Gå til innhold

Muslimsk svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi

Jeg vet i alle fall at jeg kommer til å diskriminere barna. Prinsippielt mener jeg at dette er nordmenns land og vårt område. Som vi har arvet. Ikke mohammed.

Prinsipielt er du for mobbing av uskyldige barn som ikke er ansvarlig for sine foreldres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men mange muslimer er ikke som folk flest. Mange er det. Men er likevel skremmende mange som ikke er det. Jeg tipper det er sånn 50/50

Kan være enig med deg at mange har idiotiske holdninger, men dette er de samme som ikke jobber etc.

De fleste som jobber er som deg og meg og ønsker å leve normale liv. Dessuten er de kanskje lei av å hele tiden måtte gå ut mot fordommene for fordomsfulle mennesker vil ikke høre på dem, de sier bare"ja DU er ikke sånn, men alle andre er sånn"

Uansett TS, tror ikke du skaø bekymre deg. Hadde han vært somalier som kom hit for 2år siden så forstår jeg bekymringen men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mange muslimer er ikke som folk flest. Mange er det. Men er likevel skremmende mange som ikke er det. Jeg tipper det er sånn 50/50

Hvordan er det mulig å tippe 50-50? Er det basert på forskning eller noe annet?

Folk i Kg blir dummere for hver dag

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er de som er synlige. Flere av de andre muslimene må stå fram å gå til motmæle så ekstremistene ikke får all oppmerksomheten

Når jeg tror at du ikke kan bli enda enklere i tankegangen, så slår du faktisk til.

Anonymous poster hash: 98e06...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS her; det er utrolig trist å lese fjollete kommentarer fra folk som kaller min bekymringsverdig situasjon som troll. Jeg har mistet nattesøvn, for hun er eneste datter jeg har, og hvis hun konverterer til Islam så vil hennes mann be om å boikotte meg, for han vil da se på meg som vanntro. Denne tanken skremmer meg, og jeg er redd at min datter blir en ordentlig muslim, som bære burkha og kommer til å føde 10 unger og ødelegge kroppen sin. Jeg er redd for at han vil utøve vold mot min datter, og at jeg ikke kan forsvare henne. Jeg føler at den mørke mannen har hypnotisert datteren min, og hun vil ikke høre på meg. Jeg har sagt til henne at det er over 5 millioner etniske norske gutter i dette landet å velge, men hvorfor vil du gå for en muslim?

 

 

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

Jeg mener trådstarter avslører seg i denne kommentaren. Teksten er temmelig sikkert ikke skrevet av en etnisk norsk person. Trådstarters skrivefeil og setningsoppbygging tyder på en person av utenlandsk opphav. Her er det åpenbart et konfliktsøkende troll på ferde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være enig med deg at mange har idiotiske holdninger, men dette er de samme som ikke jobber etc.

De fleste som jobber er som deg og meg og ønsker å leve normale liv. Dessuten er de kanskje lei av å hele tiden måtte gå ut mot fordommene for fordomsfulle mennesker vil ikke høre på dem, de sier bare"ja DU er ikke sånn, men alle andre er sånn"

Uansett TS, tror ikke du skaø bekymre deg. Hadde han vært somalier som kom hit for 2år siden så forstår jeg bekymringen men ikke ellers.

Joda er enig i at de fleste av de langt fra er terrorister og jævlige mennesker men jeg tror at hjemme har de samme kjønnsrollemønster som norge anno 1950...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tror at du ikke kan bli enda enklere i tankegangen, så slår du faktisk til.

Anonymous poster hash: 98e06...f2d

Hva mener du? Skal de bare holde kjeft og stilltiende godta da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å tippe 50-50? Er det basert på forskning eller noe annet?

Folk i Kg blir dummere for hver dag

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så usannsynlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Ja. Det er de som er synlige. Flere av de andre muslimene må stå fram å gå til motmæle så ekstremistene ikke får all oppmerksomheten

De som er synlige? Hvor hate/rakke ned på ande mennesker? Hvorfor denne trangen? Noe du ikke fikk opplevd gjennom barndommen at du nå plutselig har så mye hat og bitterhet at du av en eller annen merkelig grunn har dyttet dette hatet/bitterheten over 1,6 milliarder mennesker?

