Gå til innhold

Fortell om din skumleste nabo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en skummel nabo? Fortell!

Jeg og typen skal heldigvis flytte snart, og det gleder jeg meg til. Nærmeste nabo her er en rar mann som sitter i vinduet i bekmørk leilighet. Jeg ble først klar over han en kveld venninna mi stod på kjøkkenet mitt og ropte på meg. Så sa hun " se fort på vindu nr 2 i 2etasje på nabohuset". Så gjorde jeg det og da ser jeg omrisset av naboen som satt helt klin inntil det mørke vinduet sitt. Tror ikke han skjønte at vi så han. Det ekleste er at jeg ser han sitter der hver eneste kveld nå. Ikke konstant altså, men det er sånn at jeg kan stå å lage middag, gløtte ut mot vinduet, ingen der, og så kikker jeg en gang til 30sek senere så sitter han der å glor på meg.

Utrolig ekkelt!! Typen er på guttetur så er helt alene, men når han kommer hjem skal jeg be han ringe på hos naboen å be han si til han at vi faktisk ser at han sitter der.

Flere historier om creepye naboer?

Anonymous poster hash: 4219e...2e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, for en creepy fyr!! Hadde fått litt noia der ja... Hvem sitter sånn i mørket og glor?? Er jo som tatt ut av en skummel film..

 

Jeg har hatt en nabo som var dømt voldtektsmann og hadde sittet inne flere år for voldtekter.

Jeg fikk greie på det den tiden det var en del voldtekter i Bergen sentrum, og det skjedde flere voldtekter i vårt område den sommeren. Vi bodde i et trangt smau, og det var blant annet en voldtekt rett oppe i smauet overfor huset vårt.

Men merkelig nok tenkte jeg ikke noe særlig over det da, kom bare på det nå.

 

Akkurat nå har jeg en nabo som doper seg, og som har mishandlet damen flere ganger så jeg har hørt det gjennom veggen, det er veldig ekkelt. Det har vært masse bråk i gangen rett utenfor døren min, aggressive rusede folk som slår i veggene og raserer ting, og jeg har ringt politiet flere ganger. Folk kommer inn og stjeler i boder osv. og han naboen er ganske ustabil. De fester, brøler og slåss og doper seg. Mye rare folk her i området, en aggressiv alkoholiker var oppe i fjeset på meg og en venninne og var hissig. Han har ropt etter meg en gang jeg gikk på gaten.

Ikke noe koselig.

 

Jeg har faktisk også hatt en sånn nabo som satt og glodde i vinduet, men han var tilbakestående da.

Han hadde lyset på. :P

Jeg syns litt synd i han, han var alltid alene. En eldre mann. Så jeg lot bare persiennene være oppe så han hadde noe å se på, haha :D

Hun jeg bodde med hatet at han glodde, så hun dro ned persiennene når hun så ham.

 

 



Anonymous poster hash: f119d...342
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skumleste nabo er en mannlig sykepleier som stadig lukter litt for mye spraydeo.

Anonymous poster hash: 987bb...743

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en til! Ikke min nabo da, men en som bor noen hus bortenfor tanta mi. Det er en mann som går i damekjoler og dameparykk! Jeg greier ikke slutte å glo på han, for han ser helt merkelig ut. Nesten 2 meter høy kar med kjole.....

Så er han sånn at han trigges av at folk ser på han. Har hendt flere ganger når jeg ser han at han stirrer tilbake og gliser og begynner å gå mot meg. Da går jeg bare enda fortere og når jeg kommer til tantes hus å snur meg så står han der midt på bilveien å glor på meg!

Anonymous poster hash: 4219e...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten oppdaget jeg og min venninne at naboen min (en eldre sær og ekkel mann) sto i buskene å runket mens han så på oss. Dette skjedde flere ganger til tross for at min far skjelte ham ut. En stund kunne jeg ikke en gang være i hagen vår (tross stort gjere) fordi han gikk helt inn i hagen vår for å se på meg. Det var ekkelt. han bor fortsatt på siden av mine foreldre.

