Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BeKind

Lurer rett og slett på om dette ikke er helt som det skal være fordi jeg ikke har noen smerter :vetikke: Har kommet ut en god del, men kjenner ingenting..

Føler ikke at det er helt rett, selv om jeg kanskje er heldig?

Skal jo liksom føle noe rie-lignende smerter fordi livmoren tømmes, men nei..

Merkelige greier.

Først bekymrer jeg meg for at dette vil gjøre fryktelig vondt, nå er jeg bekymret fordi det ikke gjør vondt :hoho:

Får høre hva sykehuset mener om det i morgen. Alle jeg har hørt erfaringer fra har hatt smerter i takt med blødningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det BeKind :) Håper du våkner til en ny og bedre dag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Det går veldig greit egentlig :) Håper jeg slapp billig unna og at alt er ute, men har ikke kjent noen smerter. Bare vært bittelitt blod etter at jeg la meg i går, så får kanskje ultralyd på mandag for å eventuelt bekrefte om alt er ute. Legen sa at noen ikke kjenner smerter og slipper unna med lett småblødning etter bare få timer, så håper det er tilfellet mitt :vetikke: Blir glad om jeg unslipper utsrapning :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok over for din del. Om embryoet døde så tidlig er det ikke så mye som skal ut. Slik var det hos meg ihvertfall :)

Godt å bli ferdig med det og starte med ferske ark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Hei dere :klem:

Var inne på UL i mårrest som viste at det fortsatt var rester inne i livmora :(

Må ha utskrapning på mandag, men har også fått med meg to nye runder med cytotec bare for å prøve.

Om ingen av disse dosene setter igang utstøtningen blir det inngrep over helga.

Kjenner jeg blir utrolig sliten og redd av det hele.. Ønsker bare å bli ferdig, men er så redd for den utskrapningen. Leser jo skrekkhistorier om livmorsbetennelse og sterilitet, og blir jo tullete i hodet :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å google :opplyser: hilsen selveste googlomanen :hoho:

Du får narkose og sover søtt i 20 min mens de gjør jobben sin :) dette kommer til å gå kjempefint. Hadde hatt like mye panikk selv. Er livredd narkose. Sett for mye på tv, så begrunnelsen er jo totalt latterlig :fnise:

Ingen femikladd som prøvde å putte uldildoen i fua di? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Google på godt og vondt altså :hoho:

Skal ta to cytotec tabletter oralt kl halv åtte, og deretter to kl halv 11 i kveld, bare for å prøve. Regner med ingenting skjer, så bare å møte opp fastende på mandag. Hater å faste :omg:

Blir så sinnsykt sulten når jeg ikke har lov til å spise :bond:

Ingen femifjott :hoho: men fikk fanden han samme som ikke fant eggstokkene mine sist! Måtte spørre om hvem som vil utføre utskrapingen på mandag, for ikke søren om han der hadde fått lov! :ler:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Sommervikarer?? :ler: fant han i det hele tatt livmoren din? Sikker på at det ikke var blæra di det var rester i? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Haha.. Sommervikarer?? :ler: fant han i det hele tatt livmoren din? Sikker på at det ikke var blæra di det var rester i? :hoho:

usikker på hvilket hull han var inne i jeg ja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Håper det går greit BeKind :klem:

Går greit nå :klem: Fikk snakket med ei kjempeflink dame fra gyno sengepost i dag om prossessen på mandag, så føler meg mer trygg og klar for utskrapning nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går greit nå :klem: Fikk snakket med ei kjempeflink dame fra gyno sengepost i dag om prossessen på mandag, så føler meg mer trygg og klar for utskrapning nå :jepp:

Godt du ikke er redd mer :) Jeg synes utskraping gikk helt fint. Sov søtt mens det stod på. Veldig greit! Da jeg hadde en SA lå jeg i "rier" en hel kveld og natt. Det var helt grusomt! Så jeg var faktisk letta over at jeg fikk utskraping sist :)

Det kommer til å gå helt fint med deg! Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Godt du ikke er redd mer :) Jeg synes utskraping gikk helt fint. Sov søtt mens det stod på. Veldig greit! Da jeg hadde en SA lå jeg i "rier" en hel kveld og natt. Det var helt grusomt! Så jeg var faktisk letta over at jeg fikk utskraping sist :)

Det kommer til å gå helt fint med deg! Tenker på deg!

:klem:

Blødde litt nå, og kjenner svake mens murringer, men tenker fortsatt at utskraping på mandag blir gjennomført.

Takk for gode ord fridr :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Rent fire runder på do med blødning og litt ekstra nå, men regner med utskrapning blir nødvendig på mandag.. Har noe mensensmerter også, men føler ikke det har starta en prossess.

Vært i aktivitet i hele dag etter at jeg satt tablettene da, så leiligheten er støvsugd, vaska og rydda som aldri før :hoho::nigo:

Tok to siste cytotec tablettene kl 10, så går rundt å suller enda for å forhåpentligvis starte opp noe. Tror jeg får sette på en film og se stående :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit nå :klem: Fikk snakket med ei kjempeflink dame fra gyno sengepost i dag om prossessen på mandag, så føler meg mer trygg og klar for utskrapning nå :jepp:

Så bra. Jeg tenker på deg og jeg vet hvor vondt det er. Håper helga de blir kjempe fin og du får koset deg :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...