Gå til innhold

Kakaobønna den 2.


Kakaoen

Anbefalte innlegg

Den 12. februar 2016 at 14.01, Kokos skrev:

Uæh, siste helg med enebarn! Så innmari spennende :nigo: Har dere navn klart enda?

Jeg spurte mannen om det var kjipt å ha bursdag i slutten av juni da han var liten og ja, det var det. Enkelt og greit. :P Mitt første feiltrinn som forelder der altså, dårlig planlegging! :fnise:

Jentenavnet er nok klart tror jeg. Guttenavnet derimot er ikke det. Jeg har mitt forslag, og mannen har ikke kommet med noen siden han ikke tror vi trenger det :ler: 

Åååå så godt at det ikke bare er jeg som ikke likte å være "slutten av juni" barn :P Var kanskje mer vanlig før at folk dro på ferie tidlig enn nå. Så kan jo hende jenta di får en helt annen opplevelse :) Du er uansett ikke den eneste med "dårlig planlegging" Tipper mini blir passe sur som 15-17 åring fordi han er født i november :fnise: 

Den 12. februar 2016 at 19.24, Susa skrev:

Nå nærmer det seg! Så spennende å ikke vite hva det er!

Du skulle sett meg for omtrent et år sida, det var så lite liv i magen, og med en litt dårlig fungerende morkake, så var jeg ekstra nervøs. Aner ikke hva jeg tenkte, men la meg på magen på gulvet, med kula! Så vel passe dum ut der jeg lå og vippa og skvisa babyen:rulle:  Men det er en ekkel følelse, skjønner godt at du var nervøs! 

Hvordan gikk fødselen med storebror? De tok vannet, og så gikk det sånn høvelig greit? 

OMG… Gjorde du det?? :hoho: Uffda :P Det er en veldig ekkelt følelse. I hvertfall når man er så sinnsykt nærme mål.
Fødselen gikk bra med mini. Vannet ble tatt og riene kom etter en times tid. Tror de tok vannet ca kl 12. Og kl 16 begynte de å registrere meg i aktiv fødsel med 4 cm. Kl 01.00 var han ute. Drøyde veldig på slutten da. Takket være at jeg bare lå der i senga og kom meg ingen vei.. Men jm sier det var en veldig fin fødsel til å være førstegangs, og jeg var fornøyd selv også. Merket ikke noe til at timene fløy. Bare mannen som gjorde det :fnise: 

Kjenner jeg får litt hetta av å skrive det nå siden jeg skal i ilden igjen om 3 dager :hakeslepp: 

Gratulerer med 1 åringen foressten :strix: 

13 timer siden, ara skrev:

Tenk at du snart er 2 barnsmor :grine::rodmer::hjerte:

Flott at du tar lite liv på alvor. Nøl ALDRI med å ringe. Det kan være forskjellen på liv og død! 

Hvordan er formen din da? Du er jo skikkelig  høygravid nå! ! :kose:

 

Formen tja.. Etter forholdene kunne den vært mye værre :hoho: Bekkenet er mer vondt, jeg er blitt nesesprayavhengig etter utallige forkjølelser,sliten, hater å bøye meg frem for å ta noe fra bordet. Føler jeg skal kveles :hoho: Og det er mye press foran i bekkenet når jeg går. Føler det skal knekke i to.. Men er jo bare noen dager igjen. Rart hvor fort dette har gått i forhold til sist.

13 timer siden, BeKind skrev:

Åh, tenkt at tiden snart er inne :strix: 

Godt å høre at lillebønna lagde mye liv igjen! Skjønner at det å ikke kjenne bevegelser gjør folk kjemperedd, og er glad for at jormødre ber gravide ha lav terskl for å ringe! Det å ikke lære seg å kjenne bevegelsene til baby er mitt største mareritt! Kommer til å ha helt noia den gangen jeg blir gravid :bond: Håper alt står bra til med deg mot den siste tiden nå :hjerte: Snart to bønner i hus :nigo: 

Det som er litt rart er jo at jm og leger ber deg ringe om du er usikker. Men mange blir møtt med sure miner når de ringer føden. Spes om føden allerede er stappfull av folk. Så jeg skjønner at folk kvier seg for å ringe. Meg inkludert. Hater sånne typer telefoner. Håper bare knøttet oppfører seg disse siste dagene :opplyser: 

