Gå til innhold

Kjæresten spytter meg i ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst: FLYTT UT!! Det er bare nummeret før han smeller til drg. Dette er bare ikke akseptabelt, dra i dag!

Anonymous poster hash: 6d30b...93e

Enig i dette innlegget.

TS: han viser full forakt.

Når forakten er det er forholdet over.

Forakt er gift i en relasjon.

Det er trist...men det beste vil være om du bryter og går.

Du skylder deg selv og andre kvinner en minstegrad av selvrespekt.

Anonymous poster hash: fe2ff...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Spyttingen kommer altså midt i en krangel, ikke sånn helt uprovosert. F.eks i går så spyttet han fordi jeg sa at jeg ikke gadd å høre på hans forklaring, fordi jeg trodde han kom til å lyve bare for å vinne diskusjonen. Ikke helt pent sagt, men for han er det da jeg som skal be om unnskyldning i dag - ikke han, fordi han hadde en helt normal reaksjon på et respektløst utsagn.

Jeg provoserer jo, men i mitt hode er det faktisk forskjell på ord, og spytting. Og det er ikke slik at hans minn er så mye renere heller, han kan si ordentlig stygge ting selv også.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke bli alene med baby heller.

Anonymous poster hash: 342a0...631

Hadde min samboer spyttet på meg hadde jeg aldri sett meg tilbake! Og blitt veldig bekymret for barnet som skal vokse opp i dette her, med en far som spytter på moren?! Er det noe du vil at ditt barn skal være vitne til? Lurer på hva annet han kan finne på. Hvis du ikke klarer å stå opp for deg selv så stå ihvertfall opp for barnet ditt.

Anonymous poster hash: bcdf0...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk til familievernkontoret to ganger, så ville han ikke mer. Jeg syntes det var godt og nyttig, men han ville ikke høre på at jeg skrek til han og gikk derfra. Jeg fikk overtalt han til å prøve igjen, men da ble det for vanskelig for han pga reisevei til og fra jobb. Han ville bytte til familievernkontoret i byen der han jobber, som gjorde det veldig vanskelig for meg.

Han mener også at vi bør klare å snakke sammen selv, men når vi snakker vil han bare få igjennom sine poeng. Han er ikke interessert i å lytte til hva jeg synes er vanskelig, og hvis jeg tar opp selv den minste ting, går han rett i forsvarsposisjon ved å begynne å snakke om noe jeg har gjort feil isteden. Hvis jeg prøver å gå tilbake til det jeg prøvde å ta opp, avbryter han meg, jeg hever stemmen for å ikke bli avbrutt, han beskylder meg for å skrike til han og så blir det spytting eller grining fra min side eller noe slikt. Vi får aldri snakket om noenting.

Når jeg skriver dette, ser jeg jo hvor fortapte vi er. Jeg trenger noen som tar vare på meg, som ser meg, som setter pris på at jeg forsøker å bære frem et menneske. Ikke en som bare forakter meg fordi jeg sliter og ikke er superkvinnen som elsker å gå gravid.

Anonymous poster hash: 342a0...631

Dette høres virkelig ikke bra ut. Blir veldig bekymret for barnet oppi det her. Hvis dere har det så tøft nå under svangerskapet, det blir enda tøffere når barnet er ute. Unnskyld, men han høres ut som en drittsekk. Ville brytet før barnet kommer. Dette unner jeg ingen barn å vokse opp i. Dette klarer du alene! Har du noe familie som kan støtte opp?

Anonymous poster hash: bcdf0...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er inne i en veldig dårlig fase. Vi er gravide, og med hormonene har jeg dessverre blitt både humørsyk og depressiv. I tillegg har jeg mye vondt pga bekkenløsning. Vi krangler altfor mye.

Jeg synes han gir faen, jobber mye, spør aldri hvordan jeg har det, viser null forståelse for at rydding er tungt eller at det gjør vondt å sitte i en stol, så å gå ut og spise faktisk er alt annet enn hyggelig.

I tillegg har han i større og større grad begynt å spytte på meg! Når jeg sier noe han ikke liker, synes han det er rettferdiggjort å spytte. Ikke sier han unnskyld etterpå heller.

Bare lurer jeg meg selv her? Er det noe poeng i å bli? Jeg klarer liksom ikke å se at han har noe respekt for meg og mitt menneskeverd når han tyr til spytting. Det er så ydmykende.

Anonymous poster hash: 342a0...631

Whaaat? Jeg håper så inderlig at du troller. Om ikke så kom deg til helvete vekk fra dette tilbakestående mennesket. Og ennå sier du VI er gravide? Han skal ikke ha no cred her for denne babyen når han gir så faen. Slik jeg ser der er han ikke verd som mer enn sæddonoren til ditt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spytter på kjæresten min når vi krangler. Betyr ikke at jeg ikke elsker eller mangler respekt for han. Vi krangler der og da, men jeg er ikke en som bærer nag så når krangelen er over så er alt glemt.

Anonymous poster hash: edc31...ddb

Er du helt retard? Er ikke normalt eller pent å spytte på folk. Hva for oppdragelse har du fått?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm"dere" er gravide, men det er bare du som får lov til å ha "hormonproblemer" da eller. setter ikke pris på at han tar et skippertak på jobb før han blir utslitt med ungen, sutrer over at det er vondt å sitte på en stol når han vet hvor jævlig det er å sitte på kontor hele dagen for at dere skal ha noe å leve av når du går hjemme med ungen. 