Anonymous poster hash: 322d6...8fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten bodde jeg i blokk med mor, far og lillebror. Den ene naboen i oppgaven var sint hele tiden. Kom med frekke kommentarer, for eksempel at broren min(som satt i vogn og ikke kunne snakke enda) så feit ut i jakka si. Unødvendige småfrekke stikk hele tiden.

Viste seg senere at han var på "guttehjem" når han var liten, sånn for problembarn. Har nok ikke hatt så grei oppvekst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en nabo som plutselig dukker opp på verandaen og banker på glassdøren mens han titter inn for å se om folk er hjemme... Det er rimelig creepy, fordi man aldri vet når han plutselig står der.

Det kan være midt på dagen, for å spørre om noe med felles dugnad, måking av oppkjørsel eller noe. Eller det kan være om kvelden i høstmørket for å låne en lyspære... Plutselig står naboen der. På det vi føler er helt feil sted å banke på.

Og han gjør jo dette bare for å se om folk er hjemme, når han vil ha tak i noen...

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo, da familien flyttet inn tok seg stor plass i gata uke etter uke med biler, dette var offentlig gate, og han har stor innkjørsel. Jeg gikk opp til han og sa at han måtte bruke innkjørselen sin, for det hadde nå blitt vanskelig å finne parkeringsplass i gata vår da han opptok 3 parkeringsplasser, deriblant en tilhenger han plasserte midt på, for å oppta 2 parkeringsplasser. Jeg fikk da beskjed av å komme meg av hans eiendom eller så skulle han banke meg opp. Han tok opp mobilen og sa han skulle ringe etter kameratene så skulle drepe meg. Mine naboer er serbere, og jeg syntes dette var ekstra skremmende da det er en helt annen kultur og menneskeverd enn hva vi nordmenn har. 

 

Jeg gikk raskt for å si det slik og har fullstendig ignorert naboen siden. 



Anonymous poster hash: 99346...bfc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rape gal nabo! Hisser seg opp og kaller folk rape gal osv. Siste stunt fra han er at jeg fant dronen hans på balkongen vår.

Snart 2 uker siden og han har ennå ikke våget å komme å spørre etter den.



Anonymous poster hash: d4588...7e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rape gal??

Dialekt, jer jeg bor sier man rape tullat. Betyr at man er veldig gal.

Når jeg var lita så pleide nabojenta som var venninna mi å fortelle historier om ei nabodame, hun hadde livlig fantasi så jeg tipper at alt var tull. Men jeg trodde på alt der og da. Som at dama angrep en lege med kniv. Men dama var psykisk syk, hun pleide året rundt å stå på verandaen sin (som var vent mot hagen til venninna mi hvor vi lekte mye) i bikini og rope og skrike. Det var skummelt!

Som voksen så hadde jeg et par år en litt merkelig nabo. Noen ganger så stoppet han og pratet med meg, bare hyggelig prat om været eller noe sånt. Pg han smilte. Men om jeg sa hei til han om vi gikk forbi hverandre ute så så han stygt på mem og sa ikke hei tilbake.

Anonymous poster hash: aef5f...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dverg med minst 12 unger, har sluttet å telle hvor mange barn som går ut og inn derfra. Han kjefter på ungene og sitter i bilen med motoren på, et forsøk på å gasse meg ihjel, siden det er rett utenfor meg. 

 

 

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Har vært heldig med mine naboer skjønner jeg! Har bodd fire steder, tenker så det knaker, men kommer ikke på en eneste skummel nabo. :) Eller jo, en nabo hadde en illsint chihuahua :fnise:

Anonymous poster hash: f9dc8...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skumleste nabo er hun som flere ganger har skjelt ut postbudet. Høylytt, stygge ord og slamring med døra rett foran postbudet.

 

Da jeg var veldig liten var det mye problem og rabalder med en annen nabo, rettsaker osv., men de tingene har jeg bare blitt fortalt. De flyttet før jeg begynte på skolen, og fortsatte å lage spetakkel på deres nye bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene nabon vår ble nettopp dømt for å ha forgrepe seg på ungene til den andre nabon vår.

