, og for å virkelig bekrefte at du har det og få støtte av staten (pga. skyhøye priser) må man gjennom gastroskopi (slange ned i magen for å ta ut en del av magesekken). Uten dette er det lite som sier om du faktisk har glutenallergi eller bare har genet, da prøven før bare er en blodprøve som undersøker genet. Og hvem sier ikke ja takk til penger når man faktisk har en så vanskelig sykdom ;) Selv hater jeg de som går rundt å sier at de har det uten at de egentlig har det.

Anonymkode: 5afb7...7d7

Funker ikke alltid det der dessverre. Jeg har laktoseinntoleranse,og det har jeg fått påvist hos lege. Nav gir kun støtte ved allergi, ikke ved intoleranse, så du hadde sikkert sett på meg som en av dem som "påstår" jeg ikke tåler laktose. Jeg får jo ikke støtte fra nav, men jeg kan alltids vise deg skriftlig dokumentasjon fra testene mine hos legen ;) Pluss det faktum at jeg blir skikkelig dårlig om jeg får i meg meieriprodukter :P 

Er likevel enig med deg. Har opplevd å være på kafè og bestilt laktosefri melk i kaffen.. Tydeligvis mange selverklærte "allergikere" og som har "intoleranse", for jeg har flere ganger fått vanlig melk selv om de sa den var laktosefri... Det merker man fort når man ikke tåler det gitt. Hadde folk fått banket inn i hodet at gluten og laktose faktisk er bra for deg så sant du tåler det, så hadde vi som faktisk ikke tåler det fått ha melka får i fred!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen meninger som ikke sies høyt🙊

-Det finnes bare to kjønn

-Det er ingen menneskerett å få barn. Jeg syns det er feil med donor 

-Veganere vil bare ha oppmerksomhet

-Jeg irriterer meg når barnløse klager på jobb om at de er trøtte og slitne osv

 

Anonymkode: 3e63d...94a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

-Jeg irriterer meg når barnløse klager på jobb om at de er trøtte og slitne osv

Anonymkode: 3e63d...94a

 

Jeg antar du har barn. Si meg ble du aldri sliten før du fikk barn?

Anonymkode: 6fd2b...d05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...