Og over til at vi "andre" må komme til syne? Hva med det at dIsse du mener står synlig fram, det er vel ISIS og dem du tenker på, de som står der og kaster et negativt lys over resten ikke sant? ISIS utgjør 0,019 promille av disse 1,6 milliardene (tall hentet fra CNN som har hentet de fra CIA). Så din logikk er helt på trynet at vi resterende 99,998 % skal stå i motmæle til 2 hundredel av en PROMILLE ! 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er synlige? Hvor hate/rakke ned på ande mennesker? Hvorfor denne trangen? Noe du ikke fikk opplevd gjennom barndommen at du nå plutselig har så mye hat og bitterhet at du av en eller annen merkelig grunn har dyttet dette hatet/bitterheten over 1,6 milliarder mennesker?

Og over til at vi "andre" må komme til syne? Hva med det at dIsse du mener står synlig fram, det er vel ISIS og dem du tenker på, de som står der og kaster et negativt lys over resten ikke sant? ISIS utgjør 0,019 promille av disse 1,6 milliardene (tall hentet fra CNN som har hentet de fra CIA). Så din logikk er helt på trynet at vi resterende 99,998 % skal stå i motmæle til 2 hundredel av en PROMILLE ! 😑

Jeg lurer på hvorfor de muslimske terroristene finner slik pervers glede i å hate heg men...

Og den lille promillen er svært så synlih. De rekrutterer også flere...

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være så usannsynlig.

Det er fordi det skylder trangsynhet, ignoranse, fremmedhat, mangel på empati, mangel på kunnskap, og mye mer. Ikke din feil 😊 du burde kanskje gå rundt å søke litt på tall og sjekke ut hvor mye disse utgjør av 1,600,000,000 mennesker. Sånn til hjelp i fasiten så ligger svaret rundt en promille 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ekstreminister er typisk mennesker med veldig mye fritid og er veldig lite intelligente (dokumentert)... Din datter er lege og din kommende svigersønn er lege, jeg tror det går bra...! :)

 

Det å være muslim trenger ikke å betyde at de med en gang ser ned på kvinner, blir det samme som å si at alle kristne følger de 10 bud og at de fortsatt føler tankegangen "bli kristen eller dø!". Jeg har fortsatt til gode å møte mer enn 10 kristne mennesker som ikke følger janteloven.

 

Barnebarna dine vil fortsatt kunne slippe unna å be et X-antall ganger om dagen, det finnes kalkunpølser til grilling, de må ikke spare til langt skjegg og de vil fortsatt få mye kjærlighet.

 

Anonymous poster hash: 46744...a91

 

 

Det er jo gjerne de høyt utdannede som er de farligste (nå er sikkert ikke han svigersønnen noe skummel da), men de som deltok i 9/11-angrepet var høyt utdannet, og var i USA på utdannelsesvisum. 

 

Og han Mohammad Usman Rana er utdannet lege også, men en mørkemann av dimensjoner. Han bidrar til å tåkelegge debatten om islam slik at man ikke egentlig vet hva islam er, og ikke er.

 

Og kardinalfeilen de fleste gjør er å dedusere hva Islam er utifra muslimer de kjenner. "Naboen er muslim er en ålreit kar, så da er islam bra". Hvis du hadde gjort det samme med kristendom så hadde du fått en merkelig definisjon på kristendom for å si det sånn :)

Man finner ut hva Islam på grunnlag av Islam, ikke hva noen muslimer i Vesten gjør (og ikke engang det er bra).

 

Å ta en muslimsk mann som svigersønn er en gamble. Man vet egentlig ikke hva man får før det har gått en god stund. Det er ingenting som heter moderat islam, men kun hvor mye av koranen, hadith og sunna de følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi det skylder trangsynhet, ignoranse, fremmedhat, mangel på empati, mangel på kunnskap, og mye mer. Ikke din feil 😊 du burde kanskje gå rundt å søke litt på tall og sjekke ut hvor mye disse utgjør av 1,600,000,000 mennesker. Sånn til hjelp i fasiten så ligger svaret rundt en promille 😉

Er det noe som ikke skyldes disse tingene snart? Er det ignoranse og uvitenhet osv, osv når hvite opplever rasisme? Blir ropt potethore etter? Hmm?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det skylder trangsynhet, ignoranse, fremmedhat, mangel på empati, mangel på kunnskap, og mye mer. Ikke din feil du burde kanskje gå rundt å søke litt på tall og sjekke ut hvor mye disse utgjør av 1,600,000,000 mennesker. Sånn til hjelp i fasiten så ligger svaret rundt en promille

 

Det er helt feil. Du ser ut til å ha (bevisst) hoppet over min link (du kom med ingen linker selv).

