Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Billigesten viste såvidt en skyggestrek i dag. Håper mensen ikke lar seg vente på så alt for lenge. Lurer på om EL vil bli foskyvd på grunn av dette :klo: 

Satser på PP 6 om EL er i rute :) 

og at denn kjemiske også var en tilfeldighet.. Tankene om at min livmor f.eks ikke gir nok næring kommer jo snikende :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det nå er slik at det ikke gikk denne gangen så har det nok ingenting med at din livmor sånn og sånn :klem: Det er sånt som skjer dessverre. . :( Jeg er ikke helt overbevist om at det er tilfelle men skjønner at det er veldig vanskelig å la være å tenke at det ikke går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hvis det nå er slik at det ikke gikk denne gangen så har det nok ingenting med at din livmor sånn og sånn :klem: Det er sånt som skjer dessverre. . :( Jeg er ikke helt overbevist om at det er tilfelle men skjønner at det er veldig vanskelig å la være å tenke at det ikke går :klem:

:klemmer: 

Ingen strek nå, da må det studeres. Håper bare tanta kommer nå snart sånn at vi får kommet igang med PP6 :) Sist ville jo kroppen min absolutt ikke slippe embryoet, så håper ikke det blir sånn nå! Kommer ikke mensen innen onsdag (en uke for sent), ringer jeg legen. Livredd for å måtte bynne med mange tabletter ogsånn bare for å få startet blødningen igjen. 

Ellers blir planen bare å fortsette prøvinga uten mye tull og tvangs hostesaft osv fram til juni :fnise: Har det ikke skjedd noe da får vi hjelp :) 

Er det noen kjerringråd for å sette i gang mensen forresten? Noe man skal unngå som gravid f.eks? Klyster? :hoho: Hvite bukser? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite bukser, absolutt! :hoho:

Nei, jeg aner dessverre ikke. Jeg trente heftig for å få ting i gang igjen. Hadde en teori om at hvis jeg sprang "hardt nok" så ville det liksom presse mensen ut! :fnise: Funket ikke i det hele tatt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom en gang i løpet av natta. Oppdaget det raskt når jeg våknet i mårrest, og det gikk heldigvis bra med madrassen, phju :hoho: 4 dager sen var ikke det verste, så satser på at EL kommer rundt ca samme tid som planlagt, for jeg skal fortsatte IKKE teste :opplyser: 

Må bare huske å avbestille legetimen raskt i morgentidlig. Lite vits i å måle hcg nå. Håper jeg slipper å betale, for det er vanskelig å avbestille dagen før når timen er på mandag. 

Jeg håper at kroppen er klar til nytt svangerskap snart nå, og at dette heller var et tegn på at den bynner å bli klar, framfor at den ikke greier å holde på det :bond: 

"Tenk gode tanker, tenk gode tanker" :fnise: 

Vi prøver på nytt med samme oppskrift som i januar - 

* Leve lavkarbo 

* Stresse mindre, ikke sjekke EL eller ta alt mulig av alt 

* Ha masse god sex :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny prøvedagbok! 

 

- BeKind's vei til graviditet - Ny prøvedagbok 

 

:vinke:Håper dere finner meg og legger igjen et spor der også :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...