Gå til innhold

Muslimsk svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Er det ikke deilig å ha noen å hate"

(Michael Krohn)

Veldig bra tekst på den låta.

Har aldri sagt at jeg hater noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri sagt at jeg hater noen

Den surrer nå og går i hodet mitt når jeg leser hvordan enkelte her uttrykker sitt syn på medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den surrer nå og går i hodet mitt når jeg leser hvordan enkelte her uttrykker sitt syn på medmennesker.

Når muslimer ikke snakker oent om nordmenn så gidder ikke jeg å snakke pent tilbake

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevisst hoppet over din link? Jeg kom ikke med noen linker? Da synes jeg du bør lese deg litt opp på svarene som har dukket opp her, derav mitt svar, som inneholdt link, i neste svar jeg kom med tok jeg tall fra linken jeg tidligere henviste til. Deg har jeg ikke sett her inne, så bare noen kommentarer av malificent tilfeldig og valgte derfor å kommentere vedkommendes svar. Så beklager, du er nok ingen syns øknperson som du selv sikkert tror da du mener jeg bevisst har hoppet over deg, til fakta har jeg altså hoppet over veldig mange. (Jeg kom inn i embet, svarte, kom tilbake et par timer senere gadd ikke å lese alt, leste bare siste svar som hadde blitt svart, det var som sagt malificent sitt) også til tallene du viser til; jeg sitter på en mobil uten mulighet til å sjekke om disse tallene i det hele tatt stemmer, svarer derfor på dette litt senere da jeg fritt kan bruke så mange faner som jeg vil i stedet for å sitte på en liten mobilskjerm.) men som en start virker dette veldig lite troverdige tall, da de liksom representerer alle muslimer. Mine tall er hentet utifra hvor mange som er medlem av ISIS kontra hvor mange muslimer som finnes. Det utgjør 0,019 promille.

 

Tallene kom fra ICM og Pew Research Center.

Og:

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1510866/Poll-reveals-40pc-of-Muslims-want-sharia-law-in-UK.html

http://www.worldpublicopinion.org/pipa/pdf/feb09/STARTII_Feb09_rpt.pdf

http://www.pewforum.org/files/2013/04/worlds-muslims-religion-politics-society-full-report.pdf

 

Spørreundersøkelser er ganske troverdige når folk innrømmer ting som er negative, og ikke skjuler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

 

så du mener virkelig at disse tallene som sier "61% of Muslims in Turkey"  for eksempel virkelig har tatt for seg alle 81 millioner muslimer i tyrkia? Og det i ALLE landa som er ramsa opp, med egne ord opptil 1 milliard mennesker? det må virkelig v'rt en omfattende unders;kelse, synd jeg ikke ble spurt!

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når muslimer ikke snakker oent om nordmenn så gidder ikke jeg å snakke pent tilbake

Jeg tror ikke muslimer bryr seg særlig om hva etniske nordmenn spesielt eldre mener om dem. Sannheten er at den yngre generasjonen ikke sitter med slike fordommer og dermed blir det unødvendig for dem p bry seg om hva eldre som dere mener.

Muslimer pleier som oftest å gifte seg innad og kommer sikkert til o gjøre det fremover

Anonymous poster hash: 48a1d...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke muslimer bryr seg særlig om hva etniske nordmenn spesielt eldre mener om dem. Sannheten er at den yngre generasjonen ikke sitter med slike fordommer og dermed blir det unødvendig for dem p bry seg om hva eldre som dere mener.

Muslimer pleier som oftest å gifte seg innad og kommer sikkert til o gjøre det fremover

Anonymous poster hash: 48a1d...a1e

Neida det er bare hvite som har fordommer... det er ikke sant. Er mange unge muslimer som har fordommer mot nordmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener virkelig at disse tallene som sier "61% of Muslims in Turkey"  for eksempel virkelig har tatt for seg alle 81 millioner muslimer i tyrkia? Og det i ALLE landa som er ramsa opp, med egne ord opptil 1 milliard mennesker? det må virkelig v'rt en omfattende unders;kelse, synd jeg ikke ble spurt!

 

Det er ingen spørreundersøkelser som hadde blitt ferdige hvis man hadde spurt absolutt alle sammen. Du er herlig naiv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Det er ingen spørreundersøkelser som hadde blitt ferdige hvis man hadde spurt absolutt alle sammen. Du er herlig naiv :)

Det er poenget mitt? Så derfor kan man ikke begynne å dømme 1.600.000.000 mennesker pågrunnlag av denne undersøkelsen. Takk for å fremheve poenget mitt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er poenget mitt? Så derfor kan man ikke begynne å dømme 1.600.000.000 mennesker pågrunnlag av denne undersøkelsen. Takk for å fremheve poenget mitt

 

Utifra statistikk så kan man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er poenget mitt? Så derfor kan man ikke begynne å dømme 1.600.000.000 mennesker pågrunnlag av denne undersøkelsen. Takk for å fremheve poenget mitt

