Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Kult! Gratulerer :hoppe: lang leveringstid? 

Det har jeg faktisk glemt å undersøke, men den kommer vel før april :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, så lang kø kan det vel ikke være :fnise: Bra det er så stort utvalg der ute, det blir jo et stort accesoir man har med seg rundt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, så lang kø kan det vel ikke være :fnise: Bra det er så stort utvalg der ute, det blir jo et stort accesoir man har med seg rundt :ler: 

Nei, får ikke håpe det er så mange som skal ha akkurat den nå, så jeg ikke må vente så altfor lenge. Skulle gjerne hatt vogna i går og prøvekjørt litt mer :fnise: ja, er ikke lett å velge i alle merkene og modellene der ute :ohmy: da jeg så vogna og ble fornøyd bestemte jeg meg for at den blir det, for leter jeg videre kommer jeg aldri til å få vogn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 24 timer og 45 min skal jeg på OUL! Jeg er så spent på å se lille nurket igjen :hoppendeglad: og jeg lurer litt på om jeg har begynt å kjenne litt bevegelse nå, men syns det er vanskelig å vite om det er baby eller bare magen :laugh: 

I går kjøpte jeg Paracet på apoteket og damen i kassen sa at hvis det var til meg måtte jeg bare ta det hvis det var nødvendig. Ble mildt sagt overlykkelig over at en ukjent person så jeg var gravid. jeg innbiller meg at ingen skjønner det, bare at de tror jeg er litt ekstra godt polstret rundt magen :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til vi skal ut å kjøpe vogn :) Prøver å ikke tenke på at de har slutta å produsere den grå skinnvogna til Emmaljunga :P De har en annen fin grå en i stoff så da blir det nok den hehe, men man må prøvekjøre litt først da :) 

Så flink dame på apoteket som tar jobben sin på alvor! Og så koselig at andre legger merke til babybumpen :) 

Gleder meg til å lese oppdatering etter OUL! :hoppe: 

Endret av Sjela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis det er den vognen du hadde sett deg ut, men er jo mange andre fine å prøvekjøre ja :smilbla: ja, godt de passer på og ekstra stas at hun så det :Knegg:

 

Da har vi vært på ultralyd og alt så heldigvis bra ut, og det blir en gutt! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoo :strix: Gratulerer med gutten! Da er det bare å begynne å kjøpe inn søte gutteplagg? ;) 

tusen takk :hjerte: vi måtte en tur på senteret i stad og kjøpe litt. Overkant ivrige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt i magen :strix: Velkommen i klubben for de med guttelus :nigo: 

Tusen takk, kaffemor :smilyblomst: stas med litt guttelus :briller:

Gratulerer :strix: Så stas! :hjerte:

Tusen takk, lillemy :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den 12. januar 2016 at 12.16, Sjela skrev:

Har du slutta å skrive dagbok? :(

Hvordan går det med deg og graviditeten? Handlet inn mye? :) 

Har falt litt ut av dagbokskrivingen og å kommentere deres dagbøker, men jeg følger fortsatt med! :biggrin:

Alt er bra med oss. 26 uker i morgen -føler tiden flyr og vi har altfor mye oppussing å bli ferdig med:bond:Har fått handlet inn en del, men føler vi aldri blir ferdig med det heller :fnise: 

Håper alt står bra til med dere også, Sjela! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så hyggelig å lese en oppdatering fra deg og at alt går bra! Tenk, du er 26 uker alt ja. Over halvveis det :nigo: Gøy med shopping. Gleder meg selv til det, men skal prøve å holde igjen frem til etter OUL :P Vi har flyttet inn i helt ny bolig, men jeg lurer allikevel på om ikke bittelitt oppussing aka maling av rom skal utføres. Vi får se :) Gøy å sysle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Sjela skrev:

Åh så hyggelig å lese en oppdatering fra deg og at alt går bra! Tenk, du er 26 uker alt ja. Over halvveis det :nigo: Gøy med shopping. Gleder meg selv til det, men skal prøve å holde igjen frem til etter OUL :P Vi har flyttet inn i helt ny bolig, men jeg lurer allikevel på om ikke bittelitt oppussing aka maling av rom skal utføres. Vi får se :) Gøy å sysle med.

Ja, kun 14 uker igjen nå, så skjønner ikke helt hvor tiden er blitt av, selv om jeg syns det går veldig sakte noen ganger også :fnise:  Men du er jo blitt 12 uker alt! Så fort det har gått :hjerte:

Vi holdt oss også til etter OUL, veldig vanskelig, men da får lommeboka kjørt seg! Har du fått time enda? :) 

Gratulerer med innflytting! Så deilig å få baby i nytt hus, men litt må man sysle med ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, bare 14 uker igjen :hakeslepp: Det blir vel mer realistisk her også når magen begynner å synes etterhvert. Foreløpig har plutselig det meste av symptomer forsvunnet, og magen har jo enda ikke rukket å komme. Rar følelse. Glemmer liksom at en er gravid :fnise: 

Jeg har fått time til OUL 9. mars. Da er jeg litt over 19 uker på vei :) Det er en stund til enda, men blir spennende. Og så håper jeg selvsagt alt er bra med den lille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 18. januar 2016 at 12.11, Sjela skrev:

Wow, bare 14 uker igjen :hakeslepp: Det blir vel mer realistisk her også når magen begynner å synes etterhvert. Foreløpig har plutselig det meste av symptomer forsvunnet, og magen har jo enda ikke rukket å komme. Rar følelse. Glemmer liksom at en er gravid :fnise: 

Jeg har fått time til OUL 9. mars. Da er jeg litt over 19 uker på vei :) Det er en stund til enda, men blir spennende. Og så håper jeg selvsagt alt er bra med den lille. 

Sent svar fra meg igjen :fnise:

Ja, rart det der med at man glemmer litt at man er gravid en periode, men plutselig kommer magen og sparkene :hjerter_rundt: 

Nå er det ikke lenge igjen til OUL!! Spennende! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sille4 skrev:

Sent svar fra meg igjen :fnise:

Ja, rart det der med at man glemmer litt at man er gravid en periode, men plutselig kommer magen og sparkene :hjerter_rundt: 

Nå er det ikke lenge igjen til OUL!! Spennende! :duskedame:

Har du avvent deg for KG?! :P 
Synes det alltid er hyggelig å lese oppdateringer fra deg :) Gleder meg til sparkene kommer. Håper det ikke blir altfor lenge til jeg kjenner liv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...