Gå til innhold

Muslimsk svigersønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åpenbart en trolletråd. Det du skriver om denne "muslimen" er forpestet med forhåndsdømming på en slik måte at du åpenbart ikke kjenner vedkommende. Jeg forstår hvorfor du hadde hatt disse tankene FØR du hadde truffet han. Etter at du hadde blitt kjent med han og bryllup er tema (slik som du skriver i HI) har man selvsagt lagt opp en mening om han og hvor religiøs han er samt hvilke regler han følger. Det er ikke slik at alle muslimer er ekstremister. 

 

Og nei, kvinner må ikke konvertere til islam når de ekter en muslimsk mann. Det er helt greit for en muslimsk mann å gifte seg med en kristen eller jødisk kvinne. Dersom rollene hadde vært byttet om, da hadde det vært annerledes. 



Anonymous poster hash: cbbbf...6e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har flere muslimske kollegaer og venninner,og gjennom studietiden hadde jeg hatt muslimske menn som medstudenter.(studerte et helsefag).

 

Det er stor forskjell på muslimer,akkurat som det er stor forskjell på oss som er oppvokst i et land med kristen kulturarv.Dersom han skal gifte seg med din ikke-muslimske datter vil jeg tro at han er en ganske liberal muslim som ikke er spesielt konservativ.Da hadde han nok heller valgt en muslimsk kone.Din datter trenger nok ikke konvertere,men i islamsk kultur arver barna automatisk farens religion.Men dersom han ikke er strengt konservativ trenger ikke dette bety så mye.De fleste muslimer jeg kjenner feirer kun høytidene på samme måte som vi feirer jul og påske.Mange har et muslimsk grunnsyn på samme måte som vi kan ha et kristent grunnsyn,uten at de praktiserer religion i det daglige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din datter er så lykkelig som du beskriver, burde du ha respekt for denne mannen for at han gjør din datter lykkelig! Bare det er grunn nok i seg selv for å akseptere ekteskapet deres.

Anonymous poster hash: f349d...125

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere muslimske kollegaer og venninner,og gjennom studietiden hadde jeg hatt muslimske menn som medstudenter.(studerte et helsefag).

 

Det er stor forskjell på muslimer,akkurat som det er stor forskjell på oss som er oppvokst i et land med kristen kulturarv.Dersom han skal gifte seg med din ikke-muslimske datter vil jeg tro at han er en ganske liberal muslim som ikke er spesielt konservativ.Da hadde han nok heller valgt en muslimsk kone.Din datter trenger nok ikke konvertere,men i islamsk kultur arver barna automatisk farens religion.Men dersom han ikke er strengt konservativ trenger ikke dette bety så mye.De fleste muslimer jeg kjenner feirer kun høytidene på samme måte som vi feirer jul og påske.Mange har et muslimsk grunnsyn på samme måte som vi kan ha et kristent grunnsyn,uten at de praktiserer religion i det daglige.

Selvsagt gir de uttrykk for at de er konservative - helt til de er gift og har fått unger. Da spiller kultur og religion en stor rolle.

Anonymous poster hash: 66992...634

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan mange snakker om muslimer nå. Er likt hvordan man snakket om jødene på 30 tallet.

Anonymous poster hash: 7e561...008

 

 

Nei på 30-tallet ble jødene kritisert for å være rike og smarte. Muslimene kritiseres for å være voldelige og usiviliserte.

 

Faktisk så har jødehatet blusset opp igjen nå, som følger av muslimenes hat mot jødene sammen med venstresidens allianse med muslimer. Det er bare å se videoer folk som går med kalott i Paris og Malmö.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

 

Selvsagt gir de uttrykk for at de er konservative - helt til de er gift og har fått unger. Da spiller kultur og religion en stor rolle.

Anonymous poster hash: 66992...634

 

Muslimer er ingen homogen gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan mange snakker om muslimer nå. Er likt hvordan man snakket om jødene på 30 tallet. Anonymous poster hash: 7e561...008

Man og man. Tyskerne snakket stygt og jøder og slavere. Det er ikke det samme som å beskytte landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; det er utrolig trist å lese fjollete kommentarer fra folk som kaller min bekymringsverdig situasjon som troll. Jeg har mistet nattesøvn, for hun er eneste datter jeg har, og hvis hun konverterer til Islam så vil hennes mann be om å boikotte meg, for han vil da se på meg som vanntro. Denne tanken skremmer meg, og jeg er redd at min datter blir en ordentlig muslim, som bære burkha og kommer til å føde 10 unger og ødelegge kroppen sin. Jeg er redd for at han vil utøve vold mot min datter, og at jeg ikke kan forsvare henne. Jeg føler at den mørke mannen har hypnotisert datteren min, og hun vil ikke høre på meg. Jeg har sagt til henne at det er over 5 millioner etniske norske gutter i dette landet å velge, men hvorfor vil du gå for en muslim?

 

 



Anonymous poster hash: 4b37c...299
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til henne at det er over 5 millioner etniske norske gutter i dette landet å velge, men hvorfor vil du gå for en muslim?

Anonymous poster hash: 4b37c...299

5 millioner etnisk norske menn? Det var jaggu nytt for meg!

Anonymous poster hash: 43557...3e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

(...)

 

Jeg har sagt til henne at det er over 5 millioner etniske norske gutter i dette landet å velge, men hvorfor vil du gå for en muslim?

 

Anonymous poster hash: 4b37c...299

 

Finnes det over 5 millioner etniske norske gutter i dette landet? 

Anonymous poster hash: cbbbf...6e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun isåfall måtte sette det så jævlig på spissen, nei. De færreste jeg vet om ser vel for seg at barna deres skal finne seg muslimer, og da ville de uttrykt nettopp DET.