Finner man et representativt utvalg for en undersøkelse vil man komme fram til nogenlunde samme resultat som om man spør hele målgruppen. Så kan man alltids stille spørsmål ved hvor representativt utvalget fra målgruppen er. Bedømmes utvalget i tilstrekkelig grad å være representativt for hele målgruppen kan man naturligvis trekke slutninger på grunnlag av hele målgruppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; jeg blir dypt såret når noen useriøse folk kaller mine bekymringer for TROLL. Dette er utrolig respektløst. Jeg er så bekymret, at jeg har ringt SOS hjelpesentralen og prøvd å snakke med dem, og bedt om hjelp. Det eneste de ba meg om å gjøre var å ta noen sovepiller og ta dypt søvn. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tok meg seriøst, for jeg vil min datters beste, og jeg er redd hvis jeg får en barnebarn (gutt) så må han skjære tissen sin (omskjæring), og dette er noe min kommende svigersønn også har gjort. Jeg er også bekymret for min datters sexliv, når han har skjært tissen, hvordan skal han tilfredsstille min datter. Hadde ikke dere bekymret dere for dette, at plutselig en mørk mann blir en del av deres familie som er muslim, og gjør deres kommende generasjon til muslimer...... 



Anonymous poster hash: 4b37c...299
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her; jeg blir dypt såret når noen useriøse folk kaller mine bekymringer for TROLL. Dette er utrolig respektløst. Jeg er så bekymret, at jeg har ringt SOS hjelpesentralen og prøvd å snakke med dem, og bedt om hjelp. Det eneste de ba meg om å gjøre var å ta noen sovepiller og ta dypt søvn. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tok meg seriøst, for jeg vil min datters beste, og jeg er redd hvis jeg får en barnebarn (gutt) så må han skjære tissen sin (omskjæring), og dette er noe min kommende svigersønn også har gjort. Jeg er også bekymret for min datters sexliv, når han har skjært tissen, hvordan skal han tilfredsstille min datter. Hadde ikke dere bekymret dere for dette, at plutselig en mørk mann blir en del av deres familie som er muslim, og gjør deres kommende generasjon til muslimer...... 

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

 

Du ror deg ikke noe nærmere land med den kommentaren der. Setningsoppbyggingen og nye skrivefeil avslører deg fortsatt. Etniske nordmenn bommer ikke på noe så enkelt som kjønnet til et substantiv som barnebarn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyter ikke du de samme godene?

Er det en grunn til at du taster random rundt på tastaturet som en Lab-Sjimpanse?

 

Om du virkelig innbiller deg at man skal utvise noen som helst takknemlighet og tro deretter grunnet at vi har ferie pga en fantasifigur, da er du rimelig wasta oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli kjedelig med alt dette muslim-hatet der ute. Kan folk snart finne en annen gruppe å hate?

 

Datteren blir sammen med en voldtektsmann - slutt å hate voldtektsmenn.

 

Datteren blir sammen med en shady type med kontakter i det kriminelle miljøet - slutt å hate kriminelle.

 

Det er en reell problemstilling i en forelders hode, muslimske menn har ikke et godt rykte. Skal du arrestere noen for å utvise en skeptisk holdning? Det er tross alt datterens fremtid. Jeg håper du forstår det. 

Anonymous poster hash: 3fce5...3be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Datteren blir sammen med en voldtektsmann - slutt å hate voldtektsmenn.

 

Datteren blir sammen med en shady type med kontakter i det kriminelle miljøet - slutt å hate kriminelle.

 

Det er en reell problemstilling i en forelders hode, muslimske menn har ikke et godt rykte. Skal du arrestere noen for å utvise en skeptisk holdning? Det er tross alt datterens fremtid. Jeg håper du forstår det. 

Anonymous poster hash: 3fce5...3be

 

 

Jepp. Det er ikke hat, det er risikoaversjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg godtar kun ekte sunnmøringer(minst 10 generasjoner på begge) som ektefeller for mine barn. Hvis ikke så finnes russisk mafia som ordner saken :) 



Anonymous poster hash: 32856...8b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg godtar kun ekte sunnmøringer(minst 10 generasjoner på begge) som ektefeller for mine barn. Hvis ikke så finnes russisk mafia som ordner saken :)

Anonymous poster hash: 32856...8b4

 

 

Og med dette føler du at du har bidratt med noe seriøst? :-) Latterliggjøring og undergraving.

Anonymous poster hash: 3fce5...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en grunn til at du taster random rundt på tastaturet som en Lab-Sjimpanse?

Om du virkelig innbiller deg at man skal utvise noen som helst takknemlighet og tro deretter grunnet at vi har ferie pga en fantasifigur, da er du rimelig wasta oppi der.

Wow, du må være en hyggelig person :) Gud være med deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her; jeg blir dypt såret når noen useriøse folk kaller mine bekymringer for TROLL. Dette er utrolig respektløst. Jeg er så bekymret, at jeg har ringt SOS hjelpesentralen og prøvd å snakke med dem, og bedt om hjelp. Det eneste de ba meg om å gjøre var å ta noen sovepiller og ta dypt søvn. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tok meg seriøst, for jeg vil min datters beste, og jeg er redd hvis jeg får en barnebarn (gutt) så må han skjære tissen sin (omskjæring), og dette er noe min kommende svigersønn også har gjort. Jeg er også bekymret for min datters sexliv, når han har skjært tissen, hvordan skal han tilfredsstille min datter. Hadde ikke dere bekymret dere for dette, at plutselig en mørk mann blir en del av deres familie som er muslim, og gjør deres kommende generasjon til muslimer...... 

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

 

bruker du google translate ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...