Gå til innhold

Sille's babydrøm


Sille4

Anbefalte innlegg

Jeg har også hørt dette, men har foreløpig slått det fra meg. Jeg har en ganske traumatisk opplevelse som omhandler en meeeget tørst meg (dagen derpå) og et møte med en mugge på en frokostbuffee som så veldig fristende ut. Kan enda kjenne smellet i brystet :P

Vil forøvrig tro at å blande det inn i en smoothie eller lignende vil ha samme effekt :)

Skjønner godt du har lagt fra deg det forslaget da, ja :fnise: 

Ja, det var ikke en dum ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hvordan går det? Du er vel i EL-land snart? :biggrin:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det? Du er vel i EL-land snart? :biggrin:

Hei :blomst: 

Ja, i følge app på tlf skal EL være på lørdag, men den har alltid vist for tidlig i fht symptomene mine og tidligere testing. Men tror kanskje jeg fikk EL-slim i går, men ingen andre symptomer?!. Men ble lagt inn aksjer både over i går, i går, og i dag sånn i tilfelle :fnise:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kanskje har kommet i DPO land nå. Fikk det jeg tror var EL-slim på torsdagen, hadde også dette på fredag og med litt friskt blod i. Har kjent på tappen hver dag denne syklusen og på torsdag og fredag var den nesten akkurat etter beskrivelsen av hvordan den er under EL, og har ikke kjent den sånn før i syklusen. Vi la inn aksjer både onsdag, torsdag, fredag og blir vel noe i kveld. Så håper vi har truffet, og at vi evt ikke har ødelagt noe med å gjøre det 3 dager på rad. Har også prøvd grapefruktjuice og slimløsende hostesaft denne PP og pute under rumpa. Så vi får se om det har hatt noe effekt :fnise:  :fnise:  Var litt kvalm på morgenen i dag, så får se om jeg er det ett par dager til og om jeg får ømme brystvorter snart. Da vet jeg hvertfall at det var EL jeg hadde. Må si jeg føler meg litt gal, men søkte opp tarot på stjernetegnet mitt for denne måneden på youtube og det virket lovende, men kan vel ikke akkurat si om jeg vet om jeg tror på det, og spesielt ikke på youtube, men godt å leve i håpet.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Håper dpo-tiden går raskt. Syns bestandig det er den verste ventetiden :( Hva hjelper grapefrukt og slimløsende hostesaft på? Det har jeg aldri hørt om :fnise: (hilsen ei som vil prøve alt for at spiren skal sitte ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Håper dpo-tiden går raskt. Syns bestandig det er den verste ventetiden :( Hva hjelper grapefrukt og slimløsende hostesaft på? Det har jeg aldri hørt om :fnise: (hilsen ei som vil prøve alt for at spiren skal sitte ;))

Håper også den tiden går fort, for mest sannsynlig kommer TR  denne gangen også og da vil jeg bare starte på ny periode så fort som mulig :laugh: Grapefruktjuice skal gi mer EL-slim og slimløsende hostesaft skal tynne ut slimet. (hvis jeg ikke husker feil) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OOOOOH! Har jeg ikke abonnert her før?!?! Da må jeg jo gjøre det nå, også rett inn i DPO tiden også :)  :Knegg:  :duskedame:  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOOH! Har jeg ikke abonnert her før?!?! Da må jeg jo gjøre det nå, også rett inn i DPO tiden også :)  :Knegg:  :duskedame:  :popcorn:

Hei LilleMy :blomst:  Ja, spennende med denne DPO tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har jo full kontroll, kvinne! Så avansert har ikke jeg blitt. Vet nesten ikke hva denne tappen er engang jeg :klo: Hostesaft og juice har jeg ikke prøvd. Nå skal jeg først tempe og prøve vidunder-gliden :hoho:

 

PS: Lykke til! Håper tida i DPO-land går superkjapt. Spent på om det klaffer nå som du har hatt så kontroll på EL :)

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har jo full kontroll, kvinne! Så avansert har ikke jeg blitt. Vet nesten ikke hva denne tappen er engang jeg :klo: Hostesaft og juice har jeg ikke prøvd. Nå skal jeg først tempe og prøve vidunder-gliden :hoho:

 

PS: Lykke til! Håper tida i DPO-land går superkjapt. Spent på om det klaffer nå som du har hatt så kontroll på EL :)

