Gå til innhold

sexavhengi kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg er sex-avhengi Og denne sommeren gjør meg bare ekstra het...

Har lyst å springe ut å "angripe" en sexy deilig mann nå.Råflærte og lokke han til sengs...Så ut på byen å finne drømme-elskeren..håper jeg finner han i helgen : )Orker ikke vente lengre nå....bare drømmer om en mann med stor M.....
Flere som er extra kåte nå på sommeren?



Anonymous poster hash: ad76f...612
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sexfrustrert...typen er bortreist med jobben og det suger baller faen

Anonymous poster hash: 8902f...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sure er at det aldri er de vakre jentene som tenker slikt.



Anonymous poster hash: 55b64...8d3
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sure er at det aldri er de vakre jentene som tenker slikt.

Anonymous poster hash: 55b64...8d3

 

Jo.Jeg er vakker..er jo derfor,jeg tenker slik...

Jeg lever ikke for å poppe ut unger....men for å nyte livet : )Og menn : )

Anonymous poster hash: ad76f...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sure er at det aldri er de vakre jentene som tenker slikt.

Anonymous poster hash: 55b64...8d3

 

 

Med slike fordommer, så har du vel nettopp selv sørget for at du aldri møter en vakker kvinne som er slik ;)

Anonymous poster hash: d1b6e...0b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sure er at det aldri er de vakre jentene som tenker slikt.

Anonymous poster hash: 55b64...8d3

 

Problemet er at de vakre jentene,er sjelden eller aldri singel....

Derfor møter du aldri en vakker kvinne-som er slik.De er allerede i forhold-og får NOK PIKK.....

Men jeg er da for første gang singel i mitt voksne liv...og kjenner jeg blir gal av å ikke bli pult regelmessig...er jo det-jeg er vant til.Så nå må jeg bare springe ut på byen-og jakte på en ny mann/elsker...for holder ikke ut singel-tilværelsen mer....

Anonymous poster hash: ad76f...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er da ikke sexavhengig bare fordi du er vårkåt ! Kos deg du, deilig å være yr og føle seg levende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skaffe deg en FF? Nok av regelmessig sex da, eller er det jakten og nye menn som er mer spennende.

 

Uansett alt er lov. Det er sommer. Gå ut og lev!



Anonymous poster hash: eda53...d5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at alle skal være anonyme når det gjelder slike temaer...

Ja, skikkelig rart assa.

Anonymous poster hash: a3c12...e52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig, kvinnfolk liker ikke sex.



Anonymous poster hash: 40c00...c31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Få deg et par elskere som kan tilfredstille ditt umettelig behov, det har jeg ;) Men nå har jeg nettopp truffet en ny mann som det kanskje kan bli noe med, så da blir det slutt på de her to. Håper han er like sexgal som meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er umulig, kvinnfolk liker ikke sex.

Anonymous poster hash: 40c00...c31

 

det er den mest utbredte myten i samfunnet i dag. kvinner har større sexlyst og behov for sex enn menn.

Anonymous poster hash: 4626e...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler det samme. Lyst til å kjøre hjem til elskeren min og dytte han oppi senga. Eller noen andre ;)



Anonymous poster hash: b1458...98e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kontaktet av en såkalt moden kvinne på 40 pluss her på kg etter at jeg skrev noe om seksuelle ønsker  under nick. Denne "kvinnen" som er bosatt i en stor by på vestlandet var veldig ivrig på at jeg skulle kontakte henne på privaten, sendte meg bilder på pm med både pupper og ansikt, slik at det ikke var tvil om at det var henne. Jeg googlet henne selvfølgelig, og både navn, adresse og yrke stemte.  Vi møttes på kafe og hun la ikke fingrene imellom hva hun ønsket. Vi begynte å møtes hjemme hos hverandre og hun var umettelig. Men hun poengterte stadig at hun kun skulle ha sexen. En dag sto laptopen åpen og jeg fikk se at hun hadde kontakt med 5 andre menn på kg! Selvfølgelig valgte jeg å lese kommunikasjonen og jeg fikk meg bakoversveis! Der var det full pakke med flere menn fra andre storbyer i Norge og England!

 

 

Dette ble i overkant mye for meg og jeg takket for meg og gikk og denne normalt utseende lille kvinnen har i ettertid mast hver gang hun så meg på byen. Hun så så uskyldig ut, og ikke den typen jeg ville trodd holdt på slik som dette. Der tok jeg virkelig feil av henne, og jeg har alltid vært en menneskekjenner. 



Anonymous poster hash: 67e40...c2f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det sure er at det aldri er de vakre jentene som tenker slikt.

Anonymous poster hash: 55b64...8d3

 

 

Du har aldri pult noen deilige damer altså.

 

 

 

Jeg ble kontaktet av en såkalt moden kvinne på 40 pluss her på kg etter at jeg skrev noe om seksuelle ønsker  under nick. Denne "kvinnen" som er bosatt i en stor by på vestlandet var veldig ivrig på at jeg skulle kontakte henne på privaten, sendte meg bilder på pm med både pupper og ansikt, slik at det ikke var tvil om at det var henne. Jeg googlet henne selvfølgelig, og både navn, adresse og yrke stemte.  Vi møttes på kafe og hun la ikke fingrene imellom hva hun ønsket. Vi begynte å møtes hjemme hos hverandre og hun var umettelig. Men hun poengterte stadig at hun kun skulle ha sexen. En dag sto laptopen åpen og jeg fikk se at hun hadde kontakt med 5 andre menn på kg! Selvfølgelig valgte jeg å lese kommunikasjonen og jeg fikk meg bakoversveis! Der var det full pakke med flere menn fra andre storbyer i Norge og England!

 

 

Dette ble i overkant mye for meg og jeg takket for meg og gikk og denne normalt utseende lille kvinnen har i ettertid mast hver gang hun så meg på byen. Hun så så uskyldig ut, og ikke den typen jeg ville trodd holdt på slik som dette. Der tok jeg virkelig feil av henne, og jeg har alltid vært en menneskekjenner. 

Anonymous poster hash: 67e40...c2f  

 

 

Hvor naiv er du? Eller bare trolling.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...