Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Hugget var 4 dpo, hatt små stikningar og lett mensmurring 5,6 og 7 dpo. Veldig lett til sinns, så ifylgje mannen min ikkje gravid 😂 Får då er eg enten 😨 eller 😴 #funnybcit'strue🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 dpo: Ferskt blod, negativ rfsu-test, bra med menssmerte. Mista trua for denne pp, sjølv om det kan vere festenlødning og smerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråpe blod, lett mensmurring, lettirritert. 10 dpo

Endret av DMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 23.42, tweet skrev:

Hoho, spennende! 

Ja... tok test idag, 14 dpo og dagen for ikm. Ultrasvak skyggestrek, så veit ikkje kva eg skal tru? Ingen spotting eller mens heller da😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
På 13.8.2017 den 7.45, Dragoste skrev:

Hvordan går det? :) 

Hei😊

Her går det bra, siste dag i ferien no. Spent på kvardagen framover, men er ikkje så trøtt og sleta som eg hadde forventa, det var værre for nokre veker sia... men spørs om det vil stemme når eg har full arbeidsdag😉 Eg må hugse på å bestille legetime imorga, og trur eg vil ha ultralyd i veke 12-13 denne gongen. Eg er forresten 8+4 idag.

 

Du får prøve å glede deg over all egentida no som kjærasten din er ute og farta😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde ei lita blødning igår, fyrst friskt blod så ein klump med koagulert blod. Ikkje mykje. Utflod har vore lysebrun sia. Fått ultralydtime på tirsdag, så no er det berre å vente. Uroleg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ein SA. Gyn målte fosteret til 6 veke. 

 

Mannen siterte treåringen: prøv igjen. Så då får vi det:) 

Trøsta meg med at eg då kan drikke vin til middagen på fredag. 🍷

 

Er ganske lei meg, litt nummen, og litt slikt skjer. Satse på at vi vert gravide igjen raskt. Og sikkert like greitt for yngste å få verte litt eldre. 2,5 år var egentleg ganske fint. Han var gamal nok til å forstå ein del då.  

Usikker på om vi skal prøve før eg får vanleg mens igjen eller ikkje. Nokon erfaringar der ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, DMS skrev:

Det er ein SA. Gyn målte fosteret til 6 veke. 

 

Mannen siterte treåringen: prøv igjen. Så då får vi det:) 

Trøsta meg med at eg då kan drikke vin til middagen på fredag. 🍷

 

Er ganske lei meg, litt nummen, og litt slikt skjer. Satse på at vi vert gravide igjen raskt. Og sikkert like greitt for yngste å få verte litt eldre. 2,5 år var egentleg ganske fint. Han var gamal nok til å forstå ein del då.  

Usikker på om vi skal prøve før eg får vanleg mens igjen eller ikkje. Nokon erfaringar der ute? 

Så leit å høre... :(  Det høres ut som dere er veldig sterke! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet ikke på menstruasjon, men hadde en veldig tidlig SA, så trolig ikke sammenlignbart. Tror det er litt forskjellig prosedyre. Håper du får bedre svar og masse lykke til i din videre ferd til å bli trebarnsmor! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Pyntestøv skrev:

Jeg ventet ikke på menstruasjon, men hadde en veldig tidlig SA, så trolig ikke sammenlignbart. Tror det er litt forskjellig prosedyre. Håper du får bedre svar og masse lykke til i din videre ferd til å bli trebarnsmor! :)

 

Takk Pyntestøv. Fosteret døde i veke 6 så er vel litt samanlignbart, kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vert eit innlegg med eindel tmi! Ikkje les vidare om du er sart, eg vil berre ha dette nedskrive for min egen del. 

 

 

 

Eg var overhode ikkje førebudd på eit slikt blodbad. Dette er ikkje ein kraftig mens, dette er ein heilt anna kategori. Eg hadde i utgangspunktet nattbind, men når blødninga tok seg opp no i ettermiddag vart det raskt gjennomblødd. Noko som gjekk utover eine spisestuestolen vår som er no uegna til bruk. Deretter var det ein time meg bytting av bind kvar ti min, pluss masse blod i do. Mannen min var stad for å kjøpe store bind og kladdar. Eg fekk sjå lisje celleklompen vår. Den vart målt til 3 mm på ultralyd og det stemte bra. Kunne sjå ryggrad og to store auge. Eg tykte det var litt godt å sjå den. Veit det ikkje er for alle. Har også sett fostersekken, og trur det er morkaka som kjem no i store klumpar. 

Kjenne meg ør no, veit ikkje om det er det fysiske eller psykiske. Tenkt å sitte og gjere ingenting i kveld gitt. Ete smågodt og pottis😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mykje betre idag. Var veldig slapp fram til etter middag, men så løsna det plutseleg. Ikkje heilt tilbake til normalt, men ikkje svimete lenger😃 Kjenslemessig går det bra. Lufta tanken om å ha sex annakvar med mannen, han var ikkje kjempeentusiastisk, men er sikkert med på leiken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk at de er så utviklet allerede ved 6 uker. Wow. Så synd det gikk galt, men trolig var det noe galt med fosteret fordi det er rundt 6 uker hjertet skal begynne å slå. En liten trøst, og neste gang går det nok helt fint. Er som regel bare naturens måte å "rydde opp på". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...