Det var rart å være huset i  midten. Han overgriperen var ganske skummel. Har forressten skrevet om han i en annen tråd her inne, rare naboer.



Anonymous poster hash: 5bc14...2fb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle nabo var utrolig ekkel. Det var en familie fra Polen. To gubber, en dame og to barn. Jeg bodde i første og de i andre etasje.

En sommerdag lå jeg ute og solte meg på verandaen og under deres. Jeg titter tilfeldig opp og ser rett inn i et øye som stirrer ned på meg gjennom sprekkene i plankebordene. Faen jeg skvatt inn i stuen. Noen dager senere står jeg ute i hagen og luker. Ser opp fra det jeg driver med og ikke mange skritt unna på grensen mellom deres tomt og min står den eldste gubben og glor på meg. Ga ham et stygt blikk før jeg gikk inn. Skjedde flere små episoder etter dette som gjorde meg ukomfortabel. Heldigvis har jeg flyttet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen under var veldig rar, bodde med sønnen sin. De hilste aldri og så veldig sure ut. Plutselig en dag var hun død, syns det var så vondt i og med at jeg kunne spurt om de trengte hjelp eller noe, og ikke spekulere i hvorfor den voksne sønnen bodde der :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skumle naboer her jeg bor nå. Men tenker at noen kanskje tenker jeg virker litt creepy. De nærmeste naboene kjenner meg jo. Men de som bare går forbi osv..

Persiennene mine er nemlig nesten alltid nede nå. Bor i 1.etg, og mange folk går forbi her.

Pluss at utsikten ikke er fin.

 

Før har jeg alltid bodd på steder hvor jeg enten ikke har hatt naboer rett ved huset, eller bodd litt oppe i etasjene, så ingen har sett inn. Der har jeg også hatt fin utsikt, så der hadde jeg ikke persienner engang. Gardinene var sjelden trukket for.



Anonymous poster hash: e4937...613
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en skummel nabo? Fortell!

Jeg og typen skal heldigvis flytte snart, og det gleder jeg meg til. Nærmeste nabo her er en rar mann som sitter i vinduet i bekmørk leilighet. Jeg ble først klar over han en kveld venninna mi stod på kjøkkenet mitt og ropte på meg. Så sa hun " se fort på vindu nr 2 i 2etasje på nabohuset". Så gjorde jeg det og da ser jeg omrisset av naboen som satt helt klin inntil det mørke vinduet sitt. Tror ikke han skjønte at vi så han. Det ekleste er at jeg ser han sitter der hver eneste kveld nå. Ikke konstant altså, men det er sånn at jeg kan stå å lage middag, gløtte ut mot vinduet, ingen der, og så kikker jeg en gang til 30sek senere så sitter han der å glor på meg.

Utrolig ekkelt!! Typen er på guttetur så er helt alene, men når han kommer hjem skal jeg be han ringe på hos naboen å be han si til han at vi faktisk ser at han sitter der.

Flere historier om creepye naboer?

Anonymous poster hash: 4219e...2e5

Kjøp billige gardiner å heng opp dersom han ikke gir seg :) Man skal selvfølgelig ikke la det gå, det at han stirrer på deg/dere...Men siden det ikke er lenge til dere skal flytte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en til! Ikke min nabo da, men en som bor noen hus bortenfor tanta mi. Det er en mann som går i damekjoler og dameparykk! Jeg greier ikke slutte å glo på han, for han ser helt merkelig ut. Nesten 2 meter høy kar med kjole.....

Så er han sånn at han trigges av at folk ser på han. Har hendt flere ganger når jeg ser han at han stirrer tilbake og gliser og begynner å gå mot meg. Da går jeg bare enda fortere og når jeg kommer til tantes hus å snur meg så står han der midt på bilveien å glor på meg!

Anonymous poster hash: 4219e...2e5

Jeg synes det er utrolig respektløst ovenfor andre, å dra helt uskyldige mennesker inn i "leken" sin. Dersom en tenner på å gå i kjole f.eks...og gliser og jubler dersom man blir oppdaget..så er det jo det samme som å kile seg på pikken og bli enda mer tent og glad når noen ser det. Esj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...