Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Skulle ønske du hadde rett, men dessverre. Han måtte på tur (bare en natt, men likevel) to uker før termin også. Da kom det også en del tårer, så for meg at jeg måtte føde alene. Blæh, vi får se hva det blir til. Må jo bare ta det helga før, men blir ikke det samme... Irriterende at det stadig er noe i helgene eller over flere dager. Ikke så ofte egentlig, men for et år siden var han bl.a borte i over en uke.

Åh det var dumt.. Da er det vel ikke stort annet å gjøre enn å ta en annen helg nei. Det blir nok bra skal du se :)

Men jeg føler sånn med deg! Mannen min har en tendens til å reise bort i den perioden vi både har jubileum, det er Morsdag OG Valentine´s Day. Bare sånn for å slå tre fluer i ett smekk.. Har vært rimelig gretten de siste årene når han gang på gang forsvinner i et par uker i denne perioden. Det er ikke det samme å sitte alene på disse dagene. Morsdagen synes jeg er spesielt tung etter at Mini kom til verden, den dagen er ekstra spesiell og trist å oppleve alene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg ville følt det helt nøyaktig likt og blitt skikkelig lei meg jeg og. Særlig sånn som situasjonen din er nå! *Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det, damen? :) 

joda, det går egentlig ganske bra. Er ikke så snakkesalig om dagen bare, går liksom bare og venter på å kunne ta en graviditetstest som skal være negativ og på mensen som forhåpentligvis kommer om rundt to ukers tid. Tror ikke jeg kommer til å være på kg så mye fremover selv om det føles litt feil siden jeg fant så mye støtte i alle her for bare noen uker siden. Men tror jeg trenger litt avstand fra prøving/graviditet/babyer. Unner alle andre å være gravide og få barn, det er absolutt ikke det, men i morgen skulle jeg vært 12 uker og fortalt det til alle og kost meg med en smått voksende mage og når det ikke ble sånn er det litt vanskelig å lese om andres graviditet. Så det går i utgangspunktet bra, men det er litt kjipt om dagen også. Verdens minst konkrete konklusjon der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeklem her også :klemmer: Er helt naturlig å føle på at man trenger en pause. Spes fra en plass hvor det florerer av gravide og prøvere :sjenert: Been there done that. Gi deg selv den tiden det tar å kommer videre :)  :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk søte dere, virituelle klemmer gjør godt :klemmer: 

Har ikke vært her inne siden begynnelsen av desember, så har en del å ta igjen i andres dagbøker regner jeg med :fnise: Her går det bra da. Fikk mensen på nyttårsaften, og så hadde jeg eggløsning på fredag (mer positiv el-test skal man lete lenge etter....). Så nå er vi i full gang med prøvingen igjen. Satser på 2016-baby hvertfall, har ikke helt tålmodighet til noe annet akkurat nå.

Ellers prater jr som en foss om dagen. Både tre ords-setninger og noen ord med fire stavelser. Og i går prøvde han å synge med på alle fugler :romeo::rodmer: Men litt slitsomt med søvnen hans om dagen. I natt våkna han ti over fire og ville ha ost (og løpe....). Han sovna ikke før mannen tok over klokka seks, så da fikk jeg en 20 minutters dupp før vi skulle opp. Natta før sov jeg på gulvet på rommet hans fra fem til åtte, det var heller ikke noen høydare. Litt redusert hjernekapasitet på meg i dag, så håper han sover bedre i natt.

Håper det står bra til de som måtte forville seg inn her igjen. Skal prøve å få sett gjennom noen dagbøker i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese noe her igjen! Har tenkt på deg :) Bra dere er i gang med prøvingen igjen. Det er et godt tegn. Håper det klaffer fort som juling :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii! Så fint å se deg igjen!! Åh, jeg krysser fingre og tær for at det klaffet på fredag! DPO-land ... Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...