Gå til innhold

Hvilken skole er best av BI og Markedshøyskolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Studerte på MH, og jeg surfet ikke gjennom studiet! Man må jobbe like hardt der som andre skoler.

Anonymkode: 1f654...65c

Nei, det må man ikke. Uttalelsen din har ingen rot i virkeligheten. Hvilke andre skoler? Mener du at man må jobbe like hardt på MH som på f.eks. NTNU? Haha. 

MH er en drittskole og rangeres lavere enn BI (som også er en dårlig skole). Nivået på studentene er skremmende lavt, og kravene som stilles til studentene er så og si fraværende.

Endret av sondr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det må man ikke. Uttalelsen din har ingen rot i virkeligheten. Hvilke andre skoler? Mener du at man må jobbe like hardt på MH som på f.eks. NTNU? Haha. 

MH er en drittskole og rangeres lavere enn BI (som også er en dårlig skole). Nivået på studentene er skremmende lavt, og kravene som stilles til studentene er så og si fraværende.

og dette vet du fordi...?

uttalelser som det der viser at du har 0 peiling om MH.Antageligvis har du mindreverdighetskomplekser fordi du er for fattig til å betale skolepengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette vet du fordi...?

uttalelser som det der viser at du har 0 peiling om MH.Antageligvis har du mindreverdighetskomplekser fordi du er for fattig til å betale skolepengene.

Du kan ikke virkelig mene at folk som studerer markedsføring til 100 000 i året jobber MER enn folk som studerer heftig matte og fysikk på NTNU? For fattig til å betale? De fleste får jo bare lån av lånekassen som de må betale tilbake senere uansett. Mye bedre da å få gratis skole

Anonymkode: 9782d...4b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må man ikke. Uttalelsen din har ingen rot i virkeligheten. Hvilke andre skoler? Mener du at man må jobbe like hardt på MH som på f.eks. NTNU? Haha. 

MH er en drittskole og rangeres lavere enn BI (som også er en dårlig skole). Nivået på studentene er skremmende lavt, og kravene som stilles til studentene er så og si fraværende.

Dine utalelser har ingen rot i virkeligheten. Jeg mener at selvom man går på MH, NTNU eller UiO, så må de fleste lese til eksamen. Sitte på biblioteket, pugge osv. Alt oppleves forskjellig.  

Du kan ikke virkelig mene at folk som studerer markedsføring til 100 000 i året jobber MER enn folk som studerer heftig matte og fysikk på NTNU? For fattig til å betale? De fleste får jo bare lån av lånekassen som de må betale tilbake senere uansett. Mye bedre da å få gratis skole

Anonymkode: 9782d...4b4

Man kan ikke sammenligne "heftig" matte og fysik med MF. Fagene oppleves forskjellig, noen syntes matte og fysik er barneskirenn og MF er vanskelig. Du mener kanskje det virker lett, javel, kanskje derfor du ikke studerer det.

 

Håper inderlig du ikke er min fremtidige arbeidsgiver med slike fordommer mot studenter som har valgt MH. Jeg har jobbet hardt for den graden jeg har, og er stolt! 

Anonymkode: 1f654...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...