Gå til innhold

Kjæresten spytter meg i ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er inne i en veldig dårlig fase. Vi er gravide, og med hormonene har jeg dessverre blitt både humørsyk og depressiv. I tillegg har jeg mye vondt pga bekkenløsning. Vi krangler altfor mye.

Jeg synes han gir faen, jobber mye, spør aldri hvordan jeg har det, viser null forståelse for at rydding er tungt eller at det gjør vondt å sitte i en stol, så å gå ut og spise faktisk er alt annet enn hyggelig.

I tillegg har han i større og større grad begynt å spytte på meg! Når jeg sier noe han ikke liker, synes han det er rettferdiggjort å spytte. Ikke sier han unnskyld etterpå heller.

Bare lurer jeg meg selv her? Er det noe poeng i å bli? Jeg klarer liksom ikke å se at han har noe respekt for meg og mitt menneskeverd når han tyr til spytting. Det er så ydmykende.

Anonymous poster hash: 342a0...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst: FLYTT UT!! Det er bare nummeret før han smeller til drg. Dette er bare ikke akseptabelt, dra i dag!

Anonymous poster hash: 6d30b...93e

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter bare her og gaper.

Er du seriøs??!

 

Så utrolig respektløst, jeg hadde ALDRI tolerert det. Herregud, det er faen ikke mulig å behandle et menneske sånn, hadde følt meg som søppel. 

 

Kom deg til helvete bort!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

du kommer deg bort så fort som mulig! det der er ikke normalt for et oppegående menneske. som ab over sier, det er nummeret før han smeller til deg. et sånt mannfolk trenger du virkelig ikke å ha i nærheten når du har en baby å ta vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

jeg hadde ALDRI tolerert det.

det er jo ikke få ting du ikke hadde tolerert heller da, får man jo fort inntrykk av.

Anonymous poster hash: 8cb31...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spytter på kjæresten min når vi krangler. Betyr ikke at jeg ikke elsker eller mangler respekt for han. Vi krangler der og da,  men jeg er ikke en som bærer nag så når krangelen er over så er alt glemt.



Anonymous poster hash: edc31...ddb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull. 



Anonymous poster hash: c7509...257
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg spytter på kjæresten min når vi krangler. Betyr ikke at jeg ikke elsker eller mangler respekt for han. Vi krangler der og da,  men jeg er ikke en som bærer nag så når krangelen er over så er alt glemt.

Anonymous poster hash: edc31...ddb

 

spytting er så nedverdigende at jeg ville klappa til vedkommende som spytta på meg hvertfall. sånt gjør man bare ikke. klarer man ikke å ha en normal diskusjon med vedkommende uten å spytte så gå en tur først.

Anonymous poster hash: cde79...f9f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg spytter på kjæresten min når vi krangler. Betyr ikke at jeg ikke elsker eller mangler respekt for han. Vi krangler der og da,  men jeg er ikke en som bærer nag så når krangelen er over så er alt glemt.

Anonymous poster hash: edc31...ddb

 

Hva skulle du bære nag over? Det er jo du som spytter. Det er ekkelt og respektløst.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg spytter på kjæresten min når vi krangler. Betyr ikke at jeg ikke elsker eller mangler respekt for han. Vi krangler der og da,  men jeg er ikke en som bærer nag så når krangelen er over så er alt glemt.

Anonymous poster hash: edc31...ddb

 

Jo, faktisk. Det betyr at du ikke har respekt over hodet!

 

Alle som gjør slikt fortjener å bli forlatt!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert, voksne mennesker spytter da ikke på andre??? Nei, kom deg vekk...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytting er så nedverdigende at jeg har ikke ord... Spytter han deg i ansiktet eller på klærne?

 

Dette må du ikke finne deg i, og du skal snart få et barn inn i livet deres??

 

Ring familievernkontoret imorgen og få time til parterapi.  Om du ønsker å ha et forhold til han så må dette slutte! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor forbanna man blir så spytter man vel for faen ikke! Så nedverdigende. Kom deg vekk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av førtiårene, har et litt hissig temperament, men har aldri noensinne (selv ikke i de voldsomste kranglene) i en krangel med en kjæreste, funnet på å spytte. Kunne aldri falt meg inn. Har aldri opplevd at noen spytter på meg heller. Jo, lillebroren min gjorde det en gang vi var små og kranglet, det fikk han kjeft for av mamma. Men ikke noen voksne personer, nei. Jeg har heller aldri hørt en venninne fortelle at hun har opplevd å bli spyttet på under en krangel. Det er noe man ikke gjør, rett og slett!

 

Å spytte på et annet menneske er så til de grader nedlatende holdning og vitner om en total mangel på respekt. At han ikke engang ber om unnskyldning og lover bot og bedring etterpå, er nesten like ille. Den fyren der eier ikke respekt for deg, jenta mi, og han er en du burde ligge unna. Jeg ville aldri vært kjæreste med en som går rundt og spytter på meg hver gang han blir sint!

Endret av Million
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Spyttingen kommer altså midt i en krangel, ikke sånn helt uprovosert. F.eks i går så spyttet han fordi jeg sa at jeg ikke gadd å høre på hans forklaring, fordi jeg trodde han kom til å lyve bare for å vinne diskusjonen. Ikke helt pent sagt, men for han er det da jeg som skal be om unnskyldning i dag - ikke han, fordi han hadde en helt normal reaksjon på et respektløst utsagn.

Jeg provoserer jo, men i mitt hode er det faktisk forskjell på ord, og spytting. Og det er ikke slik at hans minn er så mye renere heller, han kan si ordentlig stygge ting selv også.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke bli alene med baby heller.

Anonymous poster hash: 342a0...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Spyttingen kommer altså midt i en krangel, ikke sånn helt uprovosert. F.eks i går så spyttet han fordi jeg sa at jeg ikke gadd å høre på hans forklaring, fordi jeg trodde han kom til å lyve bare for å vinne diskusjonen. Ikke helt pent sagt, men for han er det da jeg som skal be om unnskyldning i dag - ikke han, fordi han hadde en helt normal reaksjon på et respektløst utsagn.

Jeg provoserer jo, men i mitt hode er det faktisk forskjell på ord, og spytting. Og det er ikke slik at hans minn er så mye renere heller, han kan si ordentlig stygge ting selv også.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke bli alene med baby heller.

Anonymous poster hash: 342a0...631

Uakseptabelt uansett. Bedre å være alene med baby enn sammen med en som ikke har et snev av respekt for deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disgusting! Voksne mennesker skal ikke spytte overhodet. (Unntak: tannpuss og vinsmaking)

 

At han spytter på DEG er selvsagt tusen ganger verre en generell spytting, og jeg ville ansett det som en dealbreaker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dårlige tegn. Hvordan blir han når du er i ammetåken og babyen krever natte søvnen deres? Han skal være klippen din. At han mangler forståelse for å være gravid og at han faktisk "disser" deg maksimalt m å spytte på deg er langt over grensen. Som et av svarene ovenfor nevner : neste kan være at han slår deg.

Dere burde snakke m noen og ønsker han ikke d bør du vurdere å dra.

Anonymous poster hash: f9dea...062

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...