10 timer siden, kaffemor skrev:

Siste helgen ettbarnsmor :bond::strix: 

Viktig å ta lite liv på alvor ja, skummelt det der. Godt baby kompenserer med å være ekstra aktiv i dag :hoho: Synes ofte det er sånn her også :fnise: 

Jeg tipper fortsatt jente. Og at hun er... 50 cm og 3680. Så det var veldig likt som Sjelas tipping, men det var de tallene som falt ned i hodet mitt, så det får bare være :ler: 

Det er notert ;) jeg føler meg som en elefant, så føler du er nærmere realiteten enn andre :fnise:

10 timer siden, Androide skrev:

Håper du mener siste helgen som ettbarnsmor, og ikke som et barns mor - du har vel forhåpeligvis tenkt å være mamma neste helg og :fnise:

Sorry, kunne ikke dy meg! Masse lykke til med den forestående begivenheten!! :strix:

Haha.. uff :bond: Jeg hadde garantert ikke klart å dy meg om det gjalt noen andre :hoho: Er ikke alltid like god kompis med gramatikk, rettskriving eller ord deling (orddeling?? :hoho:

7 timer siden, Teriyaki skrev:

Å nå nærmer det seg skikkelig!  

Jeg tror hun ( ;) ) veier 3700 g og er 52 cm. :)

Jaaa..

Har skrevet deg på :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okai.. la oss først starte med litt TMI :ler: 

Legen ringte meg jo og ba meg ta en antibiotikakur før fødings. Noe jeg gjør. Og det fører ca alltid med seg slike helvettes soppinfeksjoner. Det er seriøst det siste jeg vil ha nå kjenner jeg. Så jeg spurte jm om jeg kunne bruke slike melkesyrebakteriekapsler oppi høna. Og det var null problem. Merket fort endringer der nede som ikke var de aller beste. Første gang jeg putta inn en kapsel for et par netter siden tok jeg ut en "blodig" finger. Hva f… Og da blødde jeg en del fra slimhinna ved åpninga. Deilige saker.
Men i går gikk det bedre. Når jeg tidligere har puttet ting inni der som slike piller og tamponger pleier jeg alltid dunke borti livmorhalsen. Men i går kjente jeg ikke noe til den :bond: Bare noe himla bløtt vev. Skikkelig creepy saker og jeg gjorde meg fort ferdig. Er ikke så gira på å fingre meg selv :hoho: Føler jeg infiserer området til tross for rene hender.
Men ja.. Det må jo være gode nyheter da :danse:  Så blir spennende å se til mandag. Siste modningsakupunktur og JM sa ho kunne sjekke åpning og evt strippe meg om det gikk. 

Ellers så har vi i dag vært på kino med mini for første gang. Tenkte det var kos å gjøre noe sammen før babyen er her. Vi så flåklypa. Som var litt for kjedelig for denne tassen, for han ble ganske så rastløs etterhvert :sjenert: Men det er han jo hjemme også hvis jeg setter på en film.
Da jeg kom hjem hadde et blomsterbud vært på døra. Hæææ tenkte jeg. Og det var søren meg mannen som hadde kjøpt blomster til meg :rodmer: En bukett fra han, 3 røde roser fra mini og en bamse med sjokolade til meg.. Jeg ble litt slik da jeg leste kortene ::grine:
Har ikke helt kontrollen for tiden. Mannen ble litt sjokka da tårene mine bare rant og sa bare: Oi.. ble du så glad :hoho: 
Så jeg lurer på om jeg må slippe han til i kveld sånn at han får hjulpet til med modningsprosessen :ler: Frister ikke veldig, men her får man ta det man kan for å gjøre kroppen klar :hoho: Skikkelig romantisk eller hva? :ler: 

