Gå til innhold

Er alle gode ting 3?


fridr

Anbefalte innlegg

Pjuh :tongue:  TR kom i dag :laugh:

 

Ja, jeg blir nok å få progesterontilskudd. De fant ingenting feil med fosteret, men jeg hadde lavt progesteron :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Jo... er ikke klar. Har vært veldig tøft å miste to ganger på rad nå. Og har behov for å gå ned noen kg slik at graviditeten blir lettere :)

Skal også ta litt mer prøver hos lege og snakke med gyn en eller annen dag...

Men håper at når sommer eller høst nærmer seg, kanskje vi prøver igjen :) Begynner jo å nærme meg 30... Bare et år igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det kan være godt med en pause da! To ganger er hardt. Jeg sleit lenge med å snakke om den ene gangen min. Har litt angst for alderen jeg også, selv om de sier 35 er den nye 25...... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Er egentlig ikke alderen jeg er mest stressa over. Det er helsa :/ Den blir bare dårligere. Jeg liker nemlig veldig godt den friheten å ikke ha barn! ;)

Håper de finner en kur eller noe for æ stoppe opp nedgangen. Det hadde vært et mirakel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Godt over en uke siden TR skulle vært her. Men er heldigvis ikke gravid :)

Heldigvis fordi mannen har ikke fått seg fast jobb enda, jeg er godt i gang med kostholdsforandring (og går ned i vekt, yeii! ) og jeg har bestilt tur på spa-hotell med en venninne om noen uker :)

Sola er på god vei tilbake og jeg hr en god følelse for våren og tiden fremover :D

 

Lihkku Beivvin! Dagen skal feires med bidos og gahkko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei @Sapphira :)

det går forsåvidt bra. Mye har skjedd det siste hlave året og jeg har ikke vært aktiv her inne...

skal prøve å oppdatere en dag :)

Enn med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint! Vi har akkurat blitt prøvere igjen, så er endelig mer aktiv på forumet. Hadde vært gøy med en oppdatering fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da var jeg gravid igjen, da... Ikke akkurat planlagt.

Har grått hysterisk i en time nå, men begynner å roe meg. Er så livredd. Orker virkelig ikke å gå gjennom dette flere ganger. Samtidig har jeg ikke lyst på barn nå! 

Må bare komme meg til legen så fort som mulig...

Faderullan, altså! Vet ikke hva jeg skal tenke. Er mest lei meg akkurat nå, faktisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ble helt sinnssykt glad og skulle bare kose og dulle i hele går :laugh: Han var skikkelig sånn nyforelska og lå bare og så meg i øynene og sussa meg overalt hele tiden :rodmer: Vi er ihvertfall flinke til å lage barn!

Han sier at det blir å gå bra denne gangen. Vet ikke helt hva jeg vil. Orker ikke en abort til. Har fått time hos legen på fredag. Fastlegen min er i permisjon og har nå en vikar. Håper hun er like flink som min faste. Jeg fikk veldig mye støtte fra jordmor, legen og gynekolog sist gang, regner med at om jeg forteller hva disse sa sist gang, skal det gå greit. Jordmor er slutta og gynekologen er ikke på sykehuset mer :fnise: Håper jeg blir like godt ivaretatt denne gangen.

Det har aldri passet så dårlig som nå! Mannen er akkurat begynt i ny jobb og jeg er tyngre enn noensinne. Sliter skikkelig med vekta og har ikke fått til å gå ned. Jeg har akkurat fått ordna slik at jeg skal i møte med kommunen og diskutere eventuelle andre jobber jeg kan prøve meg på. Jeg har overhodet ikke lyst på barn lengre, men nå har jeg jo ikke akkurat et valg.

Jeg har begynt å ta vitaminene mine og må sikkert få progesteron. 

