Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Som så mange andre i DPO-land byrjar eg å verte litt smågal og kjenne at tida går ulideleg sakte. Derfor denne dagboka, her blant alle dei andre crazy damene ;)

 

Litt om meg og oss. Eg er 30 og mannen 34. Vi har ein son ifrå før av som no er eitt og eit halvt år, og som vart til på fyrste forsøk. Sist hadde eg ikkje trua på at vi skulle verte så raskt gravide, og var overbevist om at vi ikkje hadde truffe EL den månaden. Derfor hadde eg heller ikkje noko forventingar og tida fram til IKM gjekk raskt av seg sjølv. Hugsar sjokket når eg tissa på testpinnen og byrja å sjå ein strek var stor, og at eg frenetisk byrja å leite fram bruksanvisinga for å sjå om tolkinga faktisk tilsa ein beibis i magen. 

 

Slik er det ikkje denne gangen. 

 

Det som gjer denne voldsomme forventinga litt rar er at vi skulle egentleg ikkje verte prøvarar heilt enno. Eg har hatt lyst, men mannen min ville vente slik at ny baby kom til verda når huset vårt var ferdig bygd. Dvs at vi skulle byrje å prøve etter nyttår. Men så har det vorte ei forseinking i husbygginga og plutseleg vart bror til mannen min gravdid med nr 2. Dermed vart mannen meir interessert i å berre la vere å kjøpe dei kondomane som vi hadde planlagt å kjøpe og køyre på. Dette kom vi fram til for 10 dagar sidan. 

 

For ei veke sia var eg midt i syklus og fekk teikn på eggløysing. Om morgonen merka eg EL-slim, på kvelden hadde vi oss, og morgonen etter hadde eg ei lita spotting på papiret. Håpet og forvetningane i meg var dermed tent til det fulle.

 

Sia hadde eg ei lita spotting 4 dpo samtidig som det verkte i mage og korsrygg, kunne det vere festeblødning?? Eller var berre teikn på TR tidleg og at syklusen min framleis er ute og køyre?...

 

Når eg då idag (6dpo) i tillegg vart litt småkvalm og uggen, steig forvetningane ytterlegare. I forrige svangerskap var eg småkvalm frå veke 4/5-7, og slapp heldigvis å spy.

 

Som sagt, eg er på veg til å verte litt gal, og trur alt er teikn på at vi traff blink på fyrste forsøk igjen. Men det går vel ikkje ann?

 

Vonar tida kan byrje å gå litt raskare framover og at eg får behov for den graviditetstesten som ligg i nattbordsskuffa. Eg har ingen planar om  å verte ei testetøs, for 135 kr får den jammen det kun brukast til å vise to blå ;) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo veldig lovende ut i hvert fall. Har lest at blod under EL indikerer at man er ekstra fertil (informant: google, hehe). Ei venninne av meg klarte det begge ganger på fleste forsøk, så definitivt fullt mulig :)

Om det likevel skulle trekke ut så kan man kjøpe strimmeltester billig. Meget billig. Får vel nærmere 20 stykker til prisen for en graviditetstest her i Norge. Hilsen testetøs :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig lovende ut i hvert fall. Har lest at blod under EL indikerer at man er ekstra fertil (informant: google, hehe). Ei venninne av meg klarte det begge ganger på fleste forsøk, så definitivt fullt mulig :)

Om det likevel skulle trekke ut så kan man kjøpe strimmeltester billig. Meget billig. Får vel nærmere 20 stykker til prisen for en graviditetstest her i Norge. Hilsen testetøs :ler:.

Hei Pyntestøv :)

 

Er nettopp at eg føle det er så mange lovande teikn som gjer denne ventinga ekstra seig trur eg :P Idag vart eg plutseleg emosjonell når eg hadde ein kunde i luka mi, noko eg elles aldri vert.Eg MÅ no vere gravid da?! hehe- off, håplause kvinnfolk ;)

 

Men som mannen min seie; "Vi får vente i spenning på om mensen kjem, så vente i spenning om kva graviditetstesten viser og sist men ikkje minst kan vi ha det mykje gøy med å prøve på nytt neste månad. Det er kun oppside her!" Men herleghet kor han gliste når eg fortalte at eg hadde vorte emosjonell på jobb :P

 

Skjønar du er omlag på same stad som meg, sjølv om det no ser ut til at det vert pp2 på dykk. Masse lukke til, og gøy å ha deilege planar rundt EL-tid da (ja, blitt heilt oppslukt av å lese prøve-dagbøker for tida) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er kanskje ingen testetøs, men ser ut til at mannen min er det;) Igår foreslo han at han kunne ta med graviditetsstrips frå jobben i helga (jobbar i helsevesenet) så kunne eg teste før IKM kjem. Trur eg kjem til å takke ja til tilbodet:P

Elles er alle symptoma framleis på plass. Lagde ei liste igår og det er ganske omfemnande mtp at eg er 3+2 om eg i det heile er gravid.

Har også funne ut kva ein eventuell termin vil vere, og det er 1. April, så kanskje vi får ein liten aprilsnarr? Trur jammen det eg styre meir denne gangen enn med fyrste mann. Har no to graviditetsappar på mobilen, sist hadde eg ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende her inne nå. Hvor mange dpo er du nå? 10-11? Da kan du definitivt teste i morgen ;)

 

Og takk for lykkeønskninger, satser på at det klaffer neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo kom eg fram til. Det vert testing på sundag, er då mannen er tilbake frå vakt med strips i hand:P då vil eg vere 12 dpo. Trur som sagt at egget festa seg 4dpo sia eg spotta litt då, så slik sett burde hormonproduksjonen vere godt i gang. Likeså at alle desse symptoma har kome. Kan legge eitt til på lista no, puppane har byrja å verte lett ømme😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkar eg er litt oppslukt av å lese prøvedagbøker, og at det er litt farleg. Ein les om opp og nedturar, og så byrja ein å frykte nedturane sjølv. Kva om eg er gravid men at dette endar i en MA? Og andre dumme tankar. På same tid er det så mange flotte historier, og det som verkar som flotte folk som skriv her. Jaja.