I morgen blir det litt mer rydding her. Svigers kommer en tur. Mannen må vise de bhgen og de trenger tydelige beskjeder om hvordan dette skal foregå. Må kanskje ha det skriftlig :hoho: Herregud så mye enklere det hadde vært om det var mine foreldre som tok seg av dette. Bare det at de skal klare å få opp utgangsdøra vår er jo en utfordring. Vi har sånn kodelås.. Og svigermor har jo ikke bankkort en gang. Bare for å se sammenhengen. :sjenert:  Føler meg 14 år igjen og dødsflau over å "vise frem" svigerforeldrene mine for de ansatte i bhgen. Svigermor kommer garantert til å ploppe ut med noe idiotisk foran ped lederen. Ho er jo i tillegg skikkelig anti bhge.. Kanskje like greit at jeg ikke er der sammen med de. Så slipper jeg å føle for å grave meg et hull i bakken :hoho: 

Jeg klarer nesten ikke forberede meg til fødselen en gang fordi hodet mitt bare tenker over hva som skal skje med mini underveis. Jeg sa til han at farmor og farfar kommer på besøk i morgen og første han svarer er: Skal dere på tur??
Det satt nok litt spor i han å være hos de i 4 dager før jul da vi var på julebord. Når vi skulle dit på julaften sa jeg at vi skal overnatte hos farmor og farfar og da svarte han: Nei.. mamma ikke dra på tur igjen.. Og den stakk ganske godt i mammahjertet :( Ikke at jeg tror han har det vondt der, for han viser tegn til å kose seg. Men alikavel :( 
Prøver å trøste meg selv med at det kun er et par dager i et langt liv da.. Men jeg ser ikke for meg at jeg klarer å slappe av og nyte babyen før jeg er trygt hjemme igjen med mini i nærheten.
Hilsen kontrollfreaken :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kakaoen skrev:

Jentenavnet er nok klart tror jeg. Guttenavnet derimot er ikke det. Jeg har mitt forslag, og mannen har ikke kommet med noen siden han ikke tror vi trenger det :ler: 

Åååå så godt at det ikke bare er jeg som ikke likte å være "slutten av juni" barn :P Var kanskje mer vanlig før at folk dro på ferie tidlig enn nå. Så kan jo hende jenta di får en helt annen opplevelse :) Du er uansett ikke den eneste med "dårlig planlegging" Tipper mini blir passe sur som 15-17 åring fordi han er født i november :fnise: 

Jeg er født i november! :hoho: Elsker det, da. Selv om det sikkert var litt kjedelig å være en av de som ble 18 sist, så har det gjort at jeg elsker høsten fordi det er "bursdagsårstiden" min. :fnise: Og ikke minst - etter fylte 18 så er man en av de siste som blir "gammel" resten av livet. Mannen var jo 30 i nesten et halvt år før det var min tur, det føltes skikkelig bra. :ler:

Broren min er født midt i juli, skal høre med han også om han har noen traumer (annet enn en sykt irriterende lillesøster som krevde oppmerksomhet på bursdagen hans... :sjenert:).

Jeg ble rørt av blomstene fra mannen din jeg også! :grine: Way to go, Kakaomannen! Det var skikkelig fint gjort. :rodmer: Synes absolutt du skal tre deg nedpå for å få fortgang i sakene i kveld, det har han fortjent. :fnise: Og det høres jo ut som det har begynt å skje noe allerede. :jepp: Åh, spennende dager. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh tippa ikke de tallene fordi jeg synes du ser ut som en elefant altså!! Bare så det er sagt :ler: Synes du ser flott ut, og troor (uten å ha så veldig peiling) at det er rimelig gjennomsnittlig størrelse på nyfødt bebbis? Eller har jeg tippet en stoooor jente uten å være klar over det? :hoho: 

Herlig med blomster :rodmer: Jeg elsker å få blomster!! Synes det er så koselig! Håper veldig jeg også får blomster i morgen :P 

Har hun ikke bankkort? :hakeslepp: Hvordan er det mulig? Haha! Min bestemor på 90 har bankkort jo :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill mann!!! :biggrin::rodmer:

 

Oioi, du skal se denne ungen bare plomper ut på 1 2 3 denne gangen :nigo:

Hvor lenge var du i aktiv fødsel sist? De sier jo ofte at neste fødsel går raskere. Det stemte her hvertfall. Men begge mine fødsler var veldig raske da.

