Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Hvilken syptomer har dere fått i hvilken uke? Jeg har nesten ingen, har mer vondt i ene puppen enn den andre og tisser mye. Men ellers ingenting ☺ Er litt bekymret for å bli plaget med kvalme.

 

Jeg begynte å kjenne det da jeg var ca 6 uker. Jeg ante ikke at jeg var gravid. Vi har prøvd en god stund men jeg hadde liksom ikke noen grunn til å tro det klaffet. Begynte å føle meg slapp, trøtt, uggen, voldsom halsbrann, ryggverk, ømme pupper.... Og så tok jeg testen da. :P Jeg er fortsatt veldig sliten og trøtt, puppene verker og. Kvalmen og uggenhet klarer jeg å holde i sjakk hvis jeg ikke venter mer enn 2t mellom hver gang jeg spiser. Trenger ikke være mye. Et eple eller noe sånt holder.. Men gjør jeg ikke det blir jeg helt ufattelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg er så sykt kvalm om dagen at det overskygger alt annet. Ligger bare på sofaen. Spiser ofte for å unngå verste kvalmen, men i går var jeg kvalm absolutt hele dagen. Utrolig kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper jeg slipper det. Håper det går over for deg. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må få dere tickere sånn at vi kan se hvor langt dere er på vei :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker litt her jeg. Positiv test i dag, litt uforberedt på det i pp2, og er i følge babyverden sin terminkalkulator i uke 4+2. Foreløpig beregnet termin er 29. mars.

 

Gratulerer til alle dere andre damer her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker litt her jeg. Positiv test i dag, litt uforberedt på det i pp2, og er i følge babyverden sin terminkalkulator i uke 4+2. Foreløpig beregnet termin er 29. mars.

 

Gratulerer til alle dere andre damer her inne! :)

Gratulerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må få dere tickere sånn at vi kan se hvor langt dere er på vei :danse:

Hvordan Gjør man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-)

 

Tusen takk :)

 

Ang ticker, trykk på tickeren til noen andre, derfra kan du lage din egen. Du får opp en kode for å bruke i forum. Gå inn på kontrollpanelet ditt her inne, finn "signatur" og sett inn koden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ho sa.. *peker opp*

Dere må få dere tickere sånn at vi kan se hvor langt dere er på vei :danse:

hm....hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke kopiere link. Du må velge kode. Kode for forum. Og en html kode. Prøv å legg den i signaturen :) du får masse å velge mellom når du er ferdig med å lahe ticker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan ikke kopiere link. Du må velge kode. Kode for forum. Og en html kode. Prøv å legg den i signaturen :) du får masse å velge mellom når du er ferdig med å lahe ticker :)

 

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper jeg slipper det. Håper det går over for deg. Hvor langt er du på vei?

 

Er 7+2. Litt bedre form i dag, heldigvis! Det er veeldig opp og ned. Har også mye vondt nederst i magen, som menssmerter, er vel livmoren som strekkes. Krysser bare alt jeg har for at kvalmen går over rundt uke 12! 

Må lage meg en slik ticker, de er så søte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har tickere :danse:

 

Men en ting som jeg ikke skjønner med disse tickerene. De er jo helt på bærtur ang hvor mange dager det er igjen.

Jeg er 8 uker i dag og i følge tickeren er det 224 dager igjen.

Supra er 7 uker i dag, akuratt en uke bak meg og har 234 dager igjen.. Er det ikke 7 dager i en uke da? Ikke 10 :ler:

Hippåhoppsan og Frøkenstrøken er like langt med skiller hele 13 dager i tickeren :fnise:

Jeg liker ikke sånt rot :opplyser::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg skal lagen et presentasjoninnlegg som første innlegg. Hvor jeg legger inn litt info om oss. Alder, barn nr ?, bosted ca, mens termin og senere oul termin.

Noe mer vi bør ha med?

 

Eksempel:

Kakaoen, 29 år, Sørlandet, barn nr 2 og termin 4/3 :)

 

Så redigerer jeg første innlegg og legger alle inn der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...