Må vel si jeg egentlig føler meg mer gal med alt dette hysteriet jeg driver på med, men hvorfor la noe være uprøvd. Så da blir det temping og dette vidunder-glidet neste pp evt. Da har jeg i hvertfall prøvd alt jeg kan prøve, så kanskje jeg roer meg litt etter det  :fnise:  :fnise:  Nesten så jeg burde gjort dette mot meg selv: :scorpis: 

Tusen takk :blomst:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. I starten var jeg veldig sånn: playin' it cool. Våre forfedre har da klart det uten alle hjelpemidlene. Men etterhvert som tida går blir man mer og mer utålmodig og lei og da prøver jeg gladelig alle triksa i boka. Drikker hostesaft i PP8 om ikke det blir baby i PP7! Basta!  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. I starten var jeg veldig sånn: playin' it cool. Våre forfedre har da klart det uten alle hjelpemidlene. Men etterhvert som tida går blir man mer og mer utålmodig og lei og da prøver jeg gladelig alle triksa i boka. Drikker hostesaft i PP8 om ikke det blir baby i PP7! Basta!  :jolie:

Kjenner meg igjen! Før vi startet prøvingen tenkte jeg at jeg skulle i hvertfall ikke bli en av de som tok helt av med el-tester, temping eller kjerringråd før etter et halvt år med prøving. Men det tok ikke mer enn 1 pp :fnise:  Nå er ikke 3 pp lenge å prøve, men pga lange sykluser blir det så veldig lenge mellom hver gang, så må jo ha noe å bedrive tiden med :plystre:  Det skader jo ikke å prøve med det i pp 8 evt, men jeg tror 7 er det magiske tallet altså!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper det :) Og håper at det har klaffet for dere nå også! Skikkelig babyboom om dagen, så da kan vi slenge oss med på lasset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper det :) Og håper at det har klaffet for dere nå også! Skikkelig babyboom om dagen, så da kan vi slenge oss med på lasset ;)

Syns godt vi kan bli med på det lasset ja. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg igjen! Før vi startet prøvingen tenkte jeg at jeg skulle i hvertfall ikke bli en av de som tok helt av med el-tester, temping eller kjerringråd før etter et halvt år med prøving. Men det tok ikke mer enn 1 pp :fnise:  Nå er ikke 3 pp lenge å prøve, men pga lange sykluser blir det så veldig lenge mellom hver gang, så må jo ha noe å bedrive tiden med :plystre:  Det skader jo ikke å prøve med det i pp 8 evt, men jeg tror 7 er det magiske tallet altså!! :Nikke:

 

Jeg begynte å tempe allerede i PP1, klarte ikke å vente :fnise: Vil så gjerne at det skal klaffe med en gang! Ja takk til å hive oss med på KGs babyboom :hoppe:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å tempe allerede i PP1, klarte ikke å vente :fnise: Vil så gjerne at det skal klaffe med en gang! Ja takk til å hive oss med på KGs babyboom :hoppe:

Godt det er flere enn meg som er utålmodig :laugh:  Ja, bli gjerne med på det lasset! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på om jeg har hatt eggløsning eller ikke?! Alle de andre syklusene jeg har hatt etter p-pille slutt har jeg jo blitt litt kvalm ett par dager og fått ømme brystvorter ca. 14 dager før mensen kommer, og har lest meg litt tilbake på appen jeg har og har tydeligvis hatt det jeg tror er EL-slim da også, derfor jeg regner med at disse symptomene er i forbindelse med EL.
Men har ikke merket noe av dette denne gangen, men har allikevel vært ganske sikker på at EL var i helgen  pga andre symptomer. Kjedelig hvis kroppen bare prøver seg på EL uten at det skjer noe, så blir sikkert en veldig lang syklus denne gangen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på om jeg har hatt eggløsning eller ikke?! Alle de andre syklusene jeg har hatt etter p-pille slutt har jeg jo blitt litt kvalm ett par dager og fått ømme brystvorter ca. 14 dager før mensen kommer, og har lest meg litt tilbake på appen jeg har og har tydeligvis hatt det jeg tror er EL-slim da også, derfor jeg regner med at disse symptomene er i forbindelse med EL.

Men har ikke merket noe av dette denne gangen, men har allikevel vært ganske sikker på at EL var i helgen  pga andre symptomer. Kjedelig hvis kroppen bare prøver seg på EL uten at det skjer noe, så blir sikkert en veldig lang syklus denne gangen :vetikke:

 

Har du tatt tempen? Det er eneste måten jeg er helt sikker på at EL har vært... Blir liksom aldri klok på de andre symptomene. Det er så vanskelig å vite :( Kanskje det er lurt å bare fortsette prøvingen til du er helt sikker på at EL har vært :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...