 

Det er ganske bred støtte

 

  • 64% of Muslims in France believed it could never be justified, 19% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 19 + 10 + 6 = 35%
  • 70% of Muslims in Britain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 12% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 12 + 3 = 24%
  • 83% of Muslims in Germany believed it could never be justified, 6% believed it could be justified rarely, 6% sometimes, and 1% thought it could be justified often. = 6+6+1 = 13%
  • 69% of Muslims in Spain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 9 + 10 + 6 = 25%

 

Dette var vestlige land... Nå til land som er hovedsakelig muslimske:

 

  • 45% of Muslims in Egypt believed it could never be justified, 25% believed it could be justified rarely, 20% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 25 + 20 + 8 = 53%
  • 61% of Muslims in Turkey believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 14% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 14 + 3 = 26%
  • 43% of Muslims in Jordan believed it could never be justified, 28% believed it could be justified rarely, 24% sometimes, and 5% thought it could be justified often. = 28 + 24 + 5 = 57%
  • 28% of Muslims in Nigeria believed it could never be justified, 23% believed it could be justified rarely, 38% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 23 + 38 + 8 = 69%
  • 69% of Muslims in Pakistan believed it could never be justified, 8% believed it could be justified rarely, 7% sometimes, and 7% thought it could be justified often. = 8 + 7 + 7 = 22%
  • 71% of Muslims in Indonesia believed it could never be justified, 18% believed it could be justified rarely, 8% sometimes, and 2% thought it could be justified often. 18 + 8 + 2 = 28%

 

Dette er litt mer enn en promille for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til TS. Muslimske syn vs vestlige vil kræsje. Islam er en undertrykkendes religion. Og din datter vil mest sansynlig oppleve tvang/vold/eller annet.



Anonymous poster hash: de463...c2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt feil. Du ser ut til å ha (bevisst) hoppet over min link (du kom med ingen linker selv).

Det er ganske bred støtte

  • 64% of Muslims in France believed it could never be justified, 19% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 19 + 10 + 6 = 35%
  • 70% of Muslims in Britain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 12% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 12 + 3 = 24%
  • 83% of Muslims in Germany believed it could never be justified, 6% believed it could be justified rarely, 6% sometimes, and 1% thought it could be justified often. = 6+6+1 = 13%
  • 69% of Muslims in Spain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 9 + 10 + 6 = 25%

Dette var vestlige land... Nå til land som er hovedsakelig muslimske:

  • 45% of Muslims in Egypt believed it could never be justified, 25% believed it could be justified rarely, 20% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 25 + 20 + 8 = 53%
  • 61% of Muslims in Turkey believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 14% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 14 + 3 = 26%
  • 43% of Muslims in Jordan believed it could never be justified, 28% believed it could be justified rarely, 24% sometimes, and 5% thought it could be justified often. = 28 + 24 + 5 = 57%
  • 28% of Muslims in Nigeria believed it could never be justified, 23% believed it could be justified rarely, 38% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 23 + 38 + 8 = 69%
  • 69% of Muslims in Pakistan believed it could never be justified, 8% believed it could be justified rarely, 7% sometimes, and 7% thought it could be justified often. = 8 + 7 + 7 = 22%
  • 71% of Muslims in Indonesia believed it could never be justified, 18% believed it could be justified rarely, 8% sometimes, and 2% thought it could be justified often. 18 + 8 + 2 = 28%

Dette er litt mer enn en promille for å si det sånn.

