Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Har du tatt tempen? Det er eneste måten jeg er helt sikker på at EL har vært... Blir liksom aldri klok på de andre symptomene. Det er så vanskelig å vite :( Kanskje det er lurt å bare fortsette prøvingen til du er helt sikker på at EL har vært :)

Har ikke tatt temp før, tenkte jeg skulle starte med det neste pp :) Vanskelig med disse symptomene ja, de endrer seg jo gjerne også. :fnise:  Ja, prøvingen fortsetter til neste mens kommer, for å være på den sikre siden! Nå er jeg på syklus dag 25, og mensen skal i følge app komme på syklus dag 33-35. Så håper virkelig EL har vært, eller så blir den lang :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke til å sitere på mobil, så det får bli et vanlig innlegg :)

Syns 33-35 allerede er en ganske lang syklus jeg, får håpe at den ikke blir enda lengre ja :) Aller helst håper vi jo på to blå :biggrin: Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å sitere på mobil, så det får bli et vanlig innlegg :)

Syns 33-35 allerede er en ganske lang syklus jeg, får håpe at den ikke blir enda lengre ja :) Aller helst håper vi jo på to blå :biggrin: Når skal du teste?

Syns også det er veldig lange sykluser, syklusen har ikke kommet helt i sjakk etter p-pilla enda. Så håper ikke det blir enda lengre denne gangen :fnise:  Ja, håper virkelig det, men har ingen symptomer på at jeg er gravid, men tror jeg skal teste fredag eller lørdag neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den p-pilla ja... Føler jeg var superheldig som gikk rett inn i en 26-dagers syklus :)

Er jo mange som ikke har hatt symptomer før de fikk positiv test, så det er jo enda mulig :) Blir spennende å se framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den p-pilla ja... Føler jeg var superheldig som gikk rett inn i en 26-dagers syklus :)

Er jo mange som ikke har hatt symptomer før de fikk positiv test, så det er jo enda mulig :) Blir spennende å se framover!

Så bra! Hørtes deilig ut med normal syklus, veldig kjedelig med lang da det blir så veldig lenge mellom hver PP :(  Ja, så har allikevel ett lite håp frem til testene viser noe annet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På formiddagen i dag da jeg vasket badet kjente jeg at jeg plutselig ble litt kvalm, og kvalmen er der enda, men den er ikke ekstrem, så det er lett å overse den. Var også kvalm på fredagen gjennom store deler av dagen, og fikk ømme brystvorter samme dag. Så det er de samme tegnene som jeg pleier å få i en syklus. Men pleier aldri å bli kvalm samtidig som jeg har ømme brystvorter, pleier å være kvalm noen dager før?! Tappen min er også litt spesiell for tiden, den er hard , med ett litt tykt mykt lag utenpå. Så jeg håper jo at det betyr noe positivt, men har lest at andre har sånn tapp selv om de ikke har vært gravide, og jeg føler meg heller ikke gravid og har egentlig ingen symptomer som skulle tilsi det.

Mensen skal ikke komme før søndag i følge app, så får vente å se :rodmer: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du og den tappen :hoho: Det virker jo svært lovende da. Håper for deg :strix:

Haha, blir helt gal av denne tappetafsingen, så nå skal jeg slutte i tilfelle det har skjedd noe og jeg forvirrer bare meg selv egentlig  :fnise:  Takk, Siela :strix:

 

Tok en test i dag, og er 8-10 dpo (tror jeg), og var selvsagt blendahvit. Så skal prøve å ikke teste før fredag igjen, for da bør den vise riktig svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test på fredag! Sikker på at du får 2 blå :jepp: Og ja... ikke så lurt å tafse om det er bebis der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test på fredag! Sikker på at du får 2 blå :jepp: Og ja... ikke så lurt å tafse om det er bebis der. 

Tusen takk for optimismen Siela, trenger den :hjerte:  Ja, tror nok det er lurt sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg fredag nå! Håper så at du får to blå ♥ Har du klart å vente med testene? :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg fredag nå! Håper så at du får to blå ♥ Har du klart å vente med testene? :)

Tusen takk, Atziri :hjerte: Nei, måtte teste i går, og den var blendahvit - akkurat som forventet :fnise:

 

 

Jeg skulle jo holde meg unna, men neida. Måtte sjekke tappen i går på kveldstid som jeg pleier og da hadde den blitt helt hard, og den var jo en blanding av myk og hard i flere dager, så da regner jeg med at det ikke har skjedd noe denne gangen heller. 

I dag fikk jeg sterke mensen smerter nederst i midten av magen, som varte 5-6 timer. Kjentes ut som mensen skulle komme hvert øyeblikk, men nå har smertene gitt seg og ingen mensen. Merkelig. :klo:  Er jo litt for tidlig for mensen i min syklus, men den kan egentlig bare komme så jeg blir ferdig med den :laugh:  Tester fortsatt på fredag siden jeg skal på sommerfest med jobben, så får teste bare for å være på den sikre siden :)

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra jobb i dag bestemte jeg meg for at jeg skulle ta en test med en gang jeg kom hjem, selv om jeg vet godt man skal ta den på morgenen. I de siste dagene har brystvortene blitt mer og mer ømme/såre, hatt smerter i magen og litt kvalm/uvel på morgenen de 3 siste dagene. Og testen var .... positiv :hakeslepp:
Kommer til å teste meg igjen i morgen med en CB digital, og 4 andre forskjellige tester jeg har. :fnise:  :fnise:  Så nå håper jeg at det ikke er en kjemisk graviditet og at spiren sitter for da får vi mai barn og det er drømmen min  :hjerter_rundt: 
Legger ved bilde av testene, tok 2 forskjellige merker av billig strimler.
Test nr 2 er det vanskelig å se streken på, men man kan skimte den i virkeligheten.
 

post-72323-0-41146800-1440080639_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hurra! Gratulerer så mye :strix: :strix:

 

Hva var det jeg sa?! :strix: Gratulerer! Wohooooo

 

Gratulerer! :strix:

Tusen takk dere :strix:  :strix: 

Tester på nytt i morgen, og håper streken fortsatt kommer, kanskje det går litt mer opp for meg da :laugh: 

 

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Åh, så fantastisk :strix: Gratulerer så mye! Kom et kjempesmil når jeg leste posten din :biggrin: Er så glad på dine vegne! :hoppe: Krysser fingre og tær for at det går bra framover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Åh, så fantastisk :strix: Gratulerer så mye! Kom et kjempesmil når jeg leste posten din :biggrin: Er så glad på dine vegne! :hoppe: Krysser fingre og tær for at det går bra framover :klem:

Ååå, tusen takk kjære deg!  :rodmer:  Må si jeg smilte litt når jeg leste posten din også, veldig koselig å lese :biggrin:  Håper du får positiv snart også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok flere tester i går hvor alle testene slo ut, men den fra RFSU og strimmel fra fertil var svært svake streker, men CB digital slo ut på Gravid og Gravid 1-2. Har kun strimler fra fertil igjen og tok ny i dag, denne var også svak, men tror den har litt mer farge enn i går. Så håper dette går rette veien nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...