Gå til innhold

Supra har spire!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Den 10.3.2016 at 12.05, Harlekin skrev:

Nå blir det spennende her! Var det slik at du har time til igangsetting i morgen? 

 

Den 11.3.2016 at 5.37, MissStiles skrev:

Lykke til idag!! Snart får du møte gutten deres!

 

Den 11.3.2016 at 9.20, Harlekin skrev:

Lykke til!!!

 

Den 14.3.2016 at 11.26, Daria skrev:

*venter spent på oppdatering*

 

:klem::klem:

 

Hei, og beklager at jeg har vært så sløv!

Jeg skal skrive ned alle detaljer, men etter igangsetting fredag morgen ble sønnen vår født 23:38 lørdag kveld. Det ble tøft, og endte med keisersnitt. Sitter igjen med mange inntrykk. Kommer tilbake til det. Han var 4570g og 52cm.

Men gutten er verdens vakreste, og vi har fått en fantastisk god start. Han sover mye, spiser godt, er fornøyd så lenge han er mett og tørr i bleien. Glad i kos! Raper og fiser og er tydelig fornyød. Vi får ikke til ammingen, han skjønner ikke hvordan han skal suge. Dvs han suger steinhardt men legger tungen feil. Jeg har heldigvis mye melk, så jeg prøver å amme, pumper og mater og står på. Syns det går veldig greit, bortsett fra at puppene er vonde som fyyyy! 

Må også legge til at pappaen er helt fantastisk. Makan til mann! Den støtten og hjelpen jeg fikk på sykehuset før, under og etter fødsel... Sukk! Vi har funnet en utrolig god rytme på alt dette nye sammen, det gjør meg lykkelig! :rodmer:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! 

Håper du får til amming etter hvert! Vanlig med litt problemer i starten. Nyt tiden sammen med mann & sønn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med baby :rodmer:

Ang ammetrøbbel anbefaler jeg virkelig å kontakte en ammehjelper, flere tilbyr hjemmebesøk slik at man slipper å stresse ut med baby. Kanskje helsestasjonen vet om noen, hvis ikke finnes det oversikt på ammehjelpen.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med baby! Sen med oppdatering? Det tok mange mange uker før jeg var tilbake på KG etter MIN fødsel ;) Man har liksom litt annet å ta seg til.

Godt at det gikk bra, selv om det endte med keisersnitt. Fantastisk med en sånn mann du har, det er gull verd! Håper dere koser dere med den lille, innimellom all slitenheten som dere helt sikkert kjenner. Har dere valgt navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...