Gratulerer med morsdagen :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med blomster da, særlig når man ikke forventer det! Måtte le høyt av den påfølgende replikken ("jeg får vel slippe han litt til i kveld"), toppen av romantikk på slutten av en graviditet altså! :hoho::hoho:

Du vet jeg føler innmari med deg når det gjelder svigers og det å slippe de "inn" i privatlivet liksom. Jeg hadde vært fryktelig ukomfortabel selv! Men det er jo en god løsning for mini dette, han er trygg og det kommer til å gå veldig bra ... Og så får du føde fort og greit så du får sendt mannen hjem igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med morsdagen, kjære Kakaoen! Tenk at det bare er noen få dager igjen, da! Håper fødselen blir rask og grei! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om det kanskje kan skje noe av seg selv nå da ;) Er du moden så kan det jo absolutt hjelpe å la mannne bidra litt :lur: Er jo valentines og greier, go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kokos skrev:

Jeg er født i november! :hoho: Elsker det, da. Selv om det sikkert var litt kjedelig å være en av de som ble 18 sist, så har det gjort at jeg elsker høsten fordi det er "bursdagsårstiden" min. :fnise: Og ikke minst - etter fylte 18 så er man en av de siste som blir "gammel" resten av livet. Mannen var jo 30 i nesten et halvt år før det var min tur, det føltes skikkelig bra. :ler:

Broren min er født midt i juli, skal høre med han også om han har noen traumer (annet enn en sykt irriterende lillesøster som krevde oppmerksomhet på bursdagen hans... :sjenert:).

Jeg ble rørt av blomstene fra mannen din jeg også! :grine: Way to go, Kakaomannen! Det var skikkelig fint gjort. :rodmer: Synes absolutt du skal tre deg nedpå for å få fortgang i sakene i kveld, det har han fortjent. :fnise: Og det høres jo ut som det har begynt å skje noe allerede. :jepp: Åh, spennende dager. :hjerte:

Tre deg nedpå…. :skratte::skratte: Er godt du er like romantisk som meg :hoho: 

18 timer siden, kaffemor skrev:

Ææh tippa ikke de tallene fordi jeg synes du ser ut som en elefant altså!! Bare så det er sagt :ler: Synes du ser flott ut, og troor (uten å ha så veldig peiling) at det er rimelig gjennomsnittlig størrelse på nyfødt bebbis? Eller har jeg tippet en stoooor jente uten å være klar over det? :hoho: 

Herlig med blomster :rodmer: Jeg elsker å få blomster!! Synes det er så koselig! Håper veldig jeg også får blomster i morgen :P 

Har hun ikke bankkort? :hakeslepp: Hvordan er det mulig? Haha! Min bestemor på 90 har bankkort jo :P 

Haha.. nei jeg tenkte ikke slik altså ;) Gjennomsnitt på nyfødt er vel 3500 gr. Men jeg har jo sv.diabetes og da er jo sjansen stor for at babyen er større en gjennomsnittet.

Ble det noen blomster på deg? ;) 

Nei hun har ikke det. Ikke har de oppvaskmaskin heller. Hun fikk mobil for et par år siden fordi svogeren min tvang de til det i tilfelle noe skulle skje. Så de er ikke bare gamle, men også veldig gammeldagse :sjenert: 

8 timer siden, ara skrev:

Så snill mann!!! :biggrin::rodmer:

 

Oioi, du skal se denne ungen bare plomper ut på 1 2 3 denne gangen :nigo:

Hvor lenge var du i aktiv fødsel sist? De sier jo ofte at neste fødsel går raskere. Det stemte her hvertfall. Men begge mine fødsler var veldig raske da.

Gratulerer med morsdagen :strix:

 

8 timer aktiv fødsel ble det vel. Jeg har alltid tenkt fra de tok vannet, men det tenker jo ikke disse jordmødrene. 8 timer aktiv fødsel er jo gjennomsnittet til jordmødrene. Om alt går som det skal kan jeg nok halvere den tiden sa jm. Kroppen må bare få kommet seg i gang. Er gjerne det som tar tid med igangsetting.