Idag har ryggen vore vond, var den verkeleg såpass øm så tidleg sist? Men sist dreiv eg ikkje å løfte og bar på ein 11 kg bylt heller... Trur stadig meir at dette er the real deal. Håpe eg får svar imorga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet utslag på test. Då vert neste test på tirsdag som er IKM. Kan kroppen ha lurt meg? Kjenne meg framleis gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre lyst å gå gjennom "lista" mi.

Festeblødning.

Murring i magen og spesielt rygg siste 8 dagane, har som regel mensmurring fyrste mensdag, av og til dagen før.

Kvalmebyge, ikkje vanleg.

Svolta, treng ikkje bety noko.

Meir kvise, betyr nada.

Ømme bryst, sjelden at eg har, men kan forekome.

Treig mage, treng ikkje å vere eit teikn, men lenge sia sist.

To emosjonelle anfall på jobb, uvanleg. Men kjempevanleg når eg les avise etter eg vart mamma.

Så ja, føle meg i sum framleis gravid.

Endret av DMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg være med selvfølgelig! Velkommen til det som omtales som "prøvepsykosen" av oss i dagbøkene her :ler: Symptomjakten er utrolig slitsom, for ingenting trenger jo å bety noe som helst annet enn at man har en syklus liksom. Jeg håper du får to blå ved neste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg være med selvfølgelig! Velkommen til det som omtales som "prøvepsykosen" av oss i dagbøkene her :ler: Symptomjakten er utrolig slitsom, for ingenting trenger jo å bety noe som helst annet enn at man har en syklus liksom. Jeg håper du får to blå ved neste test!

Ja, eg veit! Legg mi lit til at dette er meir teikn og sterkare teikn enn eg brukar å ha før TR. Spesielt murringa, uvanleg å ha det så lenge for meg. Resten kan henge i hop og berre bety at magen er i ulage. Bortsett frå puppane da... Blæ, kunne eg ikkje berre fått to strekar idag?!

Og hjarteleg velkomen til dagboka mi:) likar di knallgodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkar eg har vore litt lei meg i dag. Og veldig trøtt, meir enn eg burde vore. Trur eg hadde litt forventning om å få svar i dag, sjølv om det er noko tidleg å få utslag på testen. Hadde eg ikkje kjent meg så uggen på ulike måtar ville det vore greiare. Det er noko med at er ein gravid så er premien vert all slags vondtar og ubehag, er ein ikkje gravid og føle seg litt crap så er det berre kipt.

Og for å avslutte med litt TMI,utfloden har vore litt stripete siste dagane. Ikkje ferskt blod, men ikkje klar. Kan vere eit teikn på TR, men kan vel også kome av auka celleproduksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meir spotting. Byrja å lure på TR er i anmarsj og at eg berre bør leggast inn på psykiatrisk avdeling pronte. Elles murra det framleis, men det er normalt dagen før mensen og er småkvalm.

Elles har eg mest lyst å kravle opp i senga, dra dyna over hovudet og ikkje gjere noko... Er ein del ting eg burde ha fått gjort som eg ikkje har lyst å gjere. Får sette opp ei liste og berre byrje. Slutte å vere barnsleg og få ting gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meir spotting. Byrja å lure på TR er i anmarsj og at eg berre bør leggast inn på psykiatrisk avdeling pronte. Elles murra det framleis, men det er normalt dagen før mensen og er småkvalm.

Elles har eg mest lyst å kravle opp i senga, dra dyna over hovudet og ikkje gjere noko... Er ein del ting eg burde ha fått gjort som eg ikkje har lyst å gjere. Får sette opp ei liste og berre byrje. Slutte å vere barnsleg og få ting gjort.

Uff, jeg håper TR holder seg LANGT unna! Og håpet er jo ikke ute før TR er her for fullt. Skjønner ønsket om å bare gjemme seg vekk og gi opp hverdagen litt. Det har jeg stadig vekk lyst til selv og! :fnise: Men dagen går jo faktisk fortere og er mer tilfredsstillende hvis man klarer å dra seg opp etter nakken og faktisk gjøre noe fornuftig ... Uansett hvor lite lyst man har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg håper TR holder seg LANGT unna! Og håpet er jo ikke ute før TR er her for fullt. Skjønner ønsket om å bare gjemme seg vekk og gi opp hverdagen litt. Det har jeg stadig vekk lyst til selv og! :fnise: Men dagen går jo faktisk fortere og er mer tilfredsstillende hvis man klarer å dra seg opp etter nakken og faktisk gjøre noe fornuftig ... Uansett hvor lite lyst man har!

Du er god du, lisje frosk 😊

Fått delvis unna to av dei plagsomme oppgåvene allereie (får ikkje gjort meir for no), så er i gang 😃men er no tilbake her litt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått mensen. Så då har kroppen berre vore i ulage i 9 dagar for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg har fått mensen. Så då har kroppen berre vore i ulage i 9 dagar for ingenting.

Drittkropp :( Håper på neste PP! Brett opp ermene og ut med beina! :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! Er no masse gøy å sjå fram til okke som;) Men hadde vert fint om kvalmen kunne stikke av snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...