Betasuppr. Jeg tror jeg elsker deg :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betasuppr. Jeg tror jeg elsker deg :P

 

Haha :)

 

%-verdier

35, 24, 13, 25, 53, 26, 57, 69, 22, 28

Gjennomsnitt = 35,2%

 

Så grovt regnet utifra undersøkelsene så er det minst dette antallet muslimer i verden fra de med tendenser til ekstremistiske meninger, til fullstendinge islamister:

 

35,2 % av muslimene i hele verden = (1.6 mrd * 35,2) / 100 = 563 200 000.

 

http://www.breitbart.com/national-security/2014/09/04/myth-tiny-radical-minority/

 

 

France. A new, widely-covered poll shows that a full 16% of French people have positive attitudes toward ISIS. That includes 27% of French between the ages of 18-24. Anne-Elizabeth Moutet of Newsweek wrote, “This is the ideology of young French Muslims from immigrant backgrounds…these are the same people who torch synagogues.”

 

:P

 

Jeg liker statistikk og fakta, og det er nok å ta av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det ikke deilig å ha noen å hate"

(Michael Krohn)

 

Veldig bra tekst på den låta.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Det er helt feil. Du ser ut til å ha (bevisst) hoppet over min link (du kom med ingen linker selv).

Det er ganske bred støtte

  • 64% of Muslims in France believed it could never be justified, 19% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 19 + 10 + 6 = 35%
  • 70% of Muslims in Britain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 12% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 12 + 3 = 24%
  • 83% of Muslims in Germany believed it could never be justified, 6% believed it could be justified rarely, 6% sometimes, and 1% thought it could be justified often. = 6+6+1 = 13%
  • 69% of Muslims in Spain believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 10% sometimes, and 6% thought it could be justified often. = 9 + 10 + 6 = 25%
Dette var vestlige land... Nå til land som er hovedsakelig muslimske:

  • 45% of Muslims in Egypt believed it could never be justified, 25% believed it could be justified rarely, 20% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 25 + 20 + 8 = 53%
  • 61% of Muslims in Turkey believed it could never be justified, 9% believed it could be justified rarely, 14% sometimes, and 3% thought it could be justified often. = 9 + 14 + 3 = 26%
  • 43% of Muslims in Jordan believed it could never be justified, 28% believed it could be justified rarely, 24% sometimes, and 5% thought it could be justified often. = 28 + 24 + 5 = 57%
  • 28% of Muslims in Nigeria believed it could never be justified, 23% believed it could be justified rarely, 38% sometimes, and 8% thought it could be justified often. = 23 + 38 + 8 = 69%
  • 69% of Muslims in Pakistan believed it could never be justified, 8% believed it could be justified rarely, 7% sometimes, and 7% thought it could be justified often. = 8 + 7 + 7 = 22%
  • 71% of Muslims in Indonesia believed it could never be justified, 18% believed it could be justified rarely, 8% sometimes, and 2% thought it could be justified often. 18 + 8 + 2 = 28%
Dette er litt mer enn en promille for å si det sånn.

Bevisst hoppet over din link? Jeg kom ikke med noen linker? Da synes jeg du bør lese deg litt opp på svarene som har dukket opp her, derav mitt svar, som inneholdt link, i neste svar jeg kom med tok jeg tall fra linken jeg tidligere henviste til. Deg har jeg ikke sett her inne, så bare noen kommentarer av malificent tilfeldig og valgte derfor å kommentere vedkommendes svar. Så beklager, du er nok ingen synsk person som du selv sikkert tror da du mener jeg bevisst har hoppet over deg, til fakta har jeg altså hoppet over veldig mange. (Jeg kom inn i emnet, svarte, kom tilbake et par timer senere gadd ikke å lese alt, leste bare siste svar som hadde blitt svart, det var som sagt malificent sitt)

 

Også til tallene du viser til; jeg sitter på en mobil uten mulighet til å sjekke om disse tallene i det hele tatt stemmer, Men som en start virker dette veldig lite troverdige tall, da de liksom representerer alle muslimer i disse land, noe som er umulig å få til. Mine tall tar for seg antall medlemmer av ISIS kontra hvor mange muslimer som finnes. Det utgjør 0,019 promille.

 

Forresten er mine tall hentet ut i fra CNN og CIA (begge troverdige kilder, kontra dine som er hentet ut i fra wikipedia som like gjerne kunne v'rt skrevet av deg.)

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...