Gratulerer du også :klemmer: 

7 timer siden, lille_frosk skrev:

Så fint med blomster da, særlig når man ikke forventer det! Måtte le høyt av den påfølgende replikken ("jeg får vel slippe han litt til i kveld"), toppen av romantikk på slutten av en graviditet altså! :hoho::hoho:

Du vet jeg føler innmari med deg når det gjelder svigers og det å slippe de "inn" i privatlivet liksom. Jeg hadde vært fryktelig ukomfortabel selv! Men det er jo en god løsning for mini dette, han er trygg og det kommer til å gå veldig bra ... Og så får du føde fort og greit så du får sendt mannen hjem igjen :fnise:

Haha… Høygravidsex er ikke romantisk. Bare det å få snudd seg i senga slik at man kan kysse hverandre er jo et helvettes pes uten like :hoho: 

7 timer siden, La Traviata skrev:

Gratulerer med morsdagen, kjære Kakaoen! Tenk at det bare er noen få dager igjen, da! Håper fødselen blir rask og grei! :klem:

Gratulerer du også :klemmer: 

6 timer siden, Favole skrev:

Spennende om det kanskje kan skje noe av seg selv nå da ;) Er du moden så kan det jo absolutt hjelpe å la mannne bidra litt :lur: Er jo valentines og greier, go for it!

Vel.. Jeg slapp han til og nei det har ikke skjedd noe :fnise: Har hørt andre si de får kynnere og maserier av sex.. Ikke her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer helgen seg slutten. Mannen driver og leser kveldseventyr for mini as we speak.

I dag har vi ryddet MASSE. Hele huset har blitt støvsug av mannen. Og har går grundig til verks når han først setter igang. Er flaut når man ser hvordan støvskyen fyker avgårde når han står på verandaen og banker livskitten av sofaputene :bond: 

Mini har hatt en tisse i buksa dag. Tissa på seg 3 ganger. Men sånt skjer jo. Skulle liksom nyte siste helgen med han, men det bajasen har vært så ulydig og vill i hele dag at jeg trodde jeg skulle eksplodere på han :sur:  Gjort alt han ikke får lov til og mast hull i hodet mitt. Jeg orker ikke bruke energi på å krangle med han, så har bare latt han styre på.
I morgen er det siste dagen her hjemme hvor han har bare oss to. Kjenner at det er en viss fare for at jeg kommer til å gå rundt og sippe sånn ca i hele morgen. :sjenert: Skal prate med de i bhgen i morgen ang hva som skjer på tirsdag. Håper bare jeg klarer å la være å sippe der :hoho: Har heldigvis en ekstremt god unskyldning da :opplyser:

Svigers har vært her. Hun ser meg og sier: Ja dette kommer til å bli en stor baby… Alltid en hyggelig kommentar på lager. Hva skjedde med å si at nå ser jeg magen har blitt større siden sist? :vetikke:
Vi har gått gjennom hvordan ting skal foregå, mannen har vist de veien til bhgen og gitt de opplæring i hvordan man åpner utgangsdøra vår. Altså holder nøkkelbrikken foran åpneren i 2 sekunder til man får grøt lys og en fin lyd :hoho: Han skulle vise de alarmen også, men innså fort at jeg hadde rett og det beste er om vi lar være å skru på den alarmen :ler:

Dette føles uvirkelig og surrealistisk.. Jeg klarer virkelig ikke se for meg å få en baby igjen. Er ikke klar en plass til å bli mamma igjen. Men blir man noen gang klar? Skulle jeg ventet på det hadde vel mini blitt enebarn :P

Jeg slapp mannen til i går da :P Men han var noe skeptisk til opplegget. Vi har ikke spilt så veldig mye ludo i dette svangerskapet :plystre: Det frister så enormt lite..
Han lurte på om det var så lurt da.. At ikke babyen ville få vondt av å bli klaska i panna av en kuk :hoho: Så jeg sa at nei, denne babyen ligger uansett ikke noe særlig ned i bekkenet mitt. Så så langt inn klarer du ikke komme :P
Så måtte jeg forsikre han om at babyen ikke blir dekket av gammel sæd under fødselen :hoho: Menn har så rare bekymringer.. Så jeg måtte forklare han hvor fort guffa hans renner ut igjen :fnise:  Men ja.. Det ble gjort. Helt ok i grunnen. Følte meg som en stivna 90 åringer som ble humpa på og ikke klarte å flytte seg en millimeter før hofta gjorde vondt :hoho: Skikkelig romantastisk :ler: 