Anonymous poster hash: 7f3be...b9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm"dere" er gravide, men det er bare du som får lov til å ha "hormonproblemer" da eller. setter ikke pris på at han tar et skippertak på jobb før han blir utslitt med ungen, sutrer over at det er vondt å sitte på en stol når han vet hvor jævlig det er å sitte på kontor hele dagen for at dere skal ha noe å leve av når du går hjemme med ungen.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Ehh. Ts er også i jobb. Regner med hun er sykmeldt grunnet gravidplager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm"dere" er gravide, men det er bare du som får lov til å ha "hormonproblemer" da eller. setter ikke pris på at han tar et skippertak på jobb før han blir utslitt med ungen, sutrer over at det er vondt å sitte på en stol når han vet hvor jævlig det er å sitte på kontor hele dagen for at dere skal ha noe å leve av når du går hjemme med ungen.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Jeg jobber 100 % selv og står på som bare f*** i jobben. Går til behandlinger og gjør trening og øvelser hver dag for å holde meg i jobb. Vi tjener like mye, så det er ikke slik at hans jobb er viktigere enn min.

Anonymous poster hash: 342a0...631

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver dette, ser jeg jo hvor fortapte vi er. Jeg trenger noen som tar vare på meg, som ser meg, som setter pris på at jeg forsøker å bære frem et menneske. Ikke en som bare forakter meg fordi jeg sliter og ikke er superkvinnen som elsker å gå gravid.

Anonymous poster hash: 342a0...631

 

Nei, du trenger å bli voksen. Det kommer jo frem at du spytter på han selv. Kvinner som forblir barn livet ut, aka kvinner som trenger å bli tatt vare på, sett, dullet med osv er ikke skikket til å bære frem barn. Slik du fremstiller deg så er det du som skal tas var på, mens du ikke trenger å ta vare på andre enn barnet. Ikke rart han blir forbanna. Du ser ikke han heller, du ser på han som din verge og din støttespiller til DITT barn som du bærer frem.  Du ser ikke det han gjør for deg på jobb, du skriker til han, du spytter selv, du skylder på hormoner og ikke deg, du skylder på alt annet og ikke deg, inklusivt han. ta deg sammen selv først før du forventer at han gjør det, selv om dere begger er syke.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trenger å bli voksen. Det kommer jo frem at du spytter på han selv. Kvinner som forblir barn livet ut, aka kvinner som trenger å bli tatt vare på, sett, dullet med osv er ikke skikket til å bære frem barn. Slik du fremstiller deg så er det du som skal tas var på, mens du ikke trenger å ta vare på andre enn barnet. Ikke rart han blir forbanna. Du ser ikke han heller, du ser på han som din verge og din støttespiller til DITT barn som du bærer frem. Du ser ikke det han gjør for deg på jobb, du skriker til han, du spytter selv, du skylder på hormoner og ikke deg, du skylder på alt annet og ikke deg, inklusivt han. ta deg sammen selv først før du forventer at han gjør det, selv om dere begger er syke.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Nå var det ikke ts som sa hun spyttet. Det var en annen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke ts som sa hun spyttet. Det var en annen..

 

Nei, hun skrev at han ikke maktet å bli skreket til av henne hos terapeuten, og at han aldri hørte på henne som førte til at hun skrek og spytter selv.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun skrev at han ikke maktet å bli skreket til av henne hos terapeuten, og at han aldri hørte på henne som førte til at hun skrek og spytter selv.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Hvor skrev jeg det? Skrev at jeg skrek til han hos terapeuten. Ikke at jeg spyttet selv.

Anonymous poster hash: 342a0...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, hun skrev at han ikke maktet å bli skreket til av henne hos terapeuten, og at han aldri hørte på henne som førte til at hun skrek og spytter selv.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

 

Nei, han beskylder henne for å skrike til han, hvorpå han spytter og hun griner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han beskylder henne for å skrike til han, hvorpå han spytter og hun griner.

jaja, skriking kan være jævlig, særlig med skimrende gnellende kvinnestemme. det kan være fysisk like vondt som å bli lugget eller kløpet hardt.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at barnet ditt også skal leve i deres forhold, og en sønn kan tro dette er greit å gjøre mot kvinner og en jente kan tro at dette er greit å akseptere. Bare gå. Seriøst, bare gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, skriking kan være jævlig, særlig med skimrende gnellende kvinnestemme. det kan være fysisk like vondt som å bli lugget eller kløpet hardt.

Anonymous poster hash: 7f3be...b9d

Haha, dreit deg ut!

Anonymous poster hash: c6c09...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

det er jo ikke få ting du ikke hadde tolerert heller da, får man jo fort inntrykk av.

Anonymous poster hash: 8cb31...486

 

 

Det stemmer at jeg har høye krav, men tror ikke jeg er alene om å se på spytting i ansiktet som en aldri så liten dealbreaker altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg så lite verdt at du godtar spytting? For det er det du gjør når han ikke får noen konsekvenser av å gjøre det.

Jeg har blitt spyttet på en gang av en eks. ALDRI mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette ønsker man at barnet skal vokse opp i...??

Enn ting er hva du gjør og hva du velger.. En annen ting blir når et barn skal sitte og se dette! Det er nå du må ta valget for deg og ditt barn..

Anonymous poster hash: 44256...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...