Hele innlegget er forøvrig merkelig skrevet, høres ut som en som kjeder seg har kokt sammen en liten historie.

TROLL!

Anonymous poster hash: 43557...3e7

Enig med at det stinker troll. men svaret ts kommer med, stinker enda mer troll! Patetisk. "Min bekrymringverdig situasjon" "hun kommer til å føde 10 unger" "jeg kommer til å bli vanntro for dem" "redd hun blir skikkelig muslim" :fnise:

OOOOOG "det finnes 5 millioner etnisk norske gutter hvorfor falle for en muslim da" dette vitner uansett om en med veldig lav inteligens, så om ts uansett er islamofob så er det ikke så støtene i og med at vedkommende ikke vet hvor mange mennesker det finnes i landet engang, da er det ikke så mye å forlange at vedkommende skal skjønne.. :fnise:

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstreminister er typisk mennesker med veldig mye fritid og er veldig lite intelligente (dokumentert)... Din datter er lege og din kommende svigersønn er lege, jeg tror det går bra...! :)

 

Det å være muslim trenger ikke å betyde at de med en gang ser ned på kvinner, blir det samme som å si at alle kristne følger de 10 bud og at de fortsatt føler tankegangen "bli kristen eller dø!". Jeg har fortsatt til gode å møte mer enn 10 kristne mennesker som ikke følger janteloven.

 

Barnebarna dine vil fortsatt kunne slippe unna å be et X-antall ganger om dagen, det finnes kalkunpølser til grilling, de må ikke spare til langt skjegg og de vil fortsatt få mye kjærlighet.

 



Anonymous poster hash: 46744...a91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det stinker troll. men svaret ts kommer med, stinker enda mer troll! Patetisk. "Min bekrymringverdig situasjon" "hun kommer til å føde 10 unger" "jeg kommer til å bli vanntro for dem" "redd hun blir skikkelig muslim" :fnise:

OOOOOG "det finnes 5 millioner etnisk norske gutter hvorfor falle for en muslim da" dette vitner uansett om en med veldig lav inteligens, så om ts uansett er islamofob så er det ikke så støtene i og med at vedkommende ikke vet hvor mange mennesker det finnes i landet engang, da er det ikke så mye å forlange at vedkommende skal skjønne.. :fnise:

 

Væste er at mange faktisk tenker slik.... Kommer direkte av uvitenhet og trangsynthet. Jeg kjenner flere som tenker på den måten..

Min kjære mor og stefar tenker slik de også, kom frem nå jeg dater en mørk mann og det første de lurte på var om han var muslim. Han er ikke muslimsk, men ikke kristen heller.

 

Anonymous poster hash: 46744...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, den siste tiden har jeg ikke klart å sove ordentlig om nettene, for jeg har vært bekymret på vegne av min kjære datter som skal gifte seg med en ung muslimsk mann som hun møtte via jobben. Begge er utdannet lege og arbeider sammen på sykehuset. Jeg har møtt ham, og han er en kjekk ung mann, men jeg er bekymret på vegne av min datters framtid. Hvordan vil hun klare å leve med en muslimsk mann, som har primitiv kvinnesyn, og kanskje hun må konvertere til Islam. Hvordan blir det med oppveksten til mine barnebarn, vil de bli muslimske? Jeg har alltid sett for meg at min datter skulle gifte seg med en etnisk blond norsk mann, men valget hennes strider med mitt ideal. Jeg klarer ikke å se for meg henne sammen med en muslim. Det virker som om hun aldri har vært så lykkelig som hun er nå, men jeg stoler ikke på disse muslimske folkeslag...og lurer på om hvordan kan jeg få stoppet henne.....hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 4b37c...299

Ja,bare vent til de gifter seg du, da sier han opp legejobben(som han har studert til i over 6år)gror helskjegg og drar med seg dattera di ned til IS...

H.e.r.r.e.g.u.d....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli kjedelig med alt dette muslim-hatet der ute. Kan folk snart finne en annen gruppe å hate?

Muslimene legger opp til det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimene legger opp til det selv.

Hvilke "muslimer"da? Omar bhatti og skjeggape vennene hans? Narkomane tapere som drar ned for å bli IS-puppies?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan mange snakker om muslimer nå. Er likt hvordan man snakket om jødene på 30 tallet.

Anonymous poster hash: 7e561...008

Ja og slik jødene ble snakket om på 30 tallet, slik snakker muslimene om jøder den dag idag. Er ikke bare vi hvite som hater andre grupper. Jeg støtter jøder over muslimer anyday

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke "muslimer"da? Omar bhatti og skjeggape vennene hans? Narkomane tapere som drar ned for å bli IS-puppies?

Ja. Det er de som er synlige. Flere av de andre muslimene må stå fram å gå til motmæle så ekstremistene ikke får all oppmerksomheten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er de som er synlige. Flere av de andre muslimene må stå fram å gå til motmæle så ekstremistene ikke får all oppmerksomheten

Det er flere som har gjort det, men de får ikke forsiden på VG,de får tildelt en liten artikkel eller en notis. Noen ganger kan de være heldige å få noe på "meninger"på ap.no(aftenposten).

Det selger å skrike død over de vantro, det selger ikke å skrive om at muslimer er som folk flest.

Propagandaen er sterk i dette landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har gjort det, men de får ikke forsiden på VG,de får tildelt en liten artikkel eller en notis. Noen ganger kan de være heldige å få noe på "meninger"på ap.no(aftenposten).

Det selger å skrike død over de vantro, det selger ikke å skrive om at muslimer er som folk flest.

Propagandaen er sterk i dette landet.

Men mange muslimer er ikke som folk flest. Mange er det. Men er likevel skremmende mange som ikke er det. Jeg tipper det er sånn 50/50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...