De eneste symptomene jeg har er at jeg griner for alt. Seriøst. ALT. Regner med jeg hadde en festeblødning eller noe i helga. Trodde jeg skulle få mensen, for jeg er ganske sliten i korsryggen. Jeg har ømme bryster og må opp kl.5 hver natt for å tisse. Luktesansen er sterkere, men ellers merker jeg ikke så mye. Har hatt mye løs mage. Er det vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er da :rodmer:

Jeg ble forstoppet da jeg ble gravid, er sikkert like vanlig å bli løs i magen. Har vel hatt mine perioder med det også når jeg tenker meg om. Det har jo gått av en hormonbombe i kroppen din, da er det mye rart som skjer :Nikke: Og alle tanker og følelser rundt dette er helt normalt selv om jeg skjønner at du er i en ganske annen situasjon enn mange andre. Har en nabo som er gravid med nr tre og hun sa at hun håpet hun begynte å glede seg snart, da var hun over halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er en skikkeli going :laugh: Han har også beldig lyst på barn og har hatt det siden vi ble sammen.

Uff, håper dey ordner seg for naboen din :( Jeg blir nok å glede meg hvis dette går bra og jeg kommer hodt ut i graviditeten. Nå er jeg mest sjokka og redd.

Hadde glemt hvor utrolig MER sliten jeg blir enn vanlig, av å være gravid :sFun_sleeping: Har vært på jobb i bare noen få timer og var nødt til å legge meg å sove litt etterpå. Håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos både fysioterapeuten og legen. Fysio mente jeg egentlig bare burde bli sykemeldt med en gang siden jeg er så sliten. Legen var enig men sa at det var opp til meg. Jeg har ikke lyst til å sitte hjemme og kjede meg og gruble. Må bare være ekstra flink til å hvile, tenker jeg... Legen sendte meg videre til gyn, så får vi se hvor snare de er der... 

Jeg grein jo selvfølgelig inne hos legen og hun fikk helt vondt av meg fordi jeg var så trist og apatisk. Men det er kun når jeg er nødt til å tenke på det og forholde meg til det. Ellers går det bra. Er bare litt kvalm... Jeg sa til henne at jeg ville inn så raskt som mulig, fordi forrige gang da jeg var inne til tidlig UL var det på en måte for sent. Skulle være i uke 8, men fosteret hadde utviklet seg kun til å se ut som uke 6. Og kun et par dager etterpå sluttet det å vokse... Jeg fortalte henne at det var ved flere anledninger målt lav progesteron og at gyn og fastlegen min trodde jeg måtte få tilskudd av det. Hun visste tydeligvis ikke at det gikk an... Ble litt skuffa da. Vi får krysse fingre for at de tar meg inn på sykehuset i neste uke allerede. Ellers kommer jeg nok til å bli sprø. Og at de tar meg på alvor de selv om jeg ikke har hatt 3 aborter enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat noen tvil her, for å si det sånn! Krysset kom opp med en eneste gang :fnise: klarer faktisk å le av det nå. Men på onsdag da jeg stod med den i handa, var jeg ikke så høy i hatten!

20160921_155251.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok den ikke på morgenurin engang :laugh: Jeg følte meg så underlig etter et møte at jeg stoppet innom apoteket på vei hjem og kjøpte en test. Skulle ha mensen helga som var, og stod med denne i handa på onsdag. Kan virke som det er et sterkt lite frø inni der. Aldri hatt så tydelig test så tidlig :hoppe: Håper jeg får komme inn til gyn iløpet av uka som kommer :bond: Har jo selvfølgelig vært så lur å Google og funnet folk som har lykkes etter å tatt crinone. Håper jeg får det. Hjelper sikkert en del på nervene og.

Er kvalm, dødssliten, ikke lyst på noe kjøtt, generelt utilpass/føles som jeg er influensasyk, ømme bryster, vond og sliten korsrygg, heftig luktesans og løs mage :dry: Har ikke vært så plaget med at jeg må tisse om natta. Det var et sikkert tegn de forrige rundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...