Gå til innhold

Er alle gode ting 3?


fridr

Anbefalte innlegg

I løpet av året 2012 gikk jeg ned fra 120 til 75 kg med hjelp av lavkarbokosthold. Hadde alt for høyt insulinnivå, og forbrente omtrent ingenting ved mel og kornprodukter i kosten. Egentlig alltid vært aktiv, men var mye brød, ris og potet som ødela for meg. Fant etterhvert lavkarboprodukter som erstattet det meste, og lever sånn sett omtrent likt men uten vanlig sukker i hverdagen. Bekket i mellom 75-85 i hele 2013, men i de to siste årene nå har jeg ligget stabilt på 75 :) Har ei høyde på 175, så trives godt på skalaen her :)

Wow, det er godt jobba! Imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av året 2012 gikk jeg ned fra 120 til 75 kg med hjelp av lavkarbokosthold. Hadde alt for høyt insulinnivå, og forbrente omtrent ingenting ved mel og kornprodukter i kosten. Egentlig alltid vært aktiv, men var mye brød, ris og potet som ødela for meg. Fant etterhvert lavkarboprodukter som erstattet det meste, og lever sånn sett omtrent likt men uten vanlig sukker i hverdagen. Bekket i mellom 75-85 i hele 2013, men i de to siste årene nå har jeg ligget stabilt på 75 :) Har ei høyde på 175, så trives godt på skalaen her :)

Wow, det er godt jobba! Imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at begge våre poster kom opp to ganger. Svarte bare på en av de :vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Så rart at begge våre poster kom opp to ganger. Svarte bare på en av de :vetikke::fnise:

Ja :fnise: La ikke merke til at det hadde blitt dobbelpost før nå

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei jeg har på facebook posta i dag et bilde av seg selv med magen og skrev at hum var 21 uker på vei. Det skulle jeg vært nå på mandag som var.

Jeg ble ikke lei meg :) Føler at jeg har kommet meg godt over MAen nå. Men vet at november kan bli litt sånn trist. Skulle jo hatt en baby hos meg da... Og egentlig skulle jeg hatt en baby nå som ville vært nesten 5 mnd. Det er litt rart å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Det må være så rart å tenke på. Godt å høre at du ikke blir trist, men det er sikkert veldig spesielt å "følge" noen som ligger likt i løypa som du kunne gjort hvis alt hadde gått bra.

 

November er kjip uansett, noe sånt som dette hjelper ikke på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt rart. Jeg husker jeg ble trist i mai da det var en par-tre stk som annonserte på facebook at de skulle ha smått i november.

Men nå går det helt fint, jeg synes bare det er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja, november suger! Kjipeste mnd ever. Hos oss er det mørkt 24/7 da! :-/ Alltid en veldig tung mnd.

Endret av fridr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga var jeg på fest og møtte en venn fra studietida som jeg ikke har sett på sikkert 2-3 år. Kjæresten hans var gravid og hadde termin 7.des. Bare en uke etter jeg egentlig skulle hatt termin. Det var rart å se henne sitte der med magen sin, mens jeg drakk vin og lurte på hvordan min mage hadde sett ut. Men jeg ble ikke lei meg, og jeg tenkte ikke mer over det den kvelden. Tar det som en liten seier :)

Det var forresten en fantastisk morsom fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde en morsom fest! Kan tenke meg at det er litt rart å se andre som er ca like langt på vei som du kunne vært, men det er bra du klarer å ikke tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuu, bryllupsdag i dag :)

Må vel finne på noe spennende å mekke til middag. Mannen er ikke helt i form, dermed orker vi ikke gå ut å spise. Han sa vi kan heller gjøre det i helga :blomst:

Men lurer veldig på hva jeg skal finne på! Har lyst til at det skal være noe nytt og spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos ei venninne. Hun måtte ut og se til noe, og jeg og gutten på 10 mnd ble igjen inne. Han var trøtt og gråt og ville BARE opp. Jeg prøvde å la ham holde meg i hendene slik at han kunne gå litt. Men det var ikke godt nok. Ok, tenkte jeg... Vendte han med nesen mot en ovn og løftet ham opp under ermene og opp på ovnen, deretter opp på hofta. For hvem som helst kan dette være en selvfølgelighet. Men for meg var det en bragd. Jeg har store problemer med å løfte ting fra gulv eller nedenfor hofta mi. Da ble jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Stikker nesa mi innom prøvedagboka di. Veldig trist å lese om din SA og MA :( Sender litt babystøv og lykkeønskninger din vei :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, BeKind :) Stille her fra meg. Er i syden og koser meg før jeg begynner på jobb snart. Gleder meg litt til skolestart og jeg får se "ungene" mine som jeg kaller dem. Det går kjempebra med meg. Koser meg så i varmere strøk. Har jo ikke akkurat hatt en super sommer sånn værmessig!

TR kommer vel torsdag eller fredag. Vi venger litt med å være uforsiktige til ferien er over. Så får vi kose oss skikkelig til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...