Gå til innhold

Er alle gode ting 3?


fridr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, kaffemor ❤ Det håper jeg og :)

Og nå er TR og kommet, så kroppen er ikke heeeelt på bærtur :) Skulle kommet i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne forkjølelsen tok heeelt av og har ligget strak ut hele helga. Er enda ganske plaga med slim i nesa og halsen, enda litt slapp og hodepine. Blæh! Hater å være syk, ingen det er så synd i i hele verden som meg da! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :( Ser det er flere på jobb som har hosta i mange uker nå (virker det som). Noen forkjølelser sitter i altfor lenge... God bedring! Og ha en fin arbeidsuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TR kom på fredag.

I morgen skal vi i banken og høre om vi får lån til å kjøpe oss noe eget. Er superspent! Har regna mye på det og ser at vi klarer det akkurat. Jeg har ikke akkurat høye inntekter, men det blir å gå opp om jeg får ung ufør snart :) Trodde det skulle lønne seg at jeg jobber, men AAP er ikke akkurat lønnsomt...

Jeg skal ikke slutte å jobbe altså, men uførepensjon gir mer penger enn AAP.

Må innrømme at disse tingene tærer... Skulle ønske jeg var frisk og klarte jobbe 100% så hadde jeg sluppet å forholde meg til all denne dritten...

Man skal være bra frisk for å være syk, altså!

Er ganske langt nede i perioder pga alt dette med NAV og søknader som skal hit og dit og ting man får avslag på og må begynne helt på nytt...

Syt i dag, men satser på positiv beskjed i banken i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

I dag skulle egentlig mannen min blitt feiret. Men jeg feirer han inni meg. Han har to englebarn. Selvom de aldri ble større enn en kidneybønne, var de likevel og like fullt hans barn.

Håper han får oppleve å bli far en dag. Han kommer til å bli fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har holdt meg litt unna KG i det siste. Var lei alt babysnakket ;)

Det er rart å tenke på at jeg egentlig skulle sittet med en liten baby nå. Men det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Shitshitshitshit.... Ser nesten ut som jeg er gravid igjen :(

Må nesten vente å se om TR kommer... Jeg orker ikke dette nå! Er ikke klar for det! Vi som har vært så flinke. Det er visst sant det de sier at "en dråpe er nok", for vi har hoppa av i svingen helt siden jeg mista sist....

 

Håper det bare er jeg som er paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dråpe kan visst være nok, ja. Sier hun som ligger med beina høyt hver kveld :plystre:

Jeg tror ikke jeg har kommentert her før, men jeg har lest litt tidligere. Skal du følge rådet til gyn og begynne med blodfortynnende osv hvis det viser seg at du er gravid? 
Ønsker deg lykke til! SA/MA er ubeskrivelig vondt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...