Men nå er kvelden her. Eneste plan er å få søsken vogna ut i gangen, babysenga opp på rommet vårt og rydde klar pasasje til gjestesenga nede dersom svigerfar trenger å sove litt ;) 

Skal på sykehuset kl 9.30 i morgen for akupunktur og evt stripping. Jeg tenker at det er like greit at jm røsker litt oppi der. Og at jeg uansett får vite hvordan det ligger an før tirsdagen. Er jeg veldig moden så skal ho få strippe og jeg drar hjem for å sløve. Er det lukket og låst så får ho gjøre det ho kan og jeg skal da tråle sørlandssenteret for å hjelpe det på vei :ler: 
Håper jeg kan dra hjem og legge meg på sofan heller :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler godt når jeg leser her altså! "La han slippe til", "tre deg nedpå" osv! Herlige kommentarer☺ og mannens bekymringer da!

selv om du ikke kjente noe, så kan jo runden i senga bidra til modning da! Spennende! Tvi-tvi imårra! 

 

Og sånne kommentarer, blæh! Husker jeg fikk beskjed om at det måtte være tvillinger da jeg var 6 mnd på vei, jeg var jo gigantisk! Og jeg som syns jeg hadde så fin babymage i kjolen jeg hadde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitpomfritt, du føder jo snart, jo! :bond: Lykke til når det skjer, fine Kakaoen! Det blir sikkert fint å endelig få møte dattera! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.11.2015 at 12.44, Kakaoen skrev:

å skrive fra telefonen er noe dritt... Siterer meg selv fra et gammelt innlegg. Kepasa?? :kjefte:

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øver meg på nattevåk jeg :ler:

Neida.. Våkna for å tisse og kjente at jeg også er i følingsland :sur: det har skjedd så ofte de siste ukene. Hver gang jeg spiser nærme leggetid går det galt. Så nå ble det vaffel med nugatti på. Er snart bedre.

Men seriøst.. Kg på mobil er noe møkk. Troe jeg må utnevne Frosken til sladrings mens jeg føder for jeg kommer ikke til å orke dette :ler:

Kommer sikkert ikke til å orke noe særlig mobilbruk i det hele tatt jeg 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sladrer gjerne :nigo: Oooh, det blir jo så gøy dette her!! Masse lykke til med modningsjobbing/stripping (?) i dag, nå er det skikkelig siste innspurt altså. Jeg synes det er HELT surrealistisk, så jeg lurer på hvordan du føler deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh, jeg leste at du var fødingsland.. Følingsland var mye kjipere. Men føding er rett rundt hjørnet nå! :bond: 

Håper du fikk deg litt søvn etter å ha vært oppe i natt! 

Lykke til på sykehuset! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i dag eller i morgon fødselen skal setjast i gang? Uansett: Masse lykke til! :tommelopp: Dette blir superspennande! :hoppe::hoppendeglad:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Susa skrev:

Hmm, er du her midt på natta? Skjer det noe??? (får ikke sove...)

Var bare føling som skjedde :ler: 

5 timer siden, lille_frosk skrev:

Jeg sladrer gjerne :nigo: Oooh, det blir jo så gøy dette her!! Masse lykke til med modningsjobbing/stripping (?) i dag, nå er det skikkelig siste innspurt altså. Jeg synes det er HELT surrealistisk, så jeg lurer på hvordan du føler deg! :ler:

Så gøy :) Får håpe jeg er oppegående nok til å orke å skrive en melding til deg da :P 
Jeg er ganske enig med deg i at det er surrealistisk ja :hoho:

4 timer siden, Kokos skrev:

Doh, jeg leste at du var fødingsland.. Følingsland var mye kjipere. Men føding er rett rundt hjørnet nå! :bond: 

Håper du fikk deg litt søvn etter å ha vært oppe i natt! 

Lykke til på sykehuset! :klem:

Føling er langt kjedeligere enn føding ja :P Sovna igjen ganske fort etter jeg kjente at blodsukkeret var på vei opp :) 

3 timer siden, Mirabella76 skrev:

Er det i dag eller i morgon fødselen skal setjast i gang? Uansett: Masse lykke til! :tommelopp: Dette blir superspennande! :hoppe::hoppendeglad:

Det er i morgen ;) Kun modningsakupunktur og stripping i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...