Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

På 7.9.2017 den 12.46, Pyntestøv skrev:

Oi, tenk at de er så utviklet allerede ved 6 uker. Wow. Så synd det gikk galt, men trolig var det noe galt med fosteret fordi det er rundt 6 uker hjertet skal begynne å slå. En liten trøst, og neste gang går det nok helt fint. Er som regel bare naturens måte å "rydde opp på". 

Vonar det! Gler meg til å verte gravid igjen, og at det går like kjapt å verte gravid som vi har vorte vant til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Då er vi igang igjen. Hadde positiv eggløysingtesten på sundag, vi hadde samleie på laurdag. Kjente at livmorhalsen var vidopen på laurdag, det var litt rart å kjenne kor stor opninga var... på mandag var det heilt lukka- morsomme greier😊 Vart berre ei runde på oss, men det var forsåvidt nok sist. Så no er det berre å krysse fingrane. Tenke å ta test 12 dop trur eg, så fredag 27...

 

Eg har rett nok ikkje energi til å vere gravid. Vore forkjøla ein evigheit, og det vart ein ny sjukedag på meg idag. Arbeidspresset er vel stort for tida. Har søkt ny jobb, vonar eg kjem til intervju på den, og aller helst får jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framleis sjuk. Pittelitt murring. Laus mage. Er 3 dpo, så tidleg med symptomjakt, men driv no på for det om😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være syk da. Håper du blir fort helt frist. Og lykke til med testing når den tid kommer:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2017 den 20.45, Sjokoladepiken skrev:

Kjedelig å være syk da. Håper du blir fort helt frist. Og lykke til med testing når den tid kommer:-) 

Takk for det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita blødning idag, friskt blod.. er 6 dpo, 7 dagar etter samleie. Festenblødning? Hadde festeblødning 10 dpo i forrige svangerskap, det som gjekk til grunne... Hadde ikkje det i dei to føregåande. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er det til å grine av at laga vert toppa i barneidretten, eller så har eg vorte sart. Då er berre spørsmålet om det er ein ny graviditet som ligg bak, eller så har eg berre vorte så patetisk og emosjonell😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikingar i rett område. Tok ein test i dag tidleg- kvit gitt. Men så er eg 9 dpo også så ikkje noko stort sjokk det akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt som usynleg skyggestrek på morgourin. Ømme bryst då eg tok av bhen, men då hadde den vore på sia 630 også.,, magekjensla er gravid, men det er alltid magekjensla. På 6 pp har eg trudd gravid 6 gongar og vore gravid 3, kanskje 4 gongar. Det er pittelitt betre enn tipping😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde eindel i går natt, som typisk ved mens. Har sia kun spotta... neg test på kveldsurin idag, 13 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne mensen var rar, byrja å blø torsdag for 2,5 veke sia, så litt spotting, så full blødning på sundag, har blødd sia, gjekk over til spotting på sundagen etter (så 6 dagar vanleg mens, deretter kraftig spotting/mild mens).Dette holdt på fram til syklusdag 12, så farga utflod. Hadde positiv eltest igår kl 14. Hadde ikkje høve å ha sex før kl 23 idag. Vonar egget framleis er i livet. Ut frå livmorhalsplassering er eg framleis fruktbar. Men kven veit. Vert eg gravid på dette vedder eg på at det er ein gut gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, då er vi komne til 10 dpo trur eg, tenke å teste imorga tidleg. Hatt små kvalmebyge, men det kan vere så mangt. Ikkje noko spotting så langt, men det er eg igrunnen glad for eller all den blødinga som har vore i det siste. Puppane var iitt ømme igår, men berre forbipasserande. Jaja. Får no berre sjå. IKM er sundag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei🙂 

Det har igrunnen skjedd litt sia sist eg skreiv. På desembersyklusen vart eg gravid igjen, men mista 6+5. Var som ein vanleg men mild mens, så når eg kjente teikn på el, byrja eg å teste. Såg at testen byrja å nærme seg positiv og spurde mannen om han ville prøve denne perioda. Mao ingen vanleg mens etter sa før ny prøving. Eg hadde vore på ul så viste alt etter sa var ute, til tross for sparsommeleg blødning. Torsdag for halvannen veke sida hadde vi sex, hadde masse elslim den dagen, og eltest vart positiv på laurdag. På mandag var tempen min stege til ette el-løysingsnivå. Hadde ein tempdip for to dagar sidan, og ei lita blødning med frisk blod idag, 9 dpo. Høg temp idag. Hatt sitring i puppar og ømheit i nedre mage i mange dagar. Så no venter eg i spenning på å teste. Tenke å kjøpe graviditetest på laurdag og teste sundag om ikkje mens er kome før. Har ikkje  billege testar igjen, og vil vente med å bestille til eg veit om eg også treng fleire eggløysingstestar. Vil derfor ikkje kaste vekk dyr apotektest før den kan gi eit sikkert svar. 

 

Så kva seie de, jenter, har vi klart å verte gravide igjen? 

I så fall vert det mitt 5. svangerskap... det er rart å tenke på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Håper den klorer seg fast, det er topp å ha novemberbarn :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, A4-livet skrev:

Gratulerer! Håper den klorer seg fast, det er topp å ha novemberbarn :jepp: 

Takk, alle gode ting er 3 sant?😇 Eldste var født i november, det er greitt nok tenker eg. Beste var kor gøy vi hadde det ilag somaren etter, der eg framleis var heime i permisjon og han stor nok til å kunne bade i sjøen (somaren 14 var flott i Bergen☀️)

2 timer siden, blomst12 skrev:

Gratulerer :)

Takk takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt friskt blod. Likakje blod. Greit nok 9-10 dpo, men ikkje 13 doo😕 jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det endte i ein ny spontanabort, 6+2 ca. Nr 3 på rappen. Går overraskande fint. Men vonar det går bra på neste forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...