Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt overraskande var eggløysingstesten idag negativ, på same tid så har eg vurdert eggløysing til å skulle vere 4-6 juni utfrå kalenderen. Eg tenke vi prøver oss på ei runde til ikveld. Det som er mest forunderleg er at testen er heilt negativ, kan berre såvidt skimte ein strek på testsida. Eg hadde venta at det byrja å vise litt meir farge på den. Må innrømme at eg ikkje hugsar korleis det var sist eg brukte eggløysingstestar, hugsar berre at den var positiv den dagen eg trudde eg skulle ha eggløysing, og at den var negativ dagen etter. Vert spanande å tisse i dagane framover :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det ordentleg utslag på eggløysingstesten :yvonne: Den var nesten like sterk som kontollstreken, men klart ikkje sterkare. Det kan dermed vere at eggløysing er imorga, eg skal ta test imorga også ;) Vi har iallefall hatt oss ei runde på sofaen, og planlagt ei nye runde imorga. Har god trua kjenne eg!

 

Elles går det i eksamenslesing (i tillegg til 100 % jobb og 2 små... og diverse andre krav i kvardagen... som to dagar med dugnad før eksamen :a034:). Så tilbake til kompendiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test idag, og ny runde. Merka at eg var betrakteleg grunnare idag, så trur egget er på god veg ned no... tenke eg uansett tek ein test imorga også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teikn 3, høg kroppstemperatur, 37,3. I tidlegare svangerskap har eg hatt rundt 37,1-37,2 (ikkje basaltemp). Elles ligg eg rundt 36,9.  Og eg kjenne "noko" i magen. Så eg trur eg er gravid😜 Men den fella har eg gått i før, derav namnet på dagboka😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein ultrasensitiv test liggande. Den har eg tenkt å svi av imorga🙈 Sikkert penga rett ut vindauget #8dpo Elles kjennes det litt "stramt ut" ved nedre del av magen... og vassaktig utflod. Dei siste mnd har eg slitt med å vere tørr nedatil etter eggløysing, så dette er litt annleis.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta litt idag :/... og blendakvit test. Kanskje rett og slett ikkje gravid :P Det gode med det er at det vert ei ny runde med masse deileg sex om eit par veke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventar framleis på mensen... tok ein test no i kveld (utvatna urin) 13 dpo, heilt kvit. Ikkje spotta sia igår tidleg. Ut frå sykluslengde i det siste burde eg ha fått mensen igår. Men ut frå eggløysing så er det vel imorga... Prøve på morgenurin imorga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo, negativ test, ingen mens, 1-3 dagar forseinka etter sykluslengdene som har vore sista halve året... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Rumpa opp😉 Negativ eggløysingstest idag. Mannen er vekk imorga, så vonar eggløysing ikkje vert før onsdag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test idag, trur eg. Og ny runde. Bør vel kanskje prøve imorga også... så ventetid. Har ikkje heilt trua denne månaden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugg i rette området- kan det vere festesmerte? Så sliten for tida. Klare ikkje å kome meg ovenpå føle eg. Ikkje heilt klar for ein graviditet sann sett. Ferie om 3